Purra kävi nolaamassa itsensä
https://www.iltalehti.fi/jaakiekko/a/1305a046-4eb9-438e-8f1e-2e68b9b57d…
Harakka luulee nauttivansa suurtakin kansan suosiota mutta toisin taitaa asiat olla.
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Jos jääkiekkomatsissakin jo buuataan Spermikselle olisin persuna todella. huolestunut seuraavasta gallup tuloksesta. Jossain oopperassa tai teatterissa tuo buuaus olisi odotettua missä on sivistyneitä ihmisiä paikalla.
Sinun moukkamainen nimittelyvimmasi kertoo ettet ainakaan aikaasi vietä sivistyneessä seurassa. Ehkä sinä olet se, joka moittii Purran kielenkäyttöä? Kertoo kyllä minkälaista porukkaa nämä Purran haukkujat oikeasti ovat. Pieni joukko rääväsuisia luusereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jääkiekkomatsissakin jo buuataan Spermikselle olisin persuna todella. huolestunut seuraavasta gallup tuloksesta. Jossain oopperassa tai teatterissa tuo buuaus olisi odotettua missä on sivistyneitä ihmisiä paikalla.
Sinun moukkamainen nimittelyvimmasi kertoo ettet ainakaan aikaasi vietä sivistyneessä seurassa. Ehkä sinä olet se, joka moittii Purran kielenkäyttöä? Kertoo kyllä minkälaista porukkaa nämä Purran haukkujat oikeasti ovat. Pieni joukko rääväsuisia luusereita.
Lainasin Purran omaa nimitystä itsestään. Jos Purran itse käyttämä Spermaturpa on mielestäsi asteen sivistyneempi kuin Spermis niin voin käyttää sitä jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainasin Purran omaa nimitystä itsestään. Jos Purran itse käyttämä Spermaturpa on mielestäsi asteen sivistyneempi kuin Spermis niin voin käyttää sitä jatkossa.
Normaali ihminen oikeastaan haluaakin vähän sensuroida Purran verbaalisia oksennuksia ennen kuin itse toistaa ne. Mielestäni tuo Purran itsestään käyttämä nimitys on todella ala-arvoinen ja halventaa hänen itsensä lisäksi kaikkia naisia, ja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et lainannut vaan käytit sanaa nimittelytarkoituksessa. Tekosyysi ei muuta asiaa miksikään että nimittelit. Koita nyt muistaa että vaikka vasurit kaikki olisikin henkisiä pikkukakaroita niin muu kansa ei ole, eikä lapsellinen temppuilunne siksi toimi.
Vierailija kirjoitti:
Hieno esimerkkiä aikuiset ihmiset osoitti nuorille! Suomessa on lupa kiusata?
Jyrki Lehtolan kolumni: Riikka Purran syytös koulukiusaamisesta tarkoittaa aikuisen sanomana tätä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010385602.html
Kritiikin vertaaminen koulukiusaamiseen on keskustelun vaientamista lapsia hyväksikäyttämällä, kirjoittaa Ilta-Sanomien kolumnisti Jyrki Lehtola.
Ja lehtola osoittaa olevansa täysi pikkulapsi. Kuten varmaan koko sanoman toimitus nykyään kuten jutuista nähdään. Lukijat ei valitettavasti ole ja nuo hölmöt kaataa mediansa tätä vauhtia kun lukijat lähtee nostelemaan.
Lehtolan kolumnit ovat yksi tärkeimmistä syistä, minkä vuoksi luen Ilta-Sanomia.
Vierailija kirjoitti:
Pyysin esimerkkejä Purran räävittömästä kielenkäytöstä. En saanut kuin seliselipotaskaa. On kuulemma väärin poliitikon puolustaa omaa kantaansa, pitäisi olla sitä ja tätä...
Ottaa vähän liikaa kierroksia. Puhuu jätkämäisesti. Mitä se tarkoittaa, ei hän v***ua hoe? Onpahan vaan konkreettinen ja selväsanainen.
Uskomatonta soopaa että tässä nyt on syytä halveksia ihmistä joka tekee parhaansa isänmaamme hyväksi. Valtiontalouden sopeutustarpeesta ei ole erimielisyyttä, sen sanovat kaikki asiantuntijat. Sopeutusta olisi tarvittu jo paljon aikaisemmin, mutta vasemmistolla ja keskustalla ei siihen rohkeus riitä, populismilla kun ratsastavat.
Riikka Purra saa kaiken tukeni ja arvostukseni. Vihdoinkin päättäjä joka osaa ja uskaltaa.
Juu, anna sinä kaikki tukesi. Minun ehkä muutaman muunkin arvostus pitää ansaita edes kohtuullisella käytöksellä. Inhimillisyys on myös plussaa. Asema valtiovarainministerinä ei ole minulle mikään kunnioitettava arvo itsessään, jos ihminen sen takana ei käytöksellään ansaitse sitä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et lainannut vaan käytit sanaa nimittelytarkoituksessa. Tekosyysi ei muuta asiaa mi
Itsehän Riikka tuollaiseksi on itseään kutsunut, siinnä missä muita ihmisiä mustiksi säkeiksi ja turkkilaisiksi apinoiksi esimerkiksi. Joten älä ole tekopyhä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno esimerkkiä aikuiset ihmiset osoitti nuorille! Suomessa on lupa kiusata?
Niin, ei ole enää sananvapauttakaan, kun kaikki kritiikki on kiusaamista.
Samaa ajattelin. Buuaus tuollaisessa tilanteessa on selvä mielipiteen ilmaus Purran politiikkaa ja tapaa jolla sitä esiin tuo, leikkuulaudat, sakset ja hymy korvissa. Hän on itse asemaansa hakeutunut, esim kuninkaalliset eivät ja joutuvat silti myös kokemaan buuausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spermaturpa on suora lainaus Riikka Purran kirjoituksesta ja kielenkäytöstä. Ihan samalla tavalla kun hän kutsuu joitakin naisia halveksuvasti mustaksi jätesäkiksi. Samoin heidän lapsiaan.
Täti luulee olevansa joku kansansuosikki.
Purra on niin nolo ettei ymmärrä että nolasi itsensä ja on kansan inhokki syystäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkonen. Spermaturpahan on Riikan itse itselleen antama hellittelynimi.
50-kiloinen blondisöpöliini ja spermaturpa. Leikkuulaidat ja iva. Vielä pitäisi taputtaa tälle typerälle rahaministerille. Sitä saa mitä tilaa. Mustat jätesäkit ja aseella uhkaamiset. Varsinainen h*ro. Lätkäpiireissä ei arvosteta, tajua nyt se riikka!
Vierailija kirjoitti:
50-kiloinen blondisöpöliini ja spermaturpa. Leikkuulaidat ja iva. Vielä pitäisi taputtaa tälle typerälle rahaministerille. Sitä saa mitä tilaa. Mustat jätesäkit ja aseella uhkaamiset. Varsinainen h*ro. Lätkäpiireissä ei arvosteta, tajua nyt se riikka!
Lätkäkuva oli korni. Itse Purra hymyilevänä ja nuoret miehet näyttivät siltä että aikovat kohta juosta karkuun, varsin totisia jyrän vierellä :D
Vierailija kirjoitti:
Eikö tihrusilmä ymmärrä, että häntä vihataan. Miksi menee tuollaseen tapahtumaan?
Te vasemmistolaiset olette todellisia vihapuhujia. Haukutte työtään hoitavia ministereitä kuin vähänkoulutetut ihmiset. En koskaan enää äänestä teitä vaaleissa, vaikka koko ikäni olen äänestänyt. Olen saanut tarpeekseni nyt tästä raivoamisesta ja vihapuheestanne. Opetelkaa alkeelliset käyttäytymissäännöt. Hallitus tekee työtään ja te räyskäätte kuin raivotautiset rakkikoirat. Odottakaa, kunnes pääsette valtaan. Silloin on teidän vuoronne hoitaa maan asioita. Nyt ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Purra on parasta pitkään aikaan politiikassa.
Korjaisin zaharova.
Tässä ketjussa riehuva purrahullu on itse kielenkäytöltään törkeintä, mitä on ehkä koskaan tällä palstalla nähty. Ihmettelen, miksi ylläpitäjä ei poista ketjua. Tämä rikkoo kaikkia eettisiä keskustelusääntöjä.
Vetikö laatikkopää bravuuri irvistyksensä kun astui jäälle?
Tämä hallitus on yhtä teatteria. Kaikki suuret puolueet kieltäytyvät jo ennen vaaleja tekemästä hallitus yhteistyötä persujen kanssa, myös Kokoomus.
Kunnes EK ja Petteri Orpo kokivat suuren oivalluksen ja ymmärsivät heidän aikansa tulleen. Otetaan mukaan persut hallitukseen nappuloiden painajaksi ja Purra toteuttamaan EK vaatimukset, lakko-oikeuden ja mielipiteen rajoittamiseksi ja työehtojen heikkenemiseksi ja siinä missä Purra tekee likaisen työn, Petteri Orpo ja EK voi vain hymyillä taustalla ja kannatus nousee ja omaisuusmassojen siirto on jo alkanut. Menihän joulukuussa yrityksiä konkurssiin yhtä paljon kuin kuin edellisenä vuonna yhteensä ja omaisuusmassaa saa rikkaat yhä halvemmalla ja työelämässä yhä useampi tekee töitä 5€ tuntipalkalla, jopa sairaana.