Julkkis oudossa paikassa ( outoon aikaan)?
Oletko nähnyt?
Olin itse viime lauantaina ruotsinlaivan kylpylässä, menossa saunaan.
Vastaanottovirkailija ohjasi (täysin pukeutuneen) Maria Guzeninan edestäni vessaan.
En enää nähnyt häntä.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustakin on todella outoa, että julkkikset käy vessassa.
Laivan kylpylässä, kun he eivät esiinny laivalla?
Mikä tätä palstaa vaivaa, kun mistään ei saa taas puhua?
Saa puhua. Minusta vain ei ole mitenkään ihmeellistä, että julkkiksetkin ovat ihan tavallisia ihmisiä joita saattaa nähdä laivalla, kylpylässä, kaupassa jne. Heillä on oma yksityiselämänsä, ja sinun esimerkkisi oli kaikkea muuta kuin erikoinen.
Totta munassa, mutta onhan se yllättävää, että lehden kannesta tuttu ihminen on yhtäkkiä paikalla.
Varsinkin, kun ei ole uikkarit päällä kylpylässä, johon tarvitaan erillinen pääsymaksu ja ranneke, vaan täysissä vaatteissa. Onhan laivalla vessoja siellä täällä.
Käsitätkö nyt, en jaksa vääntää enempää rautakangesta.
Vierailija kirjoitti:
Istui tuhannen tuppuran käkenä kauppakeskuksen ikkunanlaudalla,oli vetänyt ns.päiväkännit. Huuteli kirosanoja kulkijoille. Nimeä en kehtaa sanoa, telkussa usein, esiintyy ympäri Suomea. Mestari omalla alallaan.
Mäkihypyssä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minustakin on todella outoa, että julkkikset käy vessassa.
Laivan kylpylässä, kun he eivät esiinny laivalla?
Mikä tätä palstaa vaivaa, kun mistään ei saa taas puhua?
Saa puhua. Minusta vain ei ole mitenkään ihmeellistä, että julkkiksetkin ovat ihan tavallisia ihmisiä joita saattaa nähdä laivalla, kylpylässä, kaupassa jne. Heillä on oma yksityiselämänsä, ja sinun esimerkkisi oli kaikkea muuta kuin erikoinen.
No eihän ne ole tavallisia. Ei ne olis julkkiksia, jos ne olis tavallisia. Ketä muka kiinnostais pätkääkään joku random tuulipuku?
Olen niin monen julkkiksen kanssa puhunut, että kyllä
Hei kademieli, ei tuossa elvistelty.
Vierailija kirjoitti:
Istui tuhannen tuppuran käkenä kauppakeskuksen ikkunanlaudalla,oli vetänyt ns.päiväkännit. Huuteli kirosanoja kulkijoille. Nimeä en kehtaa sanoa, telkussa usein, esiintyy ympäri Suomea. Mestari omalla alallaan.
Mestari...., hetkinen, joo. Kiitos Mestari!
Juha Veijonen VR:n tupakkavaunussa etelä-Pohjanmaalta Helsinkiin. Kumpikin täysin hiljaisina ja poistuessa junasta heitettiin moikat. Jäänyt mieleen varhaisaikuisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kerran Mauri Pekkarisen Prisman kassajonossa.
Näin Mauri Pekkarisen vuosia sitten kävelemässä taloyhtiöni sisäpihalla. Tuijotimme toisiamme ja hän hymyili minulle.
" Muista Maurin napit! " Onkohan täällä ketään ken tämän vielä muistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt julkkiksen yleisessä vessassa.
No, mitä se siellä teki?
Meni viereiseen koppiin.
Nykyisen presidenttimme "anoppi" Pirkko Mannola oli joskus ajamaisillaan mun yli autolla, kun itse ajoin pyörällä. Ehti onneksi jarruttaa ja moikkasi sillei, että "sori".
Olen nähnyt Stubbin myös, hän tuli vastaan lenkkipolulla ja moikkasi.
Molemmat kohtaamiset vuosia sitten Espoossa.
Näin Esko Ahon Espoon Tapiolan Ainoassa kävelevän vastaan keskellä päivää. Vähän tuli sellainen ihmeellinen olo, kun näkee jonkun vanhan poliitikko-julkkiksen elävänä. On luonnossa paljon pidempi kuin oletin.
Nightwishin tyyppi tuli vastaan ruokakaupassa. En häirinnyt, mutta tunnistin maitohyllyllä kohdatessamme.
Pave Maijanen ihailemassa Kolin maisemia kauan sitten.
No, mitä se siellä teki?