Levi thai hieronta
Mielenkiinnosta kysyn palveluita ja hintoja.. Tuttava käynyt, maksanut 200€, aika kallis loppu huipennus kösin. Vaikka yölisällä, niin tosiaanko hinnat tuolliasia.
Kommentit (25)
En tiedä mikä paikka, useampia siellä lienee. Hieman kyseenalaisia paikkoja.
Kävin tuolla joskus hieronnassa. Ei maksanut kuin 50€. Ihan rentouttava hieronta.
Vierailija kirjoitti:
Kävin tuolla joskus hieronnassa. Ei maksanut kuin 50€. Ihan rentouttava hieronta.
Tarjottiinko siellä lisäpalveluja ja jos niin millä hintaa vai ihan na tavan hierontaa.
Jännä homma että siihen nyt puututtiin, sehän on pyörinyt vuosia
200 euroa käsihoidosta jonka olisi tehnyt paremmin itse 😵
Vierailija kirjoitti: 200 euroa käsihoidosta jonka olisi tehnyt paremmin itse 😵
🥱 Oijoi.. No ei sitten tainnut korvata laatukaan korkeaa hintaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: 200 euroa käsihoidosta jonka olisi tehnyt paremmin itse 😵🥱 Oijoi.. No ei sitten tainnut korvata laatukaan korkeaa hintaa?
Saa olla kyllä oikeati aika silkkikoura jos se on tuon arvoista.
Levillä on Levin hinnat, itse kävin yhden paikallisen suominaisen luona niissä isoissa hirsitaloissa, 250€/h, elämäni paras sijoitus 🤩
T. Ukkomies44
Vierailija kirjoitti:
Levillä on Levin hinnat, itse kävin yhden paikallisen suominaisen luona niissä isoissa hirsitaloissa, 250€/h, elämäni paras sijoitus 🤩
T. Ukkomies44
Minkäikäinen suominainen? Painoindeksi, kuppikoko ja oliko #2 käytössä tuohon hintaan?
Reijo Thaipale on bangkokinsuomalaisten joukossa suosituin laulaja.
Tällaisiahan nämä Aasian ihmenaiset ovat, joita suomalaiset miehet niin kovasti vaimoikseen haluavat... :D
Ei taida pelkkä käsivemputus olla tuon hintasta 🙄 tainnut olla muutakin lisää 😆
Vierailija kirjoitti:
Älä aliarvioi epätoivoisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä aliarvioi epätoivoisia miehiä.
Eikö osa paikoista tarjoa muutakin palvelua.. Taitaa pukumiehillä vain niihin rahat sitten riittää
jo 30v tiedetty asia miksiköhän julkut ja yritykset ovat ostelleet majojaan, laskettelu keskuksiinhan haetaan aina n,tautivapaita kausi työntekijöitä. vai luuletteko tosiaan että yritys kumppanit menevät niihin hiihtämään ja revon tulia pällistelemään. yritys veroista saa poistaa kulut.
Entisessä työpaikassani sanottiin aina että mitä Levillä tapahtuu, se Leville jää. En kuitenkaan ole mitään arkaluontoista kertonut tai nimiä yms. Enkä aiokaan.
Vierailija kirjoitti:
Entisessä työpaikassani sanottiin aina että mitä Levillä tapahtuu, se Leville jää. En kuitenkaan ole mitään arkaluontoista kertonut tai nimiä yms. Enkä aiokaan.
Taitaa siellä kaivosporukka hyödyntää myös palvelutarjontaa.
Kävin Tampereella thaihieronnassa. Otti suihin ja antoi pilua. 150 euroa maksoi.
Kävikö tän asiakkaana:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010384282.html
tuskin enää jatkaa toimintaansa...