Tunnustusketju! Mitä junttia kodistasi löytyy? Varmasti jotakin.
Meillä on TV olohuoneessa, yksi muovikasvi hämärässä tilassa ja hääkuviamme esillä.
Kommentit (201)
Ne näyttää niin kivalta meidän vaaleassa keittiössä, että en millään haluaisi vaihtaa niitä. Ostin jo uutta verhokangastakin (Designer´s Guildin), mutta mies sanoi, että minun mielestäni tuo nykyinen on parempi. Ja niin minunkin mielestäni.
Monilla on näitä 80-luvun sisustusjuttuja (viuhkat, posliinipantterit ym.) varmaan juuri samasta syystä. Kun on mieltynyt niihin, ei tee mieli nakata pois tai menee kodin tuntu. Ja eiköhän jokainen saa päättää itse minkälaisia asioita kotona pitää.
Muualla maailmassa se on arvostettua huippudesigniä.
Minulla ei ollut koskaan Suomessa asuessani Aaltovaasia, mutta ulkomaille muutettuani sellainen on alkanut kummasti himottaa.
Eikö ollukkin junttia kirjoittaa otsikko väärin?
1) Tekoakvaario, joka on ollut niin rakas, että sitä on jopa korjattu
2) Feikki-gerberat
3) Laavalamppu
4) Valotulppaanit
5) Valokuitutekokuusi
Juntti on myös istua tätä ketjua naureskelemassa?
Kivaa on, kuitenkin ;))
Mutta yöpukuna!!!! En voisi kuvitellakaan laittavani esim. kylään lapselle potkupukua, se on niin selkeästi yöasu. Ja meilläkin on tuollainen marimekon punainen pallokuvioinen potkupuku. :)
Vierailija:
Eikö ollukkin junttia kirjoittaa otsikko väärin?1) Tekoakvaario, joka on ollut niin rakas, että sitä on jopa korjattu
2) Feikki-gerberat
3) Laavalamppu
4) Valotulppaanit
5) Valokuitutekokuusi
Kuusen omistaja haluaa huomauttaa, että kuusessa on valokuitujen lisäksi ledit. Nostaako sijoitusta?
Feikkigerberat on aika paha, muttaminusta kuuseni päihittää valotulppaanit 12-0.
Ja tämä oman hännän nosto on tosi junttia.
vastaan pyyntöösi.. (junttia, etten muista mikä numero olen;)
Minä ostin viime jouluna TOSI hienon pienen tekokuusen, jossa oli valosarja mukana, tykättiin tosi paljon. Ei se ollu junttiii...
:DD
Siinä ei tietenkään ollu ledejä ja oli ihan vihreä, eli varmasti IHAN erilainen kuin tiedän junttikuusi ;))
Kuvailepa lisää, onko teidän ledikuusessa esim. vihreät oksat? Jos ei, niin voin harkita nostamista omassa TOP FIWEssäni...
Viuhka pääsee aika kärkeen! Varsinkin jos se on seinällä eikä roskiksessa!!
Luojan kiitos ne oli loppuneet rautakaupasta!!!
1) Tekoakvaario, joka on ollut niin rakas, että sitä on jopa korjattu
2) Sininen viuhka - seinällä ;((
2) Laavalamppu
3) Feikki-gerberat
4) Valokuitutekokuusi
5) Valotulppaanit
Tekokuusi nousi pykälän:)) Hyvä hyvä!
Oho, olipa typerää laittaa tuonne kaksi nro 2:ta. No, ei voi mitään, juntti mikä juntti.
Vierailija:
Mutta yöpukuna!!!! En voisi kuvitellakaan laittavani esim. kylään lapselle potkupukua, se on niin selkeästi yöasu. Ja meilläkin on tuollainen marimekon punainen pallokuvioinen potkupuku. :)
Meilläkin on aina poikavauvalla farkut jalassa, jotka kivasti litistää vatsaa, ettei vauva näytä läskiltä. Sukat ovat aina viimeisen päälle laatua ja tippuvatkin usein kyläpaikkan nurkkiin, että emännällekin jää jotain muistoja meistä. Bodi litistää myös kivasti pissaisen vaipat jalkojen väliin ja neuletakki pitää huolen siitä, että vauhtini ei pääse kasvamaan liian suureksi, kun tulee niin kuuma. Kun esikoistyttömme oli vauva, käytimme aina mekkoja ja hameita, vaikka yksi hammas menikin poikki, kun hän aina muksahteli nenälleen.
Esim. anoppi kovalla työllä teki ryijyn (jonka mallin oli itse valinnut ja jonka värit hänen mielestään ovat " just meidän värejä" - so not!), joka laitettiin tietysti kohteliaisuudesta seinälle, mutta todellakin vähän syrjäisempään paikkaan kuin anopin ehdottamaan paikkaan olohuoneeseen tai pääeteiseen.
Vierailija:
Kuvailepa lisää, onko teidän ledikuusessa esim. vihreät oksat? Jos ei, niin voin harkita nostamista omassa TOP FIWEssäni...
huomautan edelleen, että siinä on SEKÄ ledit ETTÄ valokuidut.
Oksat ovat perusväriltään vihreät, mutta niissä on hopeista keinohuurretta. Jalusta on aidosti kullattu.
Ja se on muuten ostettu ULKOMAILTA. On siis tavallaan matkamuisto, eikö olekin junttia?! ja koska se ja parit muutkin jouluvalot on ULKOMAISELLA pistokkeella, meillä risteilee lattialla jatkojohto, johon nuo käyvät ja johdon toinen pää sitten käy suomalaiseen seinään.
johtoja lattialla, eikös sekin ole aika junttia ; ))
Joo, vai siis valokuituledikuusi on MATKAmuisto, se nostaa jo sijoitusta. Ja keinohuurre oli myös aika kova juttu, siitä hyvästä yksi pykälä ylöspäin!
huoh.. ja se, että sinä HALUAT nostaa kuusesi sijoitusta noin himokkaasti , nostaa SINUT kohta listan kärkeen.. :))!!
Kyllä, kyllä, samaa mieltä edeltävän kanssa, että on junttia vedellä jatkojohtoja pisin lattioita yhden valokuituledihuurrekuusen vuoksi!
*aaHahhhh :D*
valokuitutulppaanit tosi paha ja laavalamppu :)
mä meen varmasti kärkeen; meillä on 80 luvulta oleva talo, jonka remontti on kesken eli koko talo on yhtä junttilaa! ja sit meillä on mariskoolin KOPIOITA!!!! ei ees aitoja. ja mein lapset käyttää kolitseja. ja äp:n vaatteitakin joskus. jopa haalaria!!! ja meillä superjunteilla on joka paikka sekaisin... ja sänky petaamatta. VOITIN! vai voiko joku pistää paremmaksi.
löytyy vielä:
laavalamppu, puolipaneeleita, niitä aitojakin mariskooleja, mäntykalusteita, runkopatjoja.
sekä junttiperhe äiti isä ja kaksi lasta.
kun muovisandaalinikin heittäytyivät jo roskiin...
No on meidän pienillä toppakengät, jos se kelpais?
eikö ne olleet jonkun mielestä junttia? Pöydästä hankkiudun eroon jahka lapset ei enää kolhi niin paljon pöydän pintaa, mutta boordit pidän :)