Olga Temonen hyvässä kunnossa
Kommentit (109)
Instan tuoreimmassa selfiessä toinen silmä näyttää taas pienemmältä..
Olga ja miehensä tarvitsee rahaa kipeästi!!! Kaikki konstit otettu käyntiin!
Siis apua miten huonosti ihmiset voi kun tätä keskustelua lukee. Ihan järkyttävää! Miten joku voi toivoa jonkun, vaikka julkisuudenhenkilön, kuolemaa? Mitä hittoa. Kiinnostaisi tietää millaiset tyypit tuollaisia kirjoittaa kaikessa rauhassa omasta kotoaan?
Muutenkin taas tosi negatiivinen ikävä sävy koko keskustelussa. Itse ainakin toivon sydämeni pohjasta että Olgan hoidot tehoaa ja hän saa elää mahdollisimman pitkään. Ja kyllä, ulkomailla on varmasti paljon hoitomuotoja mitä Suomessa ei kannata pitää kun ovat kalliita (tehokkaammat sädettimet, henkilökunta niiden käyttöön yms) niin hyvä että on myös muita mahdollisuuksia.
Itse tekisin ainakin kaikkeni jos itse tai läheinen sairastuisi.
Miettikää ihmiset vähän mitä kirjoitatte ja jos voitte noin huonosti henkisesti niin hakekaa apua :)
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole selvinnyt 4 graduksen kasvaimesta 5vn ennusteen loppuun. Ystävälläni todettiin juhannusviikolla 2014 ja menehtyi helmikuussa 2016. Lopetti viinan käytön, nukkumaan aikaisin.... Ilmeni,kun pyörtyi ilman muita oireita. Fakta tämä. Tapasin hänet saattohoidon lopussa ja tapaaminen kesti 5min..
Onhan nämä Biomedicumin rahoittamaa TerveysSummittia juontanut Karita , oliko se Aaltola vai mikä. 4 gradua aivokasvaimeen hänen mukaansa mutta saatiin leikattua ja elänyt omien sanojensa mukaan terveenä ja yli 5vuotta
Kuinka paljon saivat kasaan? Ja miten paljon tuli toni wirtaselta?
Ei ollu 4 asteen syöpä vaan 3 asteen ja pystyttiin leikkaa. Siinä ero!
Kyllä ihmiset on ilkeitä. Jos kertoo että on sairastunut alkaa sen päiväinen selitys.Veljen kummin kaima kuoli - 80 luvulla. Itse en kertonut kuin läheisille juuri tämän takia. Syöpähoidot on kehittyneet valtavasti jokainen tapaus on henkilökohtainen. Yksikään syöpä ei ole samanlainen. Sairastuin itse rintasyöpään 2022 syöpä hoidettiin sytostaatti hoito ensin tablettina 8 kk sitten 5 kk suonen sisäisesti annettavalla sytostaatilla. Leikkaus 2023 sädehoito 15 kertaa 2024 vappuna syöpä poissa. Maailman onnellisin päivä. Nyt on liitännäshoidot menossa. Palasin takaisin töihin ja kaikki on oikein hyvin. Meistä kukaan ei koskaan voi tietää mitä tapahtuu. Täysin terve ihminen voi kuolla sairastua ihan mitä tahansa voi tapahtua. Joten ei aleta povaamaan kenenkään kuolemaa se ei ole kenenkään ihmisen päätettävissä. Sairastunut ei tarvitse päivittelyä tai kauhutarinoita miten jollekin on käynyt. Täytyy myös ymmärtää että joukossamme on valtaisa joukko ihmisiä jotka on parantunut syövästä. Olgalle tsemppiä hyvät hoidot joita hän saa auttaa varmasti. Se miten pitkään täällä kukakin keikkuu ei ole ihmisten määrättävissä
Aio elää ihan piruttanikin on ollu syöpä vatsassa keuhkossa vaikka ties missä. 10 vuotta on jo mennyt ja aina vaan mennä huitelen Ihan töissä käyn.
Siis miksi tulee tunne että jokin tässä Olgan tapauksessa ei täsmää..4 tason syöpä aivoissa ja 4kk päästä se on poissa..ei leikkausta ym vain hoitoja ulkomailla. Miksi kaikki sairaat lähde sitten tonne ulkomaille hoitoon?? Ei Ei Ei mikä tässä on outoa kertokaa!!