Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet jos joku pyykkää varaamallasi pyykkivuorolla taloyhtiön pyykkituvassa?

Vierailija
24.04.2024 |

Minulle kävi tänään näin ja heitin pyykit v#ttuun koneesta ja pistin omat tilalle. Toiminko oikein?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yökötys joku taloyhtiön yhteiskone. Kyllä saa olla todella surkea tilanne ettei kykene omaa konetta hankkimaan joko neliöiden tai koneen hinnan puolesta. Vihoviimeinen asia olisi joutua varailemaan jotain yhteiskonetta ja koskaan ei saisi pyykätä kun tarve on, aina on riippuvainen muiden varauksista. Siellä sitten pyörii kestovaipoista lähtien kaikki mahdollinen. 

Vierailija
22/29 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Minulla on oma pesukone, niin ei tarvitse köyhien kanssa tapella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pesutuvan kone on varattu, menen oman pesukoneen omistavan naapurini ovelle ja änkeydyn hänen luokseen pesemään pyykkini.

Vierailija
24/29 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen repinyt linkoamattomat märät pyykit koneesta lattialle kesken pesun ja potkinut nurkkaan myttyyn. Sitten joutuu huuhtelemaan koneen ennenku laittaa omat, mutta on wörttiä.

Vierailija
25/29 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson milloin ihjelma loppuu ja pesen sitten.

Teen kotoa töitä, eipä haittaa moinen. Meidän taloyhtiössä asuu vain fiksuja ihmisiä, vahinko tapahtunut

Vierailija
26/29 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson milloin ihjelma loppuu ja pesen sitten.

Teen kotoa töitä, eipä haittaa moinen. Meidän taloyhtiössä asuu vain fiksuja ihmisiä, vahinko tapahtunut

Mä voin varmaan lainata sun pyörää täältä pyöräkellarista, kun sä et varmaan nyt tarvi sitä. 

Vierailija
27/29 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on okt, oma pesukone, kuivausrumpu, pyykkinaru ja kodinhoitohuone. Palaisi käämit tuollaiseen säätämiseen päivässä. Naurettava ajatuskin, että olisi jonkun yhteiskoneen varassa. Rupusakin touhua. Muutenkin arvostan ettei ole kukaan mäkättämässä ja määräilemässä mitään hiljaisuutta tai milloin sopii soittaa pianoa, porata, siirtää huonekaluja tai pestä pyykkiä. Kamalaa olisi tuollainen jatkuva yhteiselo.

Vierailija
28/29 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana vielä porukka asuu ilman pyykkikonetta?!

Vierailija
29/29 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen taloyhtiön koneella vaan erittäin paskaisia mattoja. Pysyy oma kone puhtaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä