Mikä on pahin pelkosi lapsesi tulevaisuuden suhteen?
Minkä kohtalon haluaisit lapsellesi viimeiseksi? Myös perusteluja kiitos!
Kommentit (50)
Että hänestä tulee nöyrä kapitalistisen orja niin kuin 90% kansasta.
Vierailija kirjoitti:
Pelkään kaikkia nuoita enemmän, että hänestä tulee persu.
Sen kyllä vihervasshörhöstä uskoo. :D Teillehän nuo kaikki ja moni muu ovat vain hienoja ja toivottavia asioita.
Että hän joutuu joskus kuolemaan.
Vierailija kirjoitti:
Prostituoitu vain 9%, mitä ihmettä? Näenköhän miehenä tämän jotenkin eri lailla, kun pitäisin jotain talousrikosammattilaistakin 100kertaa parempana lapsen itsensä kannalta kuin itsensä myymistä hmm. M47
No kun yksi piti valita. Mielestäni narkomaani on pahempi, pahimmassa tapauksessa saattaa samalla olla myös prostituoitu.
Vierailija kirjoitti:
Oli vaikea päättää narkomaanin, alkoholistin ja prostituoidun väliltä. Valitsin narkomaanin sillä se olisi yhtä kuin kuollut. Narkomaani ei ole enää aikuinen ihminen vaan taantunut lapsentasoiseksi.
Niin taantuvat alkoholistitkin. Käytety(i)stä aineista riippuen jopa pahemminkin.
Että hänestä tulee isänsä kaltainen alkoholiongelmainen, väkivaltainen, muita manipuloiva patologinen valehtelija tai narkomaani ja/tai ammattirikollinen.
Jos haluaa tehdä seksityötä niin siitä vain. Ei kuulu minulle mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Että hänestä tulee isänsä kaltainen alkoholiongelmainen, väkivaltainen, muita manipuloiva patologinen valehtelija tai narkomaani ja/tai ammattirikollinen.
Että hänestä tulee äitinsä kaltainen kuvatunlaisten kanssa sikiäjä.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa tehdä seksityötä niin siitä vain. Ei kuulu minulle mitenkään.
Kuuluuko joku muu vaihtoehdoista sen enempää?
Masentuminen siis haittaa kaksi kertaa vähemmän kuin se että on seksuaalinen ja haluaa rakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Prostituoitu vain 9%, mitä ihmettä? Näenköhän miehenä tämän jotenkin eri lailla, kun pitäisin jotain talousrikosammattilaistakin 100kertaa parempana lapsen itsensä kannalta kuin itsensä myymistä hmm. M47
Naiset pitävät yleisesti itsensä vahingoittamista pienempänä pahana kuin toisten. Tiedä sitten projisoivatko samaa juttua lapsiinsakin. T. Toinen mies
Vierailija kirjoitti:
Masentuminen siis haittaa kaksi kertaa vähemmän kuin se että on seksuaalinen ja haluaa rakkaan.
Ei tuollaista vaihtoehtoa missään ollut, jos et sitten koita levittää jotain ihme prideagendaa. Masennuksesta voi parantua sentään suht helpostikin suuri osa.
Pakko sanoa homoseksuaalisuus. Mies ei kyllä saisi eläessään asiaa tietää. Ei varmaan poikarukka elossa selviäisi, jos kaapista tulisi.
Ammattirikollinen olisi pahin vaihtoehto, koska olen kristitty uskova mies, jolle "kunnioita esivaltaa" on muutakin kuin sanahelinää.
Lisäksi olin ennen uskoon tuloani aloitteleva nuorisorikollinen, mutta tein parannuksen ja täyskäännöksen elämässäni.
Vierailija kirjoitti:
Isänsä rupesi juomaan sinun takiasi.
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa homoseksuaalisuus. Mies ei kyllä saisi eläessään asiaa tietää. Ei varmaan poikarukka elossa selviäisi, jos kaapista tulisi.
Antaisiko ryyppykavereidensa nussia poikaa peppuun vai miksi? Piilohomo itsekin?
Se missä mielestäni eniten tarvitsee pelätä kuolemaa. Narkomaani.
Vierailija kirjoitti:
Ammattirikollinen olisi pahin vaihtoehto, koska olen kristitty uskova mies, jolle "kunnioita esivaltaa" on muutakin kuin sanahelinää.
Lisäksi olin ennen uskoon tuloani aloitteleva nuorisorikollinen, mutta tein parannuksen ja täyskäännöksen elämässäni.
Lue raamattusi tarkemmin. Esivaltaa tulee kunnioittaa, JOS se myös osaltaan noudattelee Jumalan sanaa. Eihän koko kohdassa olisi mitään järkeä, jos aina pitäisi kunnioittaa mitä tahansa sotilasjunttien, diktatuurien, Pohjois-Korean yms. esivaltoja sokeasti. Ammattirikollinen voi myös pelastua armosta ja niitä roikkui ristilläkin Jeesuksen vierellä.
Että hän kuolee ja mätänee kuten muutkin.