Hesoissa on vappuna melkein +20!!!
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koita nyt jo aivovammainen tajuta, että se ei ole Hesoissa vaan Hesassa, Stadissa tai Helsingissä! Miten joku voi olla noin hel vetin tyh mä, että trollaa tällaisella. VMP.
Meilläpäin kyllä puhutaan Hesoista...
Helsinki, vantaa ja espoo muodostaa hesat !
"Hesoi on kutsumanimi suhoille eli Iivana julman putkurille"
Part of speech passive verb
Explanations in Malagasy Tebahina, atao tsinontsinona: Matetika esoin' ny mpanankarenany mahantra
Harabina, vazivazina, ihomehezana: Tsy handalo eo intsony aho, hoy ilay mandringa, fa esoin' ireo ankizy ireo ataony hoe / Raha mandringa daholo ny tongotrao roa, dia ho toy ny an' ny olondrehetra ihany ny fandehanao [1.1]
Explanations in English To be scorned, to be mocked [1.7]
Explanations in French Dont on se moque, qu'on raille [1.8]
Morphology
Present :esoina, esoiko, esoinao, esoiny, esointsika, esoinay, esoinareo, esoin', esoin-, esoim-, esoi-
Past :nesoina, nesoiko, nesoinao, nesoiny, nesointsika, nesoinay, nesoinareo, nesoin', nesoin-, nesoim-, nesoi-
Future :hesoina, hesoiko, hesoinao, hesoiny, hesointsika, hesoinay, hesoinareo, hesoin', hesoin-, hesoim-, he
Toivottavasti vapuksi tulee oikein huono keli niin junastajääneet eivät pääse johonkin pahaseen puistoon missä ei ole edes puita, viltteineen ja eväskoreineen hienostelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koita nyt jo aivovammainen tajuta, että se ei ole Hesoissa vaan Hesassa, Stadissa tai Helsingissä! Miten joku voi olla noin hel vetin tyh mä, että trollaa tällaisella. VMP.
Helsinki, vantaa ja espoo muodostaa hesat !
Mun nuoreni on paljasjalkainen PK-nuori, ei ole koskaan puhunut hesoista!
Kunhan pallipäät vaan horisette omianne.
Sanonko mikä se hesoi on...just SE! Kysy ukiltasi!
Vierailija kirjoitti:
Kylmä ja paska ilma.
Ai missä, Helsingissä vai koko Suomessa.
Ja sitte APn umpipussissa
Vierailija kirjoitti:
Meitsi lähtee täält landelt vappuna Heseen.
Ahaa onko hesessä kuponkitarjouksia? Viet tyttös ulos syömään hahahaha
Vierailija kirjoitti:
HESASSA
MAALAISET sanovat Hesassa, typerys-Ylilautalaiset Hesoissa ja hesessä, joka on burgeripaikka.
No jos kouluaikana on ollu puskissa niin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän kuullostaa Helsingeissä?
Hesassa on Helsingissä.
Ps. Miksi piti häntä alkaa haukkumaan?
Se on kuulostaa, yhdellä ällällä.
Veikkauksia kuinka moni saa luodista tai puukosta? Kiva ilma hippasteluun/kepposteluun
Mä just katsoin Forecasra, että 10-12 astetta on Helsingissä aattona ja vappupäivänä. Aattoaamuna sataa vettä.
Lällällääää eipä olekaan.. Uusi hyinen rintama on iskemässä..
Kiva jos tiedossa Vappuna plus 20. HEsoissa :)
Vierailija kirjoitti:
Meitsi lähtee täält landelt vappuna Heseen.
purkeriako tekee mieli?
Vessoissa voi olla noin lämmintä LOL
Tämä selittää asian.