Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä minne ketju katosi. Ehkei sitä vain julkaistu. Kysymys kuuluu: olenko hirviö?

Vierailija
25.04.2024 |

En jaksa enää laittaa tätä tuonne sėksiosioon, kun äskenkään ei toiminut. Sensuroinnit palstan takia.

Minulla on yksi s**silelu, jonka olen ostanut itselleni vuosia sitten sinkkuna. Tästä on viitisen vuotta aikaa. Seurustelin miehen kanssa (ja minun on todella vaikeaa kirjoittaa menneessä muodossa, koska en haluaisi ajatella meidän eronneen. Siihen liittyen lisäinfoa alempana.)

Hän oli s**raalloisen mustasukkainen todella, todella monista asioista. En edes ymmärtänyt tekeväni milloin mitäkin "väärin", mutta sain kyllä kuulla kunniani vaikka ja mistä.

Yhdessä vaiheessa mies keksi itse, ilman että sanoin aiheesta yhtään mitään, että olen käyttänyt kyseistä lelua ties missä kaikissa suhteissa ja ties keiden kanssa ja suuttui siitä. Kun hän alkoi asiasta syyllistämään, aloin väkisinkin asiaa miettimään ja muistin, että yhden miehen kanssa lelu on ollut käytössä. Sain kuulla olevani valehtelija, kun sanoin etten todellakaan ole asiaa ajatellut, muistanut enkä todellakaan tietoisesti tuonut mitään entisiä meidän sänkypuuhiimme.

Mies sitten ilmoitti, ettei voi jatkaa suhdetta koska minä olen niin epäkunnioittava ja valehtelen ja hän ei olisi ikinä tehnyt minulle tällaista jne. Aivan yltiödramaattinen kohtaus asiasta, joka olisi voitu puhua halki ja unohtaa. Olisin voinut heittää lelun roskiinkin, koska se on rikki enkä tarvitse sitä. 

Mutta siinä vaiheessa, kun tuo hirveä syyllistäminen alkoi, päätin etten heitä lelua menemään ennen kuin käytös muuttuu asiallisempaan suuntaan.

Mies on tosiaan ennenkin aloittanut näitä draamakohtauksia, "jättänyt" minut ja hyvästellyt, sitten ottanut yhteyttä vähän myöhemmin. Nyt hän ei ole ottanut yhteyttä enkä tiedä ottaako enää ikinä. Minun on vain täysin mahdotonta ymmärtää että joku voi aloittaa tällaisen show'n asiasta, joka olisi voitu puhua halki.

Suuttumisenkin olisin ymmärtänyt, jos se olisi kestänyt max. pari päivää ja sen jälkeen olisin heittänyt lelun roskiin ja olisi unohdettu koko asia. Mutta tällainen draamakohtaus menee jo aivan yli, ja jos hän ihan oikeasti ei aio enää ottaa yhteyttä siksi, että on päättänyt minun olevan valehtelija, vaikken edes ole!!

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis MIKSI ihmeessä haluaisit, että tuo mies ottaisi yhteyttä ja jatkaisitte seurustelua? Vihaatko itseäsi?

Vierailija
2/43 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään se touhu miehen kanssa on ollut sellaista jatkuvaa syyllistämistä, että minä haluan muita miehiä (kaikin tavoin), minulla on tunteita elämäni ekaa poikaystävää kohtaan, olen potentiaalinen pettäjä jne. Nyt olen valehtelijakin ja kohtelin häntä epäkunnioittavasti ja törkeästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis MIKSI ihmeessä haluaisit, että tuo mies ottaisi yhteyttä ja jatkaisitte seurustelua? Vihaatko itseäsi?

En ole sanonut haluavani. Osa minusta haluaisi, että hän hoitaisi tuon ongelmansa kuntoon, koska meillä oli tosi ihanaa silloin kun ei ollut draamaa (jonka yksin hän aiheutti.)

Vierailija
4/43 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sulla sarvet on, niin hirviöhän sä olet. Menes nyt siitä nuolemaan sitä suolakiveä.

Vierailija
5/43 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan normaalia narsistista käytöstä, että silloin kun kaikki on hyvin, niin on niin ihanaa ja auvoista ja rakastaa yli kaiken jne. Ja sitten se pilvilinna aina romahtaa ties mistä syystä.

Vierailija
6/43 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksanut lukea.

Vierailija
7/43 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuollainen toistuva syyllistäminen väkisinkin muokkaa omia ajatuksia ja sitä alkaa epäilemään, että todella on tehnyt väärin, ja "olisi pitänyt" sitä ja "olisi pitänyt" tätä. 

Olen onnistunut jo syyttämään itseäni tästä leluasiasta, vaikka tiedän, etten todellakaan ole tietoisesti tehnyt yhtään mitään, en ajatellut ketään muuta ja että lelun olisin voinut hävittää ilman mitään ongelmaa. Tuntuu, että "olisi pitänyt tajuta, olisi pitänyt osata ajatella" yms. 

Vierailija
8/43 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan normaalia narsistista käytöstä, että silloin kun kaikki on hyvin, niin on niin ihanaa ja auvoista ja rakastaa yli kaiken jne. Ja sitten se pilvilinna aina romahtaa ties mistä syystä.

Niin... tajuan sen. Silti tämä on niin vaikeaa.

Vierailija
9/43 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lelun käyttö ei ole pettämistä eikä miehelle kuulu kenen kanssa lelua olet käyttänyt. Sairaalloisen mustasukkaisesta kannattaa pysyä kaukana!

Vierailija
10/43 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä oli joku syy miksi halusi eroon sinusta? Siis keksi jotain vain? Inhottavaa käytöstä :(

Vierailija
11/43 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sillä oli joku syy miksi halusi eroon sinusta? Siis keksi jotain vain? Inhottavaa käytöstä :(

Niin on... hän sanoi, ettei pysty hyväksymään onnellisuutta ja osa hänestä yrittää pilata sen (onnellisuuden.) Eli tavallaan tiesin mitä on tulossa, mutta kuitenkin halusin uskoa, että hän osaisi ajatella järkevästi eikä pilaisi hyvää suhdetta. Se ON ollut hyvä suhde ilman näitä draamakohtauksia. 

Vierailija
12/43 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies siis suoranaisesti sanonut, että se lelu on pettämistä, vaan ylipäätään vihjannut, että olen potentiaalinen pettäjä, haluan muita miehiä yms. 

Vierailija
13/43 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET ole hirviö. Mutta olet ihan saakelin tyhmä. Kannattaa muistaa miestä valitessa, ettet ota yhtä tyhmää kuin tuo mies. Sitten teillä ei kukaan pysty olemaan järkevä. 

Vierailija
14/43 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kaiketi ole hirviö. Saatat olla palstaslangilla vaimomatskua, näillä lähtötiedoilla siis.

Vierailija
15/43 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ET ole hirviö. Mutta olet ihan saakelin tyhmä. Kannattaa muistaa miestä valitessa, ettet ota yhtä tyhmää kuin tuo mies. Sitten teillä ei kukaan pysty olemaan järkevä. 

En ole tyhmä siksi, että minulla on tunteet. Tyhmyys on sitä, ettei osaa huolehtia asioistaan, kodistaan, ei ymmärrä maailman menosta mitään yms. 

Vierailija
16/43 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tyhmä siksi, että minulla on tunteet. Tyhmyys on sitä, ettei osaa huolehtia asioistaan, kodistaan, ei ymmärrä maailman menosta mitään yms. 

No et sinä ainakaan näytä käsittävän, että tuo mies kontrolloi sinua, syyllistää sinua ja aiheuttaa pelkkää pahaa oloa. Tai, jos käsität niin silti mietit jäämistä. Et sinä silloin itsestäsi huolehdi, etkä ymmärrä tämän miehen motiiveista mitään. Kyllä naiivius on myös tyhmyyttä oli niitä tunteita tai ei.

Vierailija
17/43 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tyhmä, koska et osaa pitää itsestäsi huolta siinä määrin että ottaisit terveesti toimivan kumppanin vaan haluat väkisin olla narsistin kanssa. Etkä myöskään pysty näkemään koko asiaa järjellä. Hyvinä hetkinä voi joo olla kivaa, mutta se käytös vaan pahenee ja pahenee kunnes a) jommaltakummalta lähtee henki tai b) olet psyykkisesti nujerrettu ja rikottu etkä enää uskalla lähteä yhtään mihinkään. 

Vierailija
18/43 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rima on todellakin helvetissä. Naisparat. Heteroseksi ja heterosuhteet on suuri kusetus naisia kohtaan. 

Vierailija
19/43 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi te naiset,ette vain voi olla yhden miehen kanssa, niin ei tule tälläisiä ongelmia.

Vierailija
20/43 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tämä nyt tuli kuitenkin seksiosioon. 

Sen verran sanon, että edelleenkään tunteet eivät tee minusta tyhmää. En voi sille mitään, että satuin hairahtumaan tuollaiseen mieheen. Tunteet ovat vähentyneet, mutta eivät ole kokonaan poissa. Todella vaikeaa hyväksyä, että toinen leimaa valehtelijaksi ja 'jättää.' Kaikki oli hetkeä aiemmin niin hyvin, sitten taas aivan puskista alkoi draamailu, ja kun tämä ei ole edes ensimmäinen kerta. Siksi on todella vaikeaa asennoitua niin, että tämä on pysyvää. Vaikka tiedän, että se olisi itselleni parasta. En silti pysty asennoitumaan tähän niin, että kaikki olisi ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme