Sinä yli 40vuotias,onko sinulla vakituinen lääkitys tai useampi? Tuntuu että ystävien kanssa puhutaan enää vaan mitä lääkkeitä kukakin syö
Itselläni on verenpainelääkitys ja masennuslääkitys.
Kommentit (78)
Ei ole mitään lääkityksiä. Ikä 57v
Vierailija kirjoitti:
Verenpainelääkkeet. Ollut verenpaine korkea 20 vuotta. Ne sain 10v sitten aivovaltimopullistuma-leikkauksen jälkeen. Sydänlääke. Sen sain muutama vuosi sitten sydänkohtauksen jälkeen. Kummastakaan ei ole mitään kontrolleja ollut. N50+
Kai sinä nyt itse osaat varata ajan lääkärille ja pyytää labrat sitä ennen? Ei kaikkea tarvitse odottaa kädet ristissä, vaan pitää itse olla aktiivinen.
Olutta juon viikoittain laukun-pari, mutta muuta lääkitystä ei ole.
Ikää 41v
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään lääkitystä. 60 v.
Ei myöskään mitään. Eri 60 v.
Vierailija kirjoitti:
Joskus keväisin otan allergialääkkeitä.
ei lasketa
Keväisin allergialääkettä ja tarvittaessa migreenilääkkeen. 44vuotias olen.
Mulla on paljon. Verenpainelääke ollut jo 20.v asti. Siihen kaksi eri lääkettä. Thyroxin ja aivolisäkekasvaimeen menee lääke myös.
Särkylääke vähän liian kovassa käytössä, moniin eri vaivoihin.
Harmittaa, koska vaikka tuosta ei uskoisi, olen erittäin liikunnallinen ja syön terveellisesti. Olen 40.v.
Miten keksit kahdesta lääkkeestä niin paljon puhuttavaa, että et muuta ehdi sanoa? Vai onko kavereillasi kymmenkertaiset määrät reseptejä ja sinä toimit enemmän kuuntelijana?
Sumatriptan ja cyclokapron tarvittaessa, ei mitään säännöllistä lääkitystä.
N44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verenpainelääkkeet. Ollut verenpaine korkea 20 vuotta. Ne sain 10v sitten aivovaltimopullistuma-leikkauksen jälkeen. Sydänlääke. Sen sain muutama vuosi sitten sydänkohtauksen jälkeen. Kummastakaan ei ole mitään kontrolleja ollut. N50+
Kai sinä nyt itse osaat varata ajan lääkärille ja pyytää labrat sitä ennen? Ei kaikkea tarvitse odottaa kädet ristissä, vaan pitää itse olla aktiivinen.
Ei noista lääkärille pääse, hyvällä tuurilla hoitajalle. Ellei sitten mene yksityiselle.
eri
Kaljaa kun ottaa laukun pari, niin pianpa tarvitsee jo lääkityksiä.
Ei mitään lääkitystä ollut koskaan. Matala verenpaine. N70 plus.
Onhan noita, tk-eläkkeelle alle 40-v.
Ei lääkityksiä N57. Olen kiitollinen.
Ei ole. Tosin en mene lääkäriin tutkituttamaan itseäni ellei ole pakko kun olen tyypillinen keski-ikäinen mies.
M42
Ei ole mitään lääkityksiä.
N48