Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä minne ketju katosi. Ehkei sitä vain julkaistu. Kysymys kuuluu: olenko hirviö?

Vierailija
25.04.2024 |

En jaksa enää laittaa tätä tuonne sėksiosioon, kun äskenkään ei toiminut. Sensuroinnit palstan takia.

Minulla on yksi s**silelu, jonka olen ostanut itselleni vuosia sitten sinkkuna. Tästä on viitisen vuotta aikaa. Seurustelin miehen kanssa (ja minun on todella vaikeaa kirjoittaa menneessä muodossa, koska en haluaisi ajatella meidän eronneen. Siihen liittyen lisäinfoa alempana.)

Hän oli s**raalloisen mustasukkainen todella, todella monista asioista. En edes ymmärtänyt tekeväni milloin mitäkin "väärin", mutta sain kyllä kuulla kunniani vaikka ja mistä.

Yhdessä vaiheessa mies keksi itse, ilman että sanoin aiheesta yhtään mitään, että olen käyttänyt kyseistä lelua ties missä kaikissa suhteissa ja ties keiden kanssa ja suuttui siitä. Kun hän alkoi asiasta syyllistämään, aloin väkisinkin asiaa miettimään ja muistin, että yhden miehen kanssa lelu on ollut käytössä. Sain kuulla olevani valehtelija, kun sanoin etten todellakaan ole asiaa ajatellut, muistanut enkä todellakaan tietoisesti tuonut mitään entisiä meidän sänkypuuhiimme.

Mies sitten ilmoitti, ettei voi jatkaa suhdetta koska minä olen niin epäkunnioittava ja valehtelen ja hän ei olisi ikinä tehnyt minulle tällaista jne. Aivan yltiödramaattinen kohtaus asiasta, joka olisi voitu puhua halki ja unohtaa. Olisin voinut heittää lelun roskiinkin, koska se on rikki enkä tarvitse sitä. 

Mutta siinä vaiheessa, kun tuo hirveä syyllistäminen alkoi, päätin etten heitä lelua menemään ennen kuin käytös muuttuu asiallisempaan suuntaan.

Mies on tosiaan ennenkin aloittanut näitä draamakohtauksia, "jättänyt" minut ja hyvästellyt, sitten ottanut yhteyttä vähän myöhemmin. Nyt hän ei ole ottanut yhteyttä enkä tiedä ottaako enää ikinä. Minun on vain täysin mahdotonta ymmärtää että joku voi aloittaa tällaisen show'n asiasta, joka olisi voitu puhua halki.

Suuttumisenkin olisin ymmärtänyt, jos se olisi kestänyt max. pari päivää ja sen jälkeen olisin heittänyt lelun roskiin ja olisi unohdettu koko asia. Mutta tällainen draamakohtaus menee jo aivan yli, ja jos hän ihan oikeasti ei aio enää ottaa yhteyttä siksi, että on päättänyt minun olevan valehtelija, vaikken edes ole!!

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on edelleen todella vaikeaa uskoa, että tämä on edes totta. Olen todella katkera siitä, että tuollaiset heikkoitsetuntoiset sekopäät sotkevat muiden elämää ja aiheuttavat tällaista heille. Eivät usko yhtään mitään, tietävät aina paremmin jopa toisen ajatukset ja sen perusteella loukkaavat syvästi. En vain voi uskoa, vaikka TIESIN monet asiat etukäteen. Mies kirjaimellisesti sanoi, että osa hänestä yrittää pilata onnellisuuden, koska hän ei pysty hyväksymään onnellisuutta. Ei koe ansaitsevansa sitä yms. Silti jotenkin kuvittelin, että hänellä olisi edes perusjärki päässä eikä hän alkaisi harhailemaan tuolla tavoin. 

Vierailija
42/43 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin alusta alkaen miehen traumataustasta. En missään vaiheessa "yrittänyt parantaa" häntä, vaan koin ainoastaan, että oli helpompaa olla miehen kanssa, kun tiesi ettei hänen elämänsä ole ollut niin sanotusti täydellistä. On minulla itsellänikin kaikenlaista taustalla. Koin sen hyvänä asiana, että mies on itsekin kokenut asioita ja ymmärtää varmasti minuakin paremmin.

Kyllä minäkin tunnen kaikenlaisia tunteita, mutta en koskaan mustistele täysin tyhjästä. Kyllä se aina vaatii jotain, että tulee epäilys. Eli en edes yritä väittää, etten itse osaisi mustisdraamailla. Mutta tämän miehen kanssa en ole kertaakaan sellaista tehnyt ja se on varma se.

Olen muutenkin ollut kaikin tavoin valmis ja halukas avoimuuteen. Näyttääkseni, ettei miehen tarvitse kehitellä kaikenlaisia harhaluuloja päässään. Mikään ei kuitenkaan auttanut. Sitten tuli tämä seksilelu-tapaus. Sekin oli olevinaan pois päiväjärjestyksestä, sellaista kuvitelman sain. Sitten yhtäkkiä räjähti taas. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen kuvitelman*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme