Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mennään kaikki töihin niin Suomi pelastuu

Vierailija
25.04.2024 |

Tämä siis myös työttömille

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet työpaikat alkavat olla kiinni tähän aikaan. Mitäs jos mentäisiin vaan huomenna ihan omiin työpaikkoihimme.

Vierailija
2/11 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaadat rahaa ulkomaille, teet lisää rahaa ja kaadat sen taas pois kaivoon, raha ei pysy tai lisäänny. Vaikka raataisit hiilikaivoksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ OTAN PÄÄMINISTERIN PAIKAN, sivutoimena olen aivokirurgi.

Vierailija
4/11 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä se pelastuu? Uhkaako meitä koko ajan joku? Tätä konkurssipesää ei pelasta enää mikään. Ollaan kolmannen maailman diktatuuri poliisivaltio jo nyt.

Vierailija
5/11 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mieluiten ilmaiseksi.

Vierailija
6/11 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet kokoaikatyöpaikat ovat matalapalkkatöitä ja niitähän ei hallitus halua, että ihmiset tekisivät. Joten kaikki kokoaikatyöt pitäisi olla huippupalkkaisia. Toki huippupalkka on aina suhteellista, mutta eiköhän ensi alkuun kaikkien kokoaikatöiden kuukausipalkka olisi vaikka 100 000 e/kk kun ei kerta matalapalkkatöitä saa tehdä!

Vierailija
7/11 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä Suomi pelastuu - joutumasta EU:n tarkkailuluokalle? HS tänään: suuri osa EU maista päätyisi tarkkailuluokalle. Ei siis mikään katastrofi vaikka sillä koko ajan uhkaillaan.

Vierailija
8/11 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt kerkeä kun on kesä tulossa. Mökillä on niin paljon tehtävää ja purjevene pitäisi laskea vesille.

Vierailija
9/11 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MINÄ OTAN PÄÄMINISTERIN PAIKAN, sivutoimena olen aivokirurgi.

Koulutusta jatkossa ei kuulema tarvitse niin jokainen kouluttamaton voi olla vaikka aivokirurgi tai hammaslääkäri. Eipähän mene turhaa aikaa opiskeluun kun kaikki menevät heti töihin vaikkapa aivokirgiksi tai astronautiksi ilman koulutusta!

Vierailija
10/11 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten tulen teille töihin ensi viikolla. 3300€/kk brutto riittää, kerrot vaan paikan. Kokemusta on.

M59

Vierailija
11/11 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kiinnosta työnteko. Miksi hikoilisin huonon palkan takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän