Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele oikeasti hyvää (pestävää) UNIMASKIA!!!!

Vierailija
25.04.2024 |

Mistään ei löydy tarpeeksi laadukasta, joka kestäisi pesun. Oletko sinä löytänyt?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kangasta ja ompele itse.

Vierailija
2/52 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://torkku.fi/collections/frontpage/products/unimaski

Tämä on hyvä. Pehmeä, pestävä ja kestävä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan olla samaa mieltä näitä useita kokeilleena. Kannattaa yrittää etsiä joku ohut ja hengittävä kangas, mutta joka on sen verran tiheää, ettei päästä valoa läpi. Ja tosiaan kestää 60 asteen pesun.

Vierailija
4/52 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampurista Saksasta, Mae B. -nimisestä erotiikkaliikkeestä.

Vierailija
5/52 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen myös maskien laatua. Osaa ei voi pestä, on kuumaksi paksuksi topattu ja täytetty. Osasta näkyy läpi ja hajoaa. Jokin taas päästää kasvoille ja silmiin väriä. Ja usein nauha kireä, olisi kiva jos voi itse säätää. Se pitää muuten virittää itse uudelleen. Pesupussi voi auttaa jos olisi olemassa pestävä malli. Maskien (kaukomaa?) valmistajilla on outo käsitys ettei sitä pestäisi lainkaan, vaikka se on lähellä silmiä. Silmätulehduksia ei haluta. Hikoilu kerää myös bakteereja hieman. Pullakka unimaski on hankala. Hyvää on se, jos on muotoiltu niin ettei osu silmiin, on vapaata tilaa silmille. Joskus silti pelottaa että kuminauha menee silmään ja alkaa hiertää, kun nukkuu.

Vierailija
6/52 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää superpaksulta ja kuumalta. Mitä näiden valmistajat ajattelevat?! Vai onko muka kevyt.

Vierailija
7/52 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipo silmille.

Vierailija
8/52 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen myös maskien laatua. Osaa ei voi pestä, on kuumaksi paksuksi topattu ja täytetty. Osasta näkyy läpi ja hajoaa. Jokin taas päästää kasvoille ja silmiin väriä. Ja usein nauha kireä, olisi kiva jos voi itse säätää. Se pitää muuten virittää itse uudelleen. Pesupussi voi auttaa jos olisi olemassa pestävä malli. Maskien (kaukomaa?) valmistajilla on outo käsitys ettei sitä pestäisi lainkaan, vaikka se on lähellä silmiä. Silmätulehduksia ei haluta. Hikoilu kerää myös bakteereja hieman. Pullakka unimaski on hankala. Hyvää on se, jos on muotoiltu niin ettei osu silmiin, on vapaata tilaa silmille. Joskus silti pelottaa että kuminauha menee silmään ja alkaa hiertää, kun nukkuu.

Ihan ehdottomasti pitää olla pestävä! Muuten se on kertakäyttöinen.

Vierailija
9/52 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taittelen joskus t-paidan silmilleni. Tosin valo ei minua kotona juurikaan häiritse, kun on pimennysverhot.

Vierailija
10/52 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt muutaman itsekin, mutta ei nekään ollut hyviä!! Pitää varmaan vielä sitkeästi jatkaa kehitystyötä ja kokeilla erilaisia kankaita, kun ei kerran kaupastakaan löydy hyvää.

Löysin ihan marketista ihanan pehmeän ja keveän, mutta laatu on surkea ja menee pesussa ihan pilalle. Lisäksi mietityttää kaikki kemikaalit ym näissä kiinasta tulevissa, kun silmien alueen iho on kuitenkin ohutta ja herkkää.

ap

Vierailija
11/52 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo näyttää jotenkin tosi paksulta ja tönköltä.

ap

Vierailija
12/52 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun unelmien maski olisi jotain silkkisen pehmeää luonnonkuitukangasta. Täytteenä jotain tosi pehmeää ja ilmavaa, ehkä untuvaa. Ohut ja pehmeä kuminauha. Mikseiköhän esim. Joutsen tee laadukkaita unimaskeja?

Vierailija
13/52 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näytä miellyttävältä. Voisin kuvitella, että selällään nukkuessa tuo paksu kaksinkerroin oleva kiinnityskohta tuntuu pahalta.

Vierailija
14/52 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein itkettää kun hukkasin ihan loistavan unimaskin pari vuotta sitten. Oli kevyt, hengittävä, pestävä, pysyi paikoillaan, ei painanut mistään. Se oli ollut mulla niin kauan etten enää edes muista mistä ostin. En tajua miksi vastaavaa ei vaan löydy mistään! Just noita kamalia paksuja, liian kuumia markkinat pullollaan. 

Vierailija
15/52 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää superpaksulta ja kuumalta. Mitä näiden valmistajat ajattelevat?! Vai onko muka kevyt.

On hyvä. Hikoilen yöllä, vielä ei ole tullut kuuma. Tarpeeksi tiivis, jotta silmät pysyvät kiinni. On leveä tarra takana, ei haittaa hiuksia, tai valu. Suositus. 

Vierailija
16/52 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeassa on ihan ok, pesu 60. Kevyesti topattu, ei päästä valoa juurikaan läpi.

Ei sekään mikään täydellinen ole, ainakin omalle naamalle vähän kinnaava, painaa hieman nenän päältä, tai sitten falskaa valoa alaosasta, jos ei vedä maskia tiukkaan nenälle. Samoin kuminauha oli hieman tiukka, mutta pidin kuminauhaa pingotettuna jonkin aikaa kirjojen ympärille, niin löystyi sopivaksi, mutta pysyy vielä päässä. Plussaa pesu mahdollisuuden lisäksi on sekin, että kuminauha on kangaspäällysteinen, niin ei revi hiuksia.

Että ei tosiaan täydellinen, parempiakin maskeja olen omistanut, mutta ne tosiaan kalliita ja eivät ole kestäneet pesua. Tuossa Ikean mallissa on hinta-laatusuhde ihan kohdillaan.

Vierailija
17/52 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ehdottomasti pitää olla pestävä! Muuten se on kertakäyttöinen.

Niin. Mulla on Apteekista ostettu ja paljastui kotona paksuksi topatuksi. Silmille on kivat kuopat, pehmuketta, mutta kuuma on. Kun lämpenee pitäisi olla ohut, peittävä ja pestävä.

Vierailija
18/52 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein itkettää kun hukkasin ihan loistavan unimaskin pari vuotta sitten. Oli kevyt, hengittävä, pestävä, pysyi paikoillaan, ei painanut mistään. Se oli ollut mulla niin kauan etten enää edes muista mistä ostin. En tajua miksi vastaavaa ei vaan löydy mistään! Just noita kamalia paksuja, liian kuumia markkinat pullollaan. 

Totta. Sitä miettii myös että saisiko sen paksun kuivatettua jossain vai homehtuuko siihen paikkaan. Mutta kuumuutta ei vie pois mikään kun ilmat lämpenee.

Vierailija
19/52 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mikään kelpaa? Suosittelen, että mikäli kärsit peräsuolen laskeumasta, voi laskeutuneen peräsuolen vetää silmille. Kyllä luonnon suoli toimii aina.

Vierailija
20/52 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa Torkun unimaskissa on tarra takana. Saa säädettyä pituuden juuri sopivaksi. Kuminauha kiristää, löystyy ja liukuu paikoiltaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi