Purra kävi nolaamassa itsensä
https://www.iltalehti.fi/jaakiekko/a/1305a046-4eb9-438e-8f1e-2e68b9b57d…
Harakka luulee nauttivansa suurtakin kansan suosiota mutta toisin taitaa asiat olla.
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jääkiekkomatsissakin jo buuataan Spermikselle olisin persuna todella. huolestunut seuraavasta gallup tuloksesta. Jossain oopperassa tai teatterissa tuo buuaus olisi odotettua missä on sivistyneitä ihmisiä paikalla.
Sinun moukkamainen nimittelyvimmasi kertoo ettet ainakaan aikaasi vietä sivistyneessä seurassa. Ehkä sinä olet se, joka moittii Purran kielenkäyttöä? Kertoo kyllä minkälaista porukkaa nämä Purran haukkujat oikeasti ovat. Pieni joukko rääväsuisia luusereita.
Persujoukko on pienempi, ja pienenee koko ajan.
En minäkään pidä Purran politiikasta, mutta tässä asiassa olen hänen puolellaan. Kyllä jokaisella on oikeus tulla julkisuuteen ilman buuauksia.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa riehuva purrahullu on itse kielenkäytöltään törkeintä, mitä on ehkä koskaan tällä palstalla nähty. Ihmettelen, miksi ylläpitäjä ei poista ketjua. Tämä rikkoo kaikkia eettisiä keskustelusääntöjä.
Ai tuo purran puolustelija?
Vierailija kirjoitti:
Älkää pilkatko Riikkaa. Laittaahan hän sentään meidän köyhien asiat kuntoon jotta saamme helpommin leipää jonosta ja Riikan ansiosta kohta saamme vapauden valita missä asumme. Voimme asua vaikka katolla josta näkyy kaunis auringonlasku tai pellolla josta auringonnousu, vain taivas on rajana.
Juu, ei näitä ongelmia rahalla voi ratkaista. Siispä aion itsekin muuttaa naapurin perheen loma-asuntoon, joka on tyhjillään 11 kk vuodesta. Eikä maksa mittään!
Kuvottava älykääpiö - BUUUUUUUUUUUUUU!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tihrusilmä ymmärrä, että häntä vihataan. Miksi menee tuollaseen tapahtumaan?
Te vasemmistolaiset olette todellisia vihapuhujia. Haukutte työtään hoitavia ministereitä kuin vähänkoulutetut ihmiset. En koskaan enää äänestä teitä vaaleissa, vaikka koko ikäni olen äänestänyt. Olen saanut tarpeekseni nyt tästä raivoamisesta ja vihapuheestanne. Opetelkaa alkeelliset käyttäytymissäännöt. Hallitus tekee työtään ja te räyskäätte kuin raivotautiset rakkikoirat. Odottakaa, kunnes pääsette valtaan. Silloin on teidän vuoronne hoitaa maan asioita. Nyt ei ole.
Millä perusteella määrittelet, että "vähänkoulutettu" olisi vihapuhuja?? Miten myös päättelet mitä puoluetta keskustelijat kannattavat?? Kannattavatko mitään ja äänestävätkö ketään??
Minä en ole äänestänyt, enkä äänestä, eikä ole niinsanottua suosikkipuoluetta, mutta siitä en pidä, että nykyään kaikki kritiikki on vihapuhetta tai razizmia.
Maa'hanmuutto kriittisyys on mielestäni ok. Saa olla mielipide tähänkin asiaan, mutta persut ovat onnistuneet pilaamaan agendansa suoranaisella ihmisvihalla ja natsipelleilyillään. Tätä ei voi kukaan itseään koulutettuna ja viisaana pitävä hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään pidä Purran politiikasta, mutta tässä asiassa olen hänen puolellaan. Kyllä jokaisella on oikeus tulla julkisuuteen ilman buuauksia.
Kansalaisilla olisi oikeus saada asiallista ja vaikutusarvioitua politiikkaa eikä mitään irvinaamaa leikkuulautoinen. Mokoma bimbo kun ei ole työelämän sääntöjä missään oppinut.
Vierailija kirjoitti:
Ihan itse on buuauksensa käytöksellään ja toimillaan ansainnut, kiitelläkö pitäisi ja nousta seisten aplodeeraamaan?
Jos on itse mulkku niin eikös siinä tilaa itseään kohtaan samanmoista kohtelua?
ymmärtää perui juuri esiinty,isen että ei tarvitse vastailla mihinkään vaikeaaan
Vierailija kirjoitti:
Purra nauroi yleisölle. Ei tuntunut missään.
Sekin kertoo kyllä paljon Purrasta. Ei osaa lukea ihmisiä eikä tilanteita, kritiikin sietokykyä nolla.
Tuo muija elää jossain omassa kuplassaan. Varmaan hänellä on aina ollut näitä erityispiirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno esimerkkiä aikuiset ihmiset osoitti nuorille! Suomessa on lupa kiusata?
Kävin päiväkotia 80-luvulla ja jo siellä opeteltiin sellaista taitoa kuin tulla toimeen kaikkien kanssa vaikka ei niin tykätty.
Mitä nämä vaka-opet opettaa?
Nykyään tuota taitoa ei enää arvosteta.
Yleisöhän tossa nolasi itsensä ja samalla vähän koko kiekkokansan.
Äänestin Purraa ja äänestäisin vieläkin. Olen tyytyväinen, että Suomen talous laitetaan kuntoon. Lisää leikkauksia vaan turhista asioista. On ltämän päivän apsillakin vielä toivoa elää tulevaisuudessa hyvinvointiyhteiskunnassa. Nyt ei sovi ajatella vain itseään.
Vierailija kirjoitti:
Politiikkona hän kuitenkin ottaa vastaan buuaukset, koska tekee nyt riittämättömällä osaamisella ja älynlahjoilla politiikkaa joka vie Suomea kehitysmaaksi. Luuleeko hän, että suomalaiset tukevat häntä ja hänen politiikkaansa?
Milloin Purra aikoo esiintyä seuraavan kerran? Joskus kesällä?
Jos mietitään Purran ja persujen toimintaa, niin se kaikki oikeasti nolo on jotain muuta kuin tuo tilaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Milloin Purra aikoo esiintyä seuraavan kerran? Joskus kesällä?
Ei ilmeisesti uskalla esiintyä, koska pelkää omiaan.
Vierailija kirjoitti:
Äänestin Purraa ja äänestäisin vieläkin. Olen tyytyväinen, että Suomen talous laitetaan kuntoon. Lisää leikkauksia vaan turhista asioista. On ltämän päivän apsillakin vielä toivoa elää tulevaisuudessa hyvinvointiyhteiskunnassa. Nyt ei sovi ajatella vain itseään.
Kertoisitko meille muillekin, miten Suomen talous tällä tavalla tulee kuntoon? Lisää porukkaa ajetaan yhä suurempaan ahdinkoon, eikä heidän avuntarpeensa häviä tukien yhtäkkisellä poistamisella, tai leikkaamisella. Pitää siis antaa tukea joltain toiselta luukulta. Toisin sanoen leikataan peittoa toisesta päästä, ja ommellaan se toiseen päähän, ja kas, meillä on pitempi peitto? Minun muistaakseni tuota kutsutaan hölmöläisten touhuksi. Niin kauan, kuin tunnin juna on suunnitelmissa, eikä kaikkia laareja todellakaan haluttu edes vilkaista, saati perata, on ihan turha jauhaa talouden kuntoon laittamisesta.
Älkää pilkatko Riikkaa. Laittaahan hän sentään meidän köyhien asiat kuntoon jotta saamme helpommin leipää jonosta ja Riikan ansiosta kohta saamme vapauden valita missä asumme. Voimme asua vaikka katolla josta näkyy kaunis auringonlasku tai pellolla josta auringonnousu, vain taivas on rajana.