Tapailumies teki oharit kaksi kertaa ilman syytä
Kannattaako enää yrittää jatkaa?
Ensummäisen sain soviteltua, vaikka hän ilmoittamatta jätti tulematta.
Toisella kertaa ehdotti itse tapaamista, olisin siis hakenut hänet, ei vastannut sovittuun soittoon ja selitti jtn ihme juttua.
Kannattaako enää yrittää? Tavatessamme on ollut kovin mukava
Kommentit (14)
Oli sillä syy nimittäin panee toista naista mutta ei kertonut sinulle.
Niin, ei pyydä edes anteeksi, ihme selittelyä vasn. Ja sit on tavatessa tosi mukava ollut ja viettänyt paöjon aikaa mun luona. Auttanut mua hankalassa elämäntilanteessa.
Ehdottaa itse tapaamista ja tekemistä ja kun sovittu aika on, ei vastaa ja laittaa puhelut vastaajaan ym.
Sitten tulee muutaman päivän päästö kaipaava viesti.
Olenkohan joutunut jonkun narsistin vedätyämäkisi? Ja juu on suomalainen.
Mitään riitaa tai muuta ei ollut kummallakaan kerralla. Juteltiin puhelimessa leppoisasti.
Sitten ekaks päätti jättää tulematta, toisella kertaa ei vadtannut puheluun lainkasn, jtn ihme tekstareita vasn viiveellä laittoi.
Olisit laittanut poikki ekojen oharien jälkeen, niin ei olisi tehnyt toisia.
Ja ny perään laittanut kaipaavia tekstareita. Puhelimet vaihtuvat koko ajan. En ymmärrä
Kyllä olisi mun puolelta siihen kertaan jäänyt. Ei pidä olla noin epätoivoinen. Arvosta itseäsi ja aikaasi enemmän. :)
Vierailija kirjoitti:
Mitään riitaa tai muuta ei ollut kummallakaan kerralla. Juteltiin puhelimessa leppoisasti.
Sitten ekaks päätti jättää tulematta, toisella kertaa ei vadtannut puheluun lainkasn, jtn ihme tekstareita vasn viiveellä laittoi.
No mutta voithan sinäkin päättää tapailun "ilman mitään syytä".
Miksi edes olet noin ripustautunut johonkin tapailumieheen? Nyt jo noin hankalaa ja sun täytyy miettimällä miettiä mitä teet ja vakuutella ettei ollut sitä eikä tätä..
Mies on mukava vain silloin kun hän haluaa naiselta pllua. Jos mies ei halua pllua, niin silloin mies on röyhkeä ja kertoo härskejä juttuja.
Minä olen luonteeltani täysi mulqvist, mutta lojaali ja pidän sanani. Kaikista näistä sadaan tarvittaessa lausunto. Aletaanko ap me tapailemaan?
Se että toinen on mukava, ei tarkoita vielä mitään. Ihmistyyppi joka ei osaa kieltäytyä mistään, sanoo joo vaikka oikeasti haluaisi sanoa ei, koska pelkää loukkaavansa toista. Joten älä tuhlaa aikaasi yhtään enempää, se ois tullut jos ois oikeasti halunnut.