Saako työkyvytön eläkeläinen kerätä pulloja????
Vai voinko ilmoittaa verottajalle ja työeläkeyhtiöön tuttavan petoksen???
Prtoksella tienannut tänä keväänä varmaan jo lähemmäs 20 e yhteensä!!!!
Kommentit (185)
Vierailija kirjoitti:
Tuttuni kuuluisi vankilaan!!!
Sai yksikin päivä kerättyä 3.75 e!!!!!!
Verottomana käteen!!!!!!!!!!
En uskalla edes ajatella vapun aikaisia mahdollisia jättiansioita!!!!!!!
Hän ei saa liikkua, eikä tienata!!!!!
Minä siinä on niin vaikea tajuta???!!!!!!!
Ap
Ai hän ei saa liikkua joka on terveellistä. Paljonko hän mahtaa vapun aikaa tienata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttuni kuuluisi vankilaan!!!
Sai yksikin päivä kerättyä 3.75 e!!!!!!
Verottomana käteen!!!!!!!!!!
En uskalla edes ajatella vapun aikaisia mahdollisia jättiansioita!!!!!!!
Hän ei saa liikkua, eikä tienata!!!!!
Minä siinä on niin vaikea tajuta???!!!!!!!
Ap
Ai hän ei saa liikkua joka on terveellistä. Paljonko hän mahtaa vapun aikaa tienata?
Joo. Aloittajalla menee "vähän" lujaa, kun koittaa jo määrätä, ettei toinen saa edes liikkua.
Olenko ainoa jota haittaa, että toinen ksettaa kelasta etuudet??!!!!!!
Tuttuni EI SAA tienata eläkkeen päälle mitään, kaikki tulot pitää vähentää eläketuista!!!!!!!!!!
Ja n ei ilmoita jättitulojaan kelaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vttuuuu, tämänkö takia me maksamme veroja??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ap
Tää on huvittava keskustelu. AP raivoaa pullonkeryksestä kun tuttu tekee hyvän työn ja saa vähän rahaa ihan rehellisesti
Johan sulle kerrottu ja googleta että eläkkeen päälle voi tienata. Uutisissakin ollut
Vierailija kirjoitti:
Tää on huvittava keskustelu. AP raivoaa pullonkeryksestä kun tuttu tekee hyvän työn ja saa vähän rahaa ihan rehellisesti
Ei!!!!!!!
Tuttuni ksettaa kelaa!!!!!!!
Samoin verottajaan!!!!
Hän EI SAA tienata, eikä liikkua!!!!!!
Se on petos!!!!
Ap
Jokainen sentti, jonka tuttuni tienaa keräämällä pitäsi ilmoittaa eläkeyhtiölle!!!!!
Tienatut rahat kun vähennetään eläkkeestä!!!!
Ja eläke on peruttava, jos kykenee pulloja keräämään!!!!!!
Minä en veroistani moista loista halua elättää!!!!!!
Ja vttu muka ruokakauppaan tarvitaan rahaa, olisi kiitollinen kun minä maksan verorahoillani hänen elämänsä!!!!
Se eläke pitää perua, minä tiedän sen!!!!
Ap
Kuule ap. Se sinun tuttusi (voi ihmisparkaa, kun joutuu olemaan tekemisissä kanssasi) on varmasti kärsinyt jo tarpeeksi. Siis ilman, että vainoat sitä ja toivot sille koko ajan pahaa. Mitä jos antaisit vain olla?
Voi kuule AP. Minä oon löytänyt kaupan lattialta kaksi kertaa pullonpalautuskuitin😁 eka oli Lidlissä joskus v.2014-2015 ja toinen S-marketissa 2022. Arvot näillä kuiteilla oli 6,40€ ja 3,25€. Eläkeläinen en ole, työtön nyt kylläkin.
Anna tuttusi kerätä pulloja, hän ilahtuu niistä ja saa hyöty liikuntaa, puhdistuu luontokin.
tee ilmoitus. vain työssäkäyvä saa kerätä. ei muut. käy verotoimistossa, jotain todistusaineistoa. myös rikosilmoitus voisi toimia.
Vierailija kirjoitti:
Saa kerätä. Mikä pitää olla ihmisessä vialla, että kadehtii köyhän pullon kerääjän muutamia euroja?
tuloista maksetaan veroa, eikö oleselvää.
Saa. Käydä töissäkin 900 e verran.
Ei, ettekö te tajua että tuttuni ei saa tienata eläkkeen päälle!!!!!!
Laki sanoo niin!!!!!
Hän ei maksa myöskään verojaan eikä ole työkyvytön, koska voi kerätä pulloja!!!!!!!!!
Hänen elämänsä pitäisi pilata!!!!!!!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihan sairasta!!!!!!
Tuttuni tekee elämänsä tulin, jos kerää eilisen ja tämän päivän!!!
Älkää v ttu jättääkö niitä tölkkekä ja pulloja kerääjille, joku sossupummi saa niistä rahaa!!!!!
Rikkokaa ne luontoon!!!!!!!!
Ap
Haista jo pitkä pska. Vain totaalinen k*sipää edes ehdottaa, että pullot ja tölkit rikotaan luontoon.🤬🤬🤬🤬
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hahea jotain hoitoa?
Joo ap tarvitsee sitä. Ihan sairasta tekstiä siltä.
Menisit itsekin keräämään, hyötyliikuntaa ja happihyppely, pullot kauppaan ja iloinen mieli kun saat rahat pulloista.
Misä tiedät paljonko hän saa pulloista, seuraatko kauppaan ja sattumalta olet palautus automaatilla että näet tienestit?