Mitä luulette? Saako mikroaaltouunin tuotua polkupyörällä kaupalta?
Kommentit (55)
Varmasti, jos pyörässä on tarakka ja kuormaliinoja joilla sitoa kiinni.
Miksi tällaista pitää jonkun kysyä?
Vierailija kirjoitti:
Saa. Tarakalle vain ja hyvin kiinni.
Itse varmuuden vuoksi tosin ehkä taluttaisin sitä pyörää, ellei sitä saa todella hyvin köytettyä kiinni.
Saa. Laita se vain kiinni tarakalle niin että ei varmasti putoa.
2,5 kilometriä voi vaikka työntää pyörää, mutta jos olet hyvännäköinen vosu niin soita setä täältä apuun...
Vierailija kirjoitti:
Ei saa. Painaa 40 kiloa.
Niin vähän? Meidän mikro painaa ainakin sen 150kg. Trukilla nostettiin paikoilleen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun pitää aukoo naamaasi kaikille? ei ap.
Kunnon liinat kiinnittämiseen ja tukeva tarakka. Saatat kuitenkin joutua taluttamaan.
Mieluummin toisin jonkunlaisilla vetokärryillä. Ei tarvi olla nokkakärryt, riittää sellaiset, millä ihmiset tuo olutlaatikoita laivalta.
Pyöriin voi ostaa matalan kuljetuslisäosan?
Olen lastenvaunuilla työntäny hankalia tavaroita joskus.
Voi olla sen verran kyyti molemmille huteraa ja epävarmaa, sekä iloiselle pyöräilijälle että mikroaaltouunille, etten lähtis ottaan riskiä.
Isoon kestokassiin tai ikeakassiin ja tangolta roikkumaan. Ei ne pienet niin isoja oo eikä.paina liikoja.
Saat, kun sidot liinoilla kiinni, ei millään "mustekaloilla".
Ei kannata kokeilla. Ei ole turvallista. Mikrouuni on siinä mielessä poikkeuksellinen kodinkone, että se on hyvin epätasapainoinen. Toinen puoli laitteesta on tyhjää lämmitystilaa, toinen sisältää korkeajännitemuuntajan (painava rautamurikka)
Minä kannoin sen mun käsissä sen 3km. Tarakalla taluttamalla menee helposti.
Vierailija kirjoitti:
Ja vastaus riippuu siitä onko tarakka ja taito käyttää mustekaloja. Mutta jos pitää kysyä, niin todennäköisesti ei ole taitoakaan.
Kaljakärryllä voi vetää mikroa tuon matkan peräsässään jos ei uskalla pyörän kanssa.
No, onneksi en ole itse joku köhä vihervassu, vaan kaksikin autoa on pihassa ja tallissa traktori ja peräkärry. On mistä valita.
Vierailija kirjoitti:
Olen lastenvaunuilla työntäny hankalia tavaroita joskus.
Siihenhän ne on tarkoitettukin.
Saa. Tarakalle vain ja hyvin kiinni.