Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnustusketju! Mitä junttia kodistasi löytyy? Varmasti jotakin.

Vierailija
23.01.2007 |

Meillä on TV olohuoneessa, yksi muovikasvi hämärässä tilassa ja hääkuviamme esillä.

Kommentit (201)

Vierailija
181/201 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkkarissa muovipuu, muumimukeja, mariskooli, verholla eristetty sänky.

Pojan huoneessa möhkötelkkari, pleikkari, rullaverho, mäntysänky.

Työhuoneessa kitaroita, läppäri, nojatuoli.

Keittiössä 55cm jääkaappi, 4h pöytä, vanerikaappeja, perinteinen liesi.

Vierailija
182/201 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpä on olkkarissa ruokapöytänä metallijalkainen lasipöytä, sellasta junttia tummennettua savulasia, ja sen ääressä mustakehikkoiset venetsiatuolit! Harmi, että tummennettu, pronssisävyinen lintukuvioinen kaariholvimallinen palapeili on jo revitty eteisestä :-)

Tosi junttia muuten, mitä meillä ei kyl ole, olisi sellaset taulut, joissa on vaikka klovni kyynel poskella. Tai katumaalarin Elvis-öljyväritaulu, mun yhdellä kaverilla on sellainen!

Ja ooh, olispa vielä itse nikkaroitu kaariholvi oven yläpuolella tällasessa 70-luvun kerrostalossa... Sellasta taverna-meininkiä, mielellään feikkitiiliseinä ja feikkirypäleköynnöksiä keittiöön...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/201 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajua yhtään, mikä kodissa on junttia, en omassa, enkä muiden kodeissa,

eikö junteinta ole seurata "muotia" ja "muotilehtiä", eikä käyttää omaa päätään ja omaa makuaan

Vierailija
184/201 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Hääkimppu kuivattuna ja tauluksi kehystettynä olkkarissa

2. Boordia neljässä huoneessa

3, Mäntyinen ruokapöytä ja eteisen lipasto

4. Jääkaapin ja pakastimen ovet täynnä magneeteilla kiinnitettyjä lippusia ja lappusia

5. Mun mies: puhuu ruoka suussa, maiskuttaa muutenkin, piereskelee, kaivaa korviaan ja käyttää vyökoteloa kännykälle

6. Ötökkäverho olkkarin ovessa.

Mitäs sanotte? Tuon hääkimpputaulun ja miehen vyökännykkäkotelon jo luulis lyövän monelle wannabe-juntille jauhot suuhun

Vierailija
185/201 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kansallispukunukkeja (made in taiwan) maailman eri kolkilta, venäläisiä kulta-musta-punakukallisia puuastioita ja puurokauhoja naulattuna kirjahyllyn takaseinään, arabian kolhiintuneita maitokannuja ja pari matkamuistoastiaa jotka ehkä on tuhkiksia ehkä jotain muita aluslautasia, joissa eiffeltornin yms kuvia kultapainatuksilla. Lisäksi tuohivirsut noin kokoa 35, joissa törröttää 80-luvulta peräisin olevia drinkkisekoittimia joissa lukee bacardi tms. virsut on kirjahyllyn vieressä seinällä naulassa. hyllyn sivussa on pino papereita, jotka on leikelty lehdistä tarjouskuponkeina. Esimerkiksi vuoden 82 apu/seuralehtien lintsin vapaalippuja.

Vierailija
186/201 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ne lintsin vapaaliput oli huijausta, ei mulla niitä ole, heitin pois viime kesänä.

Vierailija
187/201 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä katsotaan sohvalla maaten. Telkkarihuonetta ei ole erikseen, sillä meillä ei olisi varaa asua Helsingin keskustassa tämän isommassa asunnossa ja ollaan niin juntteja, että halutaan asua täällä. Olohuoneessa on myös Kivi-tuikkulyhtyjä ja pari Aalto-tuikkulyhtyä. Meillä on kamalasti Lundiaa, mikä voi varmaan jonkun mielestä olla myös junttia.

Lastenhuoneessa on Ikean sohva ja tuoli. Kylppärissä on tosi juntti pyörällinen korihylly.

Vierailija
188/201 |
28.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuivattu hääkimmpu on kyllä PAHA. Määrittää junttiuden ihan uudella tavalla.

Palapeilit on myös kyllä sieltä... : D

Meilläpä on olkkarissa ruokapöytänä metallijalkainen lasipöytä, sellasta junttia tummennettua savulasia, ja sen ääressä mustakehikkoiset venetsiatuolit! Harmi, että tummennettu, pronssisävyinen lintukuvioinen kaariholvimallinen palapeili on jo revitty eteisestä :-) Tosi junttia muuten, mitä meillä ei kyl ole, olisi sellaset taulut, joissa on vaikka klovni kyynel poskella. Tai katumaalarin Elvis-öljyväritaulu, mun yhdellä kaverilla on sellainen! Ja ooh, olispa vielä itse nikkaroitu kaariholvi oven yläpuolella tällasessa 70-luvun kerrostalossa... Sellasta taverna-meininkiä, mielellään feikkitiiliseinä ja feikkirypäleköynnöksiä keittiöön...

Vierailija
189/201 |
30.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan maalla.

Vierailija
190/201 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla useitea LEHMÄtauluja seinällä...

Vierailija
191/201 |
24.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun venetsia tuoleistani, olisin varmaan päässyt niillä listoille. Tyrkytin niitä kirpputorillekin ja omistaja sano että laita halpa hinta kun ne tahtoo jäädä sinne nurkkiin pyörimään :) No mä annoin sitten ne lahjoituksena eteenpäin..

Vierailija
192/201 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on ne tämän päivän juntit jutut sisustuksessa?

Vierailija
193/201 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä luetellut jo taas muotia?

Vierailija
194/201 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tv olohuoneen kirjahyllyssä.

Myös valokuvia ja useita aalto-maljakoita.

Yksi tekokukka. Valkoiset nahkasohvat.

Minusta on tyhmää ostaa uutta roinaa, jos vanha on hyväkuntoista.

Vierailija
195/201 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä luetellut jo taas muotia?

Ainakin nuo Venetsia-tuolit.

Vierailija
196/201 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junttia on se, kun kirjahyllyt/kirjat ovat kadonneet. Omat vähäiset kirjat ovat nykyisin piilotettuna senkin ovien taakse, kirjaston kirjat ovat näkyvillä. Kirjahyllyt toisivat tavallaan kodikkuutta, toisaalta jatkuva kirjojen ostaminen ja kerääminenkin on vähän junttia. Ainakin jos on kyse tavallisesta bulkkikamasta.

Vierailija
197/201 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto pihassa toiselle , vaikka pysäkille 5 min. Busseja 10 min.välein. paitsi toissapäivänä, odotin 40min. Että pääsin edes + 1,3km kävelymatkan päähän. Pakko kai korjata fillarikin.

Vierailija
198/201 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumimukeja

En kyllä ole itse ostanut

Vierailija
199/201 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junteinta löytyy varmaan jääkaapin sisältä. Ruokavalio turvallisesti 70-luvulta.

Vierailija
200/201 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aalto-vaasit, marimekko tai Lokki-valaisin eivät ole juntteja, eikä tv olohuoneessa.

Minusta meillä on junttia toinen wc, jossa boordi ja ällöttävä hyllymäinen valaisin 2000-luvun alun tyyliin. Ja epäkäytännöllinen keittiö. Ja laminaattilattiat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi