Tunnustusketju! Mitä junttia kodistasi löytyy? Varmasti jotakin.
Meillä on TV olohuoneessa, yksi muovikasvi hämärässä tilassa ja hääkuviamme esillä.
Kommentit (201)
se taitaa vaan olla talon kallein osa sillä siellä on arvokkaat ja edustavat materiaalit, mutta sitä käytetään varmaan noin viisi kertaa vuodessa. loput ajasta ollaan siellä tv-huoneessa.
Tällä järjestelyllä he ovat ylentäneet itsensä junttiuden ylemmälle tasolle! He ovat fixanneet perheelleen huoneen, jota kukaan ei käytä.
Tietysti sisustuksessa lähdetään siitä, MIKÄ on huoneen käyttötarkoitus. KUKA siellä tekee ja MITÄ.
Valovitriinakaappi Sotkasta on myös aika juntti, vielä jos on tosiaan oluttuopitkin esillä niinkuin jollain oli.. :)
valkoinen posliinikissa ja hymypoikapatsas!
asutaan miehen kotitalossa, ja meillä on tadaa, sali! Ei siis mikään ruokasali, tai ruokailierkkeri, vaan noin 30 neliön huone tyylihuonekaluineen. Se on kahden lasioven takana, ovi visusti kiinni. Huone on pitolämmöllä eikä sinne saa lapset mennä sotkemaan. Juhlahuoneisto avataan ristiäisiä ja jouluaattoa varten. Tosi käytännöllinen tapa käyttää noin viidesosaa talosta, mutta minkäs teet, perinteet velvoittaa. Lapset leikkii joskus että siellä asuu kummituksia.
hyi hemmetti, mutta kun niissä on muumin kuvat niin kersa tykkää!
Ei se kyllä ole seinällä, kun en ole antanut laittaa.. mutta erityisen junttihan se on juuri tuossa työhuoneen kaapin päällä, seinään nojaamassa ;))
.. onkohan työhuone junttia, ei voi olla..?
Voisin kuvitella Innossa valotulppaaneja siistinä retrojuttuna, mutta laavalamppu... so 1997!
t: trenditukholmalaisen käly
2 kpl Sotkan koululaishyllyjä " toimistossa"
kirjahyllyn yhdellä ylimmällä hyllyllä koriste-esineitä
tv olkkarissa (ei tosin keskeisellä paikalla tilanpuutteen vuoksi)
arkkupakastin
bukleematto
työpöytä lastulevyä
1 mariskooli esillä
pari aaltoa kaapissa
minä kotona vetelissä verkkareissa
mies kotona pitkillä kalsareilla
lapset kotona sukkahoususillaan
Eli aika junttia av:n mukaan...
Aaltoakaan ei löydy. Onneks olin laiska, enkä jaksanut pistää boordia seinään, leima olis heti otsassa. " Puolipaneelin" aion vielä pistää, mutten ihan tavanomaista paneelia...
No... Laavalamppu löytyy, ikävä tuottaa pettymys, mutta se on jopa ihan hieno mun mielestä (ja ostettu muuten vuonna 2001) ;)
Verkkareita käytän niin kotona, kuin julkisissakin paikoissa (hyi että!). Lapsen puen ilman ja vierailukohteen mukaan - kotona olkoot vaikka alasti. Ja hei, lenkkarit on yhdet parhaista kengistä!
Meilläkin on tv olkkarissa (kuin myös makkarissakin). Ikeaa löytyy jotain tavaroita... ;)
Tykkään vaan kovasti kun ne on hyviä ja tuoksuu ihanalle...Ja jouluna meillä oli (tämä päihittää valotulppaanit ja laavalamput)
Valokuitujoulutähti jonka saa myös vilkkumaan. Siis meninkö nyt ykköseksi?
T: " harmi kun ufolamppu meni rikki"
Pari Aalto vaasia löytyy, kaapissa tosin. Ikean huonekaluja lastenhuoneessa. Samoin liuta marsikooleja ja kivi tuikkuja. Unikko lakanat sekä itsellä että lapsilla toisinaan. Olohuoneessa semmoinen kaapeli-halogeeni hirvitys (mies välttämättä halus ja oli ainoa asia mitä ylipäänsä halus, joten sai sitten).
täällä saa naureskella niin ihmisten mahtavalle itseironian tajulle, kuin myös näille palstoille tyypilliselle internet fighteille. hehe.
laavalamppu... se on mun mielestä paras!!!
valotulppaanit oli hyvä kakkonen siihen asti, kunnes joku keksi kertoa, että hän on itse verkkareissa, mies kalsareisillaan ja lapset sukkahousuissa!!! jeeeeee! loistava junttimeininki!
meillä?
-2 mariskoolia ja vielä kaikenlisäksi k-kaupan kampanjasta. yaiks!
-keittiössä espressokombinaatiokahvinkeitinrumilus. käytetty max 10 kertaa.
-sellainen ihmeellinen kukkakoriste, joka koostuu pienestä ruukusta ja sen päällä olevasta kuvusta, johon on maalattu kukkia. joku heljäliukkosundström kai? anopilta saatu ;) olkkarin hyllyssä. mieskin vihaa sitä.
-vauvalla äp-06 hirvittävän väriset turkoosi/mintunvihreä sekaväriset potkuhousut ja body. hävettää, jos joku tulee käymään yllättäen ja näkee ne.
-minä juuri nyt: miehen aamutakissa ja virttyneissä puuterinvärisissä villasukissa. stringeissä pantterikuosi. äänestän itseni meidän talon junteimmaksi!!
ps. kätevä = usein juntti, esim potkuhousut
meillä on sellainen sähköinen akvaario, missä kalat liikkuu ja valo palaa..
Vierailija:
Valokuitujoulutähti jonka saa myös vilkkumaan. Siis meninkö nyt ykköseksi?
Meilläpä on tekojoulukuusi (sellainen reilun metrin korkuinen), jossa on valokuidut. Projektorin eteen saa pyörimään monivärisen kiekon, jolloin kuusen valot vaihtelevat tuikkien eri väreissä ja lisäksi kiekko heittää seinille monivärisiä pyöriviä varjoja. Lisäksi kuusessa on punaiset ledivalot ja valkoista huuurretta oksissa.
Minä suorastaan rakastan sitä kapistusta. Se on niin hämmentävän feikki ja ihana.
Onko ne puiset hampputukkaiset hevoset, joita saa sisustuskaupoista jo junttia? niitä on kaksi.
Mulla on Marimekon raitapaita päällä, eikä se siis ole edes aito vaan kopio!
Olen juntein.
t: se trenditukholmalaisen käly
meillä on vauva-lehdet ja kaksplussat arkistoituna olkkarin hyllystä herra ties kuinka monelta vuodelta.
Ärsyttää, kun joku kysyy asiasta ja sitten kun siihen asiallisesti vastaa niin saa syytöksiä niskaan. Kukin tekee asiat niin kuin haluua tai jättää tekemättä.
Kyllä minäkin tiedän, että joka päiväinen 60 min juoksulenkki tekee hyvää. Mutta en minä lenkkeile.
Tiedän myös, että kannattaisi syödä puolia kiloa vihanneksia päivässä. En valitettavasti syö.
Mutta jos joku tekee noita asioita, tai neuvoo muita tekemään niin (esim. työnsä kautta), niin ei minulle tule heti mieleen tuomita sanansattajaa tosikoksi!
Relax pals!
50