Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ministeri Juuso yllättyi: Sosiaalihuollon palveluvalikoimaan kohdistuu 100 miljoonan säästöt

Vierailija
26.04.2024 |

Ongelmana on mistä palveluita lähdetään karsimaan. Miten säästöt todellisuudessa realisoituvat, kun yksi palvelu karsitaan niin toisen palvelun käyttö lisääntyy.

Tämä ongelma on helppo ratkaista, palveluista ei tarvitse karsia mitään, lisätään palveluvalikoimaan eutanasia, niin nuo säästöt on helppo saavuttaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 miljoonaa säästäisi helposti jos kaksi viimeistä elinvuottaan pitäisi kustantaa itse.

Vierailija
2/7 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko vielä ministeri Pekosen lupauksen korona-aikaan.  Hän todisteli, että rekat ovat jo tuomassa maskeja ihmisille. Mitään rekkoja ei ollut olemassakaan tuolloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä minä olen ainoa joka siivoan, kaikki muut on uupuneita ja fyysisiä vaivoja. 

Meitä on neljä. 

Vierailija
4/7 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

100 miljoonaa säästäisi helposti jos kaksi viimeistä elinvuottaan pitäisi kustantaa itse.

Mistä se tietää mitkä ne kaksi viimeistä on?

Vierailija
5/7 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän perheessä minä olen ainoa joka siivoan, kaikki muut on uupuneita ja fyysisiä vaivoja. 

Meitä on neljä. 

Monen miehen työssä jaksaminen etenkin vuorotyössä perustuu siihen, että puoliso siivoaa kodin, pesee pyykit ja tekee ruoat. 

Vierailija
6/7 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta voitaisiin hyvin karsia harkinnanvaraisesta toimeentulotuesta. Sitä voisi saada esim. vain kerran kolmessa vuodessa. Nythän samat naamat istuvat joka kuukausi kinuamassa rahaa. 

Vierailija
7/7 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä on neljä. 

Monen miehen työssä jaksaminen etenkin vuorotyössä perustuu siihen, että puoliso siivoaa kodin, pesee pyykit ja tekee ruoat. 

Itse teen pätkätöitä enkä varmaan jaksaisi tehdä töitä koko vuotta, koska olen aina tehnyt 4 hengen perheessä kotityöt yksin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan