En pidä mieheni suvusta
En pidä hänen rääväsuisista ja kova-asenteisista veljistään enkä hänen ynseästä ja arvostelevasta sisarestaan. Pitääkö minun nyt erota miehestäni kun en voi sietää hänen sukuaan ?
Kommentit (41)
No, minä en pidä anopistani ja tunne on molemminpuolinen. En kyllä tämän takia eroaisi.
Mikä hätä se naimisiin oli? Maltti on valttia. Parempi yksin kuin huonossa liitossa.
Minä inhoan mieheni sukulaisia. En ole heidän kanssaan tekemisissä.
Eipä niitä tule nähtyä kuin kerran viiteen vuoteen, mitä väliä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä hätä se naimisiin oli? Maltti on valttia. Parempi yksin kuin huonossa liitossa.
En ole naimisissa hänen sukunsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole naimisissa hänen sukunsa kanssa.
Etpä kauan naimisissa ole miehesikään kanssa kun arki tulee.
Kyllä se taitaa nyt olla moro ja näkemiin?
Vierailija kirjoitti:
Miten voit välttää kaikki juhlat, kokoontumiset ja ylipäätään normi kanssakäymisen. Minäkin välttelen heitä, mutta aina ovat nokka pitkällä utelemassa, arvostelemassa ja kyyläämässä, mutta heitä ei saisi arvostella ja nyt minulta on pokka pettämässä, yritän siis välttää järjetöntä yhteenottoa.
Ei kai sun ole pakko tavata niitä. Ellei ole joku erikoistilanne että pitäisi soittaa. Vetoa johonkin kiireisiin ja projekteihin.
En kyllä minäkään pidä miehesi suvusta. Rääväsuisia koviksia kaikki tyyni.
Mutta onko pikku vaimoissa ja heidän suvuissaan mitään vikaa?
Voihan olla että tunne on molemminpuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Soita ja kysy !
Vierailija kirjoitti:
En kyllä minäkään pidä miehesi suvusta. Rääväsuisia koviksia kaikki tyyni.
Sen siitä saa kun ryhtyy suhteeseen rääväsuisen koviksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Voihan olla että tunne on molemminpuolinen.
Hyvä jos ymmärtävät sen !
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Ei kenestäkään tarvitse pitää sen vuoksi että kaikissa meissä on jotain mistä joku toinen ei pidä. Sama se niiden vikojenkin suhteen on.
Mutta sä taidat ollakin niitäjoiden ihmissuhteet pysyy koossa väkisin ja itkien jos niitä edes on.
Aloittajalle: varmaankin on hyvä erota, toki tiesit ennen naimisiin menoa millainen suku tulee kaupan päälle. Suosittelen myös vahvasti peiliin katsomista.
Kun on pakko saada mies sitten käy noin. Kun etsii ja pyydystää on tyydyttävä mitä löytyy. On
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit välttää kaikki juhlat, kokoontumiset ja ylipäätään normi kanssakäymisen. Minäkin välttelen heitä, mutta aina ovat nokka pitkällä utelemassa, arvostelemassa ja kyyläämässä, mutta heitä ei saisi arvostella ja nyt minulta on pokka pettämässä, yritän siis välttää järjetöntä yhteenottoa.
En mene. Miksi menisin? Vieraita ihmisiä.
Älä ole tekemisissä. Mitä se suku sinulle kuuluu.