Oletko koskaan haaveillut olevasi ainoa nainen kirkkaanpunaiseen iltapukuun pukeutuneena komeiden tummapukuisten miesten keskellä?
Kommentit (40)
En missään nimessä. Töissäkin saan liikaa epätoivottua huomiota, jos pukeutuu johonkin värikkääseen.
Musta tai tummansininen rule!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, monesti.
Ja siitä sit pari lasia samppanjaa ja hotellin sviittiin tekemään herrasmiehille hyvää nautintoa... Ihanaa 😍
T. PenttiTV58
Ihanaa Pentti. Todellakin komppaan sua tässä 😇😍
En, vaan tummanvihreään iltapukuun sonnustautunut nainen.
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä. Töissäkin saan liikaa epätoivottua huomiota, jos pukeutuu johonkin värikkääseen.
Musta tai tummansininen rule!
Höpöhöpö! Miksi naiset valehtelevat, etteivät kaipaa huomiota? Joka toinen nainen kyllä kaipaa miesten katseita ja vähän flirttiä ja ehkä flirtti johtaa johonkin jännittävään 💋
Kyllä. Naisena nautin miesten huomiosta.
Käytän kyllä punaista mutta en kirkkaanpunaista enkä ikinä iltapukua. En ole haaveillut.
En. Mulle yksi mies kerrallaan on sopiva määrä. Sitä paitsi tosta pukeutumisesta tulee mieleen tanssisali ja loistava orkesteri joka soittaa tangoa. On tylsää olla ainoa pari lattialla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Naisena nautin miesten huomiosta.
Ikävää että kärsit sukupuolidysforiasta.
Kylläpä.on ollut köyhä elämä ap:llä!
Olen kerran ollutkin ja se oli ahdistava kokemus.
Mä myönnän ajatelleeni useammankin kerran elämäni aikana, että voisipa olla tuo nainen, jonka kaikki miehet huomaavat. Siis huomaavat positiivisessa mielessä.
Näköjään moni nainen on saanut niin paljon ei-toivottua huomiota miehiltä, ettei sen sijaan suin surminkaan haluaisi tuollaista kokemusta. Minä taas en juuri koskaan ole saanut sellaista huomiota.
Väri muiden joukossa ja on ihan ok.
Joku laittoi yhteen ketjuun että tutkimusten mukaan punainen viehättää miehiä eli jos näytetään kuvia samasta naisesta ja vaihdetaan vain mekon väri esimerkiksi sinisestä punaiseen, niin miesten mielestä viehättävyys lisääntyy. Tämä on alitajuista eli kysyttäessä kukaan ei mainitse, että tykkää punaisista vaatteista.
Ihan mielenkiintoinen nosto mutta viittauksia ei kuitenkaan löytynyt. Varmaan voi toimia joillekin paremmin.
Ehdottomasti. Mitä kirkkaampi asu ja mitä enemmän miehiä ympärillä sen parempi 😍