Hesoissa on vappuna melkein +20!!!
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Missä päin maailmaa on tämä Hesoi?
Samalla suunnalla kuin Hanoi?
Hei mut onhan toi ny lapsellisen hauskaa, Hesoi 😂
Vierailija kirjoitti:
Vanha sana Hesoin murteessa, kuka muistaa ajan kun pääkaupunkiseudulla oli huoltoasemaketju nimeltään Hesoil?
Vierailija kirjoitti:
Mellan Hanoi och Kraanoi om man tittar på kartan. Betydligt närmare Kraanoi dock.
Kyllä mää olen aina puhunut kanssa Hesoista, nimenomaan monikossa. Itse kotoisin Keravalta
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen Hesoissa? Onko ap joku v a j a k k i?
Hesoissa tarkoittaa tietysti Hesaa
Vierailija kirjoitti:
Heseläiset on pellehermanneja.
Hesburgerin työntekijät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tuollahan tarkoitetaan koko pk-seutua, itse Helsinki on sitten päähesa. Ja onhan tuo hauskaa miten junantuomat muka-stadilaiset menee aina suunniltaan kun puhutaan Hesoista 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha sana Hesoin murteessa, kuka muistaa ajan kun pääkaupunkiseudulla oli huoltoasemaketju nimeltään Hesoil?
Ja musiikkifestivaali He-SOI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tuollahan tarkoitetaan koko pk-seutua, itse Helsinki on sitten päähesa. Ja onhan tuo hauskaa miten junantuomat muka-stadilaiset menee aina suunniltaan kun puhutaan Hesoista 😁
Meille helsinkiläisille muu Suomi onkin sitten vaan bönde.
Että ehkä puntit ovat tasan.
Toivottavasti hesoi sais edes yli 10 asteen lämmöt! Sekin tuntuu utopistiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koita nyt jo aivovammainen tajuta, että se ei ole Hesoissa vaan Hesassa, Stadissa tai Helsingissä! Miten joku voi olla noin hel vetin tyh mä, että trollaa tällaisella. VMP.
Meilläpäin kyllä puhutaan Hesoista...
Missä? Aivovammalandiassa vai?
Oletko kuullut karmasta?
Mitä vit tua karma liittyy tähän. Oletko säkin ihan va jakki.
Ei ole ongelmani, jos et ymmärrä.
mä asun heseis ja arvon tätiliinit, kyl se vaa on heseis
Onko tämä aloittaja Pohjanmailta vai Keravista vai mistä Takahikiöiltä?
Hesoissa on lämpöistä, siellä neegresejä sekä kivaa etnistä värinää & pelihetkiä. Mistä Ylenannon marja perskannikkankin tykkää. Sellaista elämä on hesoissa.
Meitsi lähtee täält landelt vappuna Heseen.
Det är helt ert eget fel som började dilla om "huvudstadsregionen". Kan det vara det dummaste namnet på hesenä?
Stor-Helsingfors var helt begripit men i inklusionens tider blev det huvudstadsregionen. Den består av tre städer som inom begreppet är jämställda. På den basen är det helt logiskt att ett Hesa blir flera Hesor, på finska Hesat eller Heset, beroende på dialekt. Hesoissa och Heseissä är ert eget val. Visst är det mentalt handikappat att dilla om huvudstadsregionen, men det beskriver väl bara invånarna Heseissä?
Har ni någonsin hört någon som bor i H:fors tala om huvudstadregionen på sin fritid?