Maauimalakausi alkaa kohta, oletko valmis esittelemään itseäsi bikineissä, nainen?
Onko vatsa timmi, takamus täyteläinen ja koholla ja lyijykynä tippuu heti rintojen alta?
Kommentit (24)
Some on täynnä naisia jotka ovat, mikä on sinun tekosyysi olla olematta, suominainen?
Olen niin plösössä kunnossa, että uin vain omassa suihkussa.
Plösömuija 22
Ei lyijykynä enää 50-vuotiaalta mihinkään tipu, vaikka ei olisikaan imettänyt 3 lasta.
En tiedä, mutta mä voin imeä peruukissa siinä stadikan lähellä Laakson metsässä
T. PenaTV58
En ajatellut mennä suomalaiseen maauimalaan värjöttelemään. Häivyn kesäksi Etelä-Eurooppaan, siellä kelpaa vähän pullukampikin gigoloille. Nirsot suomalaiset saavat pitää tunkkinsa. Jännä, että se haittaa, jos maha on pullukka, mutta ei se, että lompsa on.
Olen valmis, mutta maauimalan yleisö ei ole valmis minuun.
Vierailija kirjoitti:
En ajatellut mennä suomalaiseen maauimalaan värjöttelemään. Häivyn kesäksi Etelä-Eurooppaan, siellä kelpaa vähän pullukampikin gigoloille. Nirsot suomalaiset saavat pitää tunkkinsa. Jännä, että se haittaa, jos maha on pullukka, mutta ei se, että lompsa on.
Tarkoitat kai Afrikkaan ja erityisesti Namibiaan?
Minä käyn uimassa maauimalassa, en esittäytymässä. En ole valmis esiintymään bikineissä, käytän uimapukua. Ei vähempää kiinnosta mitä kukaan ajattelee timmiystasostani. Kyylääjät ja stalkkerit vois painua puskiin urheilupaikoista.
Väitätkä sä ripulirööri, ettei mies voi pitää biksuja???
Ilkka
Johan nyt toki. Rantakunnossa ne hylkeetkin on. Jos et kestä katsella, niin tuijottele vaikka varpaitas. Omapa on ongelmas.
En laisinkaan! Nähdään maauimalassa!
Verhoan itseni superpeittävään uimapukuun ja sukellaan altaaseen piiloon 🥰
Vierailija kirjoitti:
Ei lyijykynä enää 50-vuotiaalta mihinkään tipu, vaikka ei olisikaan imettänyt 3 lasta.
Tippuuhan, kun on makeet biksut päällä. Nykyisin on todella hyvännäköisiä uima-asuja olemassa, siitä vain kokeilemaan vaikka Funky Ladyyn.
Nääh, oma ranta innostaa enemmän kun joku hikinen täyteenahdettu maauimala. Kroppa on kyllä täydessä tikissä kuten muulloinkin ja tissejä mulla nyt ei ole koskaan ollutkaan ;)
Aloituksesi vaikuttaa niljakkaalta. Toivottavasti olet sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat kai Afrikkaan ja erityisesti Namibiaan?
Palstapelle taas vauhdissa. Missäs on palstapellen safariklubi :D Ja eikös se ollut Gambia se palstapellen unelmavaltio. Sitähän sinä aina jankutat:D
Olen tehnyt havainnon joka kesä: kaikki miehet ovat kropaltaan aivan upeita ja treenattuja. Todellisia herkkupaloja. Sekin yks kaljamahainen Pena, joka vyöryy rannalle joka kesä. Siellä nähdään!
Niin?!?!