Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aisuri: haluatko olla katsomassa vai poissa tilanteesta?

Vierailija
23.04.2024 |

Jos olet aisankannattajana parisuhteessa, niin haluatko yleensä olla paikalla katsomassa vai annatko mielummin vaimollesi rauhan nauttia seksistä toisen miehen kanssa kahdestaan? Vaimoille ja tyttöystäville kysymys toisin päin: haluatko, että oma miehesi on katsomassa vai haluatko mielummin, että hän on muualla?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se seksi on kahden ihmisen asia että ulkopuolella oven takana pitää miehen olla 

Vierailija
42/66 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samoin ajatuksin jälkeen kokemuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vetänyt spermat sisään kaverin vaimolle saunan lauteita vasten. Olin eronnut ja ihan kiimassa kun vain sai pillua. Jotenkin outo olo kyllä kun kaveri runkkasi kulliaan lauteilla samalla. Kun olin lauennut ja patukka alkoi veltostua, jotenkin lähinnä hävetti kun kaveri oli typerän näköinen lerpahtanut kulli kädessä ja spermat pitkin reisiä.

Vierailija
44/66 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vetänyt spermat sisään kaverin vaimolle saunan lauteita vasten. Olin eronnut ja ihan kiimassa kun vain sai pillua. Jotenkin outo olo kyllä kun kaveri runkkasi kulliaan lauteilla samalla. Kun olin lauennut ja patukka alkoi veltostua, jotenkin lähinnä hävetti kun kaveri oli typerän näköinen lerpahtanut kulli kädessä ja spermat pitkin reisiä.

Tuo on yksi suosikkifantasioistani. Tai oikeastaan asetelmalla 2N+2M. En oikeastaan ole aisuri, koska haen yhtä paljon nautintoa itselleni vieraasta pillusta kuin vaimolle vieraasta kalusta.

M52

Vierailija
45/66 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun oli todella kiihottavaa olla kotona, kun tietää, että vieras panee vaimoa koulutusmatkalla. Ja sitä kiiman määrää, kun vaimo vihdoin tuli kotiin. Hän makasi passiivisena sängyllä ja kertoi mitä oli tapahtunut ja minä panin häntä. Nyt on ollut pari kertaa sitä, että hän soittaa ja jättää puhelun auki, eli saan audiona kuunnella. Tämäkin on todella kiihottavaa. Vieras mies puhuu törkeitä vaimolleni ja nai häntä. Vaimo vastaa samalla mitalla ja kutsuu miestä nimellä, pyytää naimaan varattua pillua jne. Näkemään en oikeastaan edes halua.

Vierailija
46/66 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti poissa paikalta. Samoin vaimokin haluaa, että en ole läsnä. Hän sanoo olevansa ehdoton yhden miehen nainen - kerrallaan. Hän haluaa keskittyä kulloiseenkin mieheen 100%. Minäkin saan mahtavan kokemuksen vuorollani. 

Vierailija
47/66 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikalla katsomassa. Tosin useimpia miehiä se häiritsee niin koetetaan järjestää niin että eivät tiedä minun näkevän heitä. Jos ei onnistu että näen niin haluan ainakin kuulla mitä tekevät ja päästä nopeasti liukkaille.

Vierailija
48/66 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa, jos oma mies katselee. Pikemminkin tuo on kiihottava kokemus minulle. 

Vierailija
49/66 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännön syistä odotan autossa. Ei ole koskaan ollut vierasta miestä joka panisi niin että oon tilanteessa mukana. -aisurimies

Vierailija
50/66 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos emäntä suostus niin haluisin kuunnella, en nähdä 

timran68
51/66 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aina jossain reissussa. Vaimoni ei kyllä tietääkseni nainut ketään kotonamme, mutta en olisi siitä niin varma.

Hän petti minua n. viikon kuluessa seurustulumme aloittamisesta. No minäkin annoin yhdelle naiselle hyvin pian.

Vierailija
52/66 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut sidotaan tuoliin, silmäni peitetään ja saan vielä pallon suuhuni. Siinä sitten olen täysin avuttomana ja kuuntelen naimista. Vaimoni uikuttaa ja varsikin takaa kun naivat kuuluu läiske. Olen kulli pystyssä kiihotuksesta ja kun vieras on mennyt pääsen liukkaille. Saan nuolla ja naida joskus jopa vaimoni ottaa suihin.

Vierailija
53/66 |
24.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieras kotona, itse poissa ja puhelimesta kuulet kaiken! 

Vierailija
54/66 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea meininki 

Vierailija
55/66 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vähän vaihtelee. Ehkä aavistuksen verran kiihottavampaa on vain kuulla äänet suljetun oven takaa ja antaa mielikuvituksen laukata kuin olla katselemassa. Sama juttu kun on kotona ja yrittää olla muka normaalisti, vaikka tietää että juuri sillä hetkellä rouvaani naidaan jossain muualla😍. M43

Hyvin puhut. Kyllä tässäkin asiassa tunne ja kokemus syntyy lopulta korvien välissä, mielikuvituksessa. Siksi kuuntelen, mutta ovi makuuhuoneeseen on auki. Näin sovitamme vaimon ja omat vaatimuksemme. Ja ymmärrän, että varsinkin naisen täytyy tunnelmaan päästäkseen sekä saada että antaa lämpöä, hellyyttä ja herkkyyttä, keskittyä kaikessa rauhassa lähentymiseen, jonka päätepisteenä on ei vain lihallisesti tyydyttävä vaan myös sielun pohjia järisyttävä intohimoinen yhdyntä. - Samalle pohjalle rakentuu myös miesten keskinäinen luottamuksellinen suhde, jossa voidaan avoimes

Aika vahva todistus tällä vastaajalla? Kerro lisää ajatksistasi?

Vierailija
56/66 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla katsomassa paitsi jos saisin vaimoni veljen nussimaan siskoaan

Vierailija
57/66 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunnella haluisin ja runkata oven takana 

Vierailija
58/66 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuunnella haluisin ja runkata oven takana 

Tämä on se säälittävyyden huippu. Voisi itsekin saada pillu, mutta mielummin runkkaa oven takana. Voi pojat sentään, mikä hahmo!

Vierailija
59/66 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että, välillä on kiva katsoa vierestä kun vieras painaa kalun vaimon pilluun ja alkaa naimaan. Ja se kun loppukiri alkaa niin sitä panemisen läiskettä ja se loppuu kuin leikaten kun vieras pumppaa spermasta vaimon pillun sisälle ja silloin tiedän että on minun vuoro päästä painamaan omat spermani vieraan sperman sekaan...

Vierailija
60/66 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aisurius eri muodoissaan on asia jota ei tajua jos siihen ei ole taipumusta. Siksipä kaikkien ei-aisureiden kommentit ovat yhtä tyhjän kanssa.