Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikäloput jotka olitte nuoria 100 vuotta sitten! Muistatteko kun oli nk (ruoka)baareja jossa oli ihan valtavia wienerleikkeitä, ei sianlihaa

Vierailija
24.04.2024 |

Ikäloput jotka olitte nuoria 100 vuotta sitten! Muistatteko kun oli nk (ruoka)baareja jossa oli ihan valtavia wienerleikkeitä, ei sianlihaa, ja päällä sitruunaviipale anjoviksella? Sellaisia ei saa enää mistään ja on se outoa että muistot koostuu jostain ruokabaarien wienerleikkeistä. Minun kokemukseni ovat stadista ja ehkä teillä jostain muualta jotain muuta.

Sitten oli tietysti aseman lihapiirakat.

Setäni vei minut joku aika sitten Eliteen syömään. Listalla oli silakkapihvit muusilla ja läskisoosi. 

OVAT AJAT MUUTTUNEET. Mitä nykypäivän nuoret ihmiset tulevatkaan muistamaan ikäloppuina nuoruusaikaan tarjotuista ruoista. Tulee luultavasti olemaan aika 'KÖYHÄÄ' meidän 'tapoihimme' verrattuna? Ei kaikki ollut huonommin ennen, ei todellakaan! 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan pihvi on tonnikalaa, soijarouhetta ja nökkileipää sekoitettuna.

Ja hinta 80€ annos

Vierailija
22/22 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vasta 49 ja tulihan noita syötyä. Juurikin Stadissa, missä oli vaikeaa löytää su. aukioleva ravintola, jolloin ihmiset juurikin kävivät makkaratalossa ja ydinkeskustan rafloissa. Myös kotona hakattiin lehtipihvejä niin usein muovipussin sisällä lattialla nuijalla - laudalla toki -että naapurit valittivat. 

Lisäksi fudisjengin kanssa reissattiin, joten huoltoasemilla sama setti. 

Ananasrengas päälle - hawaiji. Yrttivoi etc.  Sainkohan yliannostuksen punaisesta lihasta, mutta 18- v. eteenpäin kasvissyöjä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän