Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä nämä leikkaukset ajoivat minut ainakin hakemaan kokoaikatyötä

Vierailija
23.04.2024 |

Olen tehnyt henkilökohtaisen avustajan hommia pitkään osa-aikaisesti kun sai tienata sen 300e ilman että se vähensi työmarkkinatukea. Nyt kun se poistui, hain lisää avustajan hommia ja tällä viikolla haastattelu. Eli minuun ainakin tehosi nämä leikkaukset että töitä haettava lisää. N41

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petterikö se siellä, kahvitauolla?

Vierailija
22/24 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vinkkinä että hakemassani työssä tuntipalkka on 14e/h ja maksetaan kilometrikorvaukset. Ei minusta huono palkka. Avustajan töitä turhaan pidetään paskatyönä. Se on ihan mukavaa ja rentoa hommaa jos avustettava mukava. Sanon tämän ihan siksi kun avustajan työt ei tunnu palstan mukaan kelpaavan työttömille. ap

No mutta, irtooko monellekkin tuolla setillä kokoaikainen 38h viikossa työsuhde ja vieläpä ilman koulutusta?

Kallis työhän tuo on aikuisten oikeasti kun pitää olla tarpeeksi hyvä maksettu auto, sen kulut päältä pois ja omat työvaatteet ja tietenkin jatkuvat parkkimaksut autolle. Tämä ja moni muu ammattikuntahan parkkeeraa villinä minne sattuu tuurilla. Ja itse maksaa parkkipaten lippuset tuulilasissaan jos huono tuuri käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vinkkinä että hakemassani työssä tuntipalkka on 14e/h ja maksetaan kilometrikorvaukset. Ei minusta huono palkka. Avustajan töitä turhaan pidetään paskatyönä. Se on ihan mukavaa ja rentoa hommaa jos avustettava mukava. Sanon tämän ihan siksi kun avustajan työt ei tunnu palstan mukaan kelpaavan työttömille. ap

Eli auto pitää olla. Kenellä työttömällä on varaa autoon? Ei mulla ainakaan. 

Perheellisellä työttömällä monella on. Hiljattain työttömäksi jääneellä, joka saa vielä ansiosidonnaista. Sellaisella, jolla ei ole autostaan velkaa. Sellaisella, jolla on säästöjä (kuten minä).

Eivät kaikki työttömät ole mitään persaukisia. Ansiosidonnainen voi olla isompi kuin paskaduunin palkka. 

Vierailija
24/24 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo avustetaan vaan toinen toisiamme ja yhteiskunta maksaa. Suomi nousuun, ei ku.