Tuntuu sinusta että olet fiksumpi kun suurin osa tämän palstan kirjoittajista?
Aika paljon vaikuttaa täällä olevan ns. heikompaa ainesta kirjoittelemassa
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi paljon on työttömiä, elämän koululaisia, matalapalkkaisia, vasemmistolaisia, muutama mt-potilas jne.
Hah, persujahan täällä on aina ollut ylivoimaisesti eniten. Tulee tuon elämänkoululaisuuden kylkiäisenä usein. Nyt ne on vähän hiljentyneet kun nykyinen politiikka osuu omaankin nilkkaan ja nolottaa kun on tullut kustuksi silmään.
Hauskinta persuissa on se, että ne joskus poistattaa itse oman ketjunsa, joka on saattanut olla pystyssä monta viikkoa. Ihan vain siksi, kun joku kaivaa netistä todisteen siitä, että ketjussa valehdellaan.
Tällaisia kirjoituksia lukiessa tuntee itsensä aina älykkääksi, vaikka olisi millainen päivä tai moka takana.
Olen niin fiksu että mun trollaukset menee aina läpi. Se on parasta somessa kun tarkoituksella saa jonkun raivon partaalle täysin yhdentekevässä asiassa.
Palstalaiset MENSAn KERMAA...
Postiluukusta tuli Mensan esitesti - tee tämä ja tiedät kannattaako edes mennä testiin... TEIN ja TULOS: IMBESILLI!
M. O. T. (matikkalinjallahan ne imbesillit ennen kävivät ja päätyivät sitten yliopiston apukouluun - THAT'S LIFE TODAY!!!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan tunnu, vaan tiedän olevani fiksumpi kuin muut.
Ketkä muut?
No ne kaikki muut.
Jos ÅO:lla mitataan niin olen fiksumpi kuin 90% muista ihmisistä. Sama pätenee palstalla, luku lienee suurempikin.
Vierailija kirjoitti:
Jos ÅO:lla mitataan niin olen fiksumpi kuin 90% muista ihmisistä. Sama pätenee palstalla, luku lienee suurempikin.
Eli sinäkin kuulut mensaan? Tervetuloa joukkoon!
Olen hyvä sohaisemaan ampiaispesään
No et kyllä fiksulta vaikuta. Omahyväiseltä kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin fiksu että mun trollaukset menee aina läpi. Se on parasta somessa kun tarkoituksella saa jonkun raivon partaalle täysin yhdentekevässä asiassa.
Huvinsa kullakin. Nykyaikana ei tarvita kummoisia liskoaivoja, joilla saa jonkun osapuolen riehaantumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi paljon on työttömiä, elämän koululaisia, matalapalkkaisia, vasemmistolaisia, muutama mt-potilas jne.
Hah, persujahan täällä on aina ollut ylivoimaisesti eniten. Tulee tuon elämänkoululaisuuden kylkiäisenä usein. Nyt ne on vähän hiljentyneet kun nykyinen politiikka osuu omaankin nilkkaan ja nolottaa kun on tullut kustuksi silmään.
Hauskinta persuissa on se, että ne joskus poistattaa itse oman ketjunsa, joka on saattanut olla pystyssä monta viikkoa. Ihan vain siksi, kun joku kaivaa netistä todisteen siitä, että ketjussa valehdellaan.
Tällaisia kirjoituksia lukiessa tuntee itsensä aina älykkääksi, vaikka olisi millainen päivä tai moka takana.
Tämä palsta on kyllä loistavaa terapiaa huonon työpäivän jälkeen. Täällä huomaa että suurimmalla osalla menee huonommin kuin itsellä
Ei tunnu.
Täällä niin moni tekee vaativaa asiantuntijatyötä, opiskelee samalla, on naimisissa rikkaan yrittäjän kanssa, sijoittaa satoja euroja kuukaudessa, omistaa sijoitusasuntoja ja lapset ovat menestyjiä yliopistossa ja harrastuksissaan.
Mulla ei ole mitään niistä. Käyn vain töissä, olen eronnut, elän kädestä suuhun ja lapseni ovat nepsyjä.
Juu... palsta on loistavaa terapiaa, mutta... kun täällä trollailen niin kaikki menee vaan poistoon eli mun terapiat roskiin... Mitäs mä nyt sitten teen... imbesillejä syrjitään täällä... ja täällä pitää olla korkeakoulutettu ja hyvä kirjoittamaan jotta saa yhtään mitään läpi... ei vauvat mitään osaa kirjoittaa... minä sentään suoritin apukoulun... IHAN TURHAA KAIKKI KOULUNKÄYNTI.
MITÄ TEEN?
En tunne vaan tiedän, että olen ja jos joku on eri mieltä se on vain sen takia, että sille on valehdeltu ja tomppelit uskoneet valheisiin.
Älykkyys on myös sitä että huomaa kun asiat ei stemmaa. Voi olla että ei sitten toimi miten olisi ideaalista toimia ja jos järjestelyissä on rikoksia mukana, joita vastaan on mahdotonta toimia ei välttämättä voi tehdä asioiden suhteen mitään, mutta silti niin moni ihan muka "fiksu ja koulutettu" ei tosiaankaan huomaa kun jotkut asiat ei stemmaa. Uskivat valheita ja ovat valmiita jopa toimimaan niiden pohjalta jopa rikollisesti.
Ääliömäistä toimintaa.
Jos tarvitsete tehdä rikoksia jotain kohtaan näpäyttääkseen on hävinnyt jo reippaasti. Pitäisi pystyä ilman rikoksia tuollaiseen ennenkuin voi väittää että antoi takaisin.
Kyllä. En tiedä ketään fiksua, joka puhuisi "heikommasta aineksesta".
Sinäkin muka jona psykoloit jotain. Et sinä mitään psykoloi. Olet mukana vaan törkeissä rikoksissa. Jos et tunne olevasi vaikka olet olet vain yhteiskunnan saastaa.
Idiootit tekee rikoksia ammatissaan varsinkin liittyen esim. henkilön fyysiseen terveyteen.
Tuntuu, että olen kaikista avuttomin
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. En tiedä ketään fiksua, joka puhuisi "heikommasta aineksesta".
Ei ne puhu noin suurelle yleisölle, mutta ihmisten kyvykkyyserot on hyvä ymmärtää jotta esim. antaa oikean tason tehtäviä, oikean tason ihmisille.
Kuka se fiksu on jos esim. erään naisen kohdalla on rikottu ueaa lain kohtaa esim. terveydenhuoltolain puolella. On kyllä muitakin lakeja rikottu, mtta niihin joihinkin se vaan nauraa. Ei sillä heikko päää ole, siksi vaemaan piti tunkea jotain ihon alle.
Minusta tuntuu että tänne kirjoittavat nykyään alaikäiset pojat joten olen älykkäämpi jo edustamani sukupolven takia. Me 80-luvulla syntyneet vielä pärjäsimme Pisa-tutkimuksessa ja olemme lukeneet useita kokonaisia kirjoja.
Lapsia hankitaan. Tekemisestä puhuvat moukat.