Esimies suuttui kun en päässyt toimistolle
Teen siis töitä etänä ja vasta todettu 2 välilevynpullistumaa. Totesin aamulla, että istuminen edelleen tosi hankalaa, enkä lähde autoa tuonne putsailemaan, enkä tiedä saanko kenkiäkään jalkaan. Teams ei esihenkilölle käynyt, kun ehdotin. Oli todella kiukkuinen. Teen siis töitä puolimakaavassa asennossa sängyssä
Kommentit (27)
En kyllä ymmärrä mitään teamssejä, miten niissä voi syntyä työnlisä-arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Mites sinä et ole sairauslomalla kuntouttamassa sitä selkääsi jos kerran et pysty edes istumaan?
En pyytänyt saikkua ja tällä hetkellä ei edes kuntouteta, kun pitää saada edes kivut pois. Eka fyssari 2 viikon päästä
t.ap
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä mitään teamssejä, miten niissä voi syntyä työnlisä-arvoa.
No miten siitä voi, että joku lähtee tuonne ensin kolaamaan pihan, kaivamaan auton lumikasan alta, ajamaan liikennekaaokseen ja pönöttämään siellä toimistolla? Oletko jossain tehtaassa töissä, kun et ymmärrä perus etätyötä?
Suosittelen liikkumaan. Makaaminen sängyssä läppärin kanssa ei todellakaan paranna kipuasi.
Istuminen on myrkkyä tuollaiselle selälle ja myös mitä kummallisimmissa asennoissa lihasten jännittäminen. Sinun pitäisi mennä fysiatrille (lääkäri) ja fysioterapeutille, joka antaa kuntoutusohjeet. Särkylääkkeillä ei selkää paranneta, oikeastaan tilanne pahenee, jos ilman kipuja pystyy niiden avulla istumaan. Kokemusta minulla siitä on, joten tiedän mistä puhun.
Pahimmillaan sinulta saattaa loppua ulosteiden pidätyskyky ja sitten onkin kiire leikkaukseen, ettet ole pyörätuolissa lopun ikääsi. Ole kiltti ja hoida selkääsi!
Direktio-oikeus, tunnetaan myös nimellä työnjohto-oikeus, viittaa työnantajan oikeuteen päättää työhön, työolosuhteisiin ja työprosessiin liittyvistä seikoista.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen liikkumaan. Makaaminen sängyssä läppärin kanssa ei todellakaan paranna kipuasi.
Olen käynyt kävelylenkeillä, se ei vaan ole helpottanut. Muuta ei vielä suositella tehtäväksi. Istumaan en vielä juuri pysty
t.ap
Vierailija kirjoitti:
eikä varsinkaan jossain puoli-istuvassa asennossa. Päinvastoin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites sinä et ole sairauslomalla kuntouttamassa sitä selkääsi jos kerran et pysty edes istumaan?
En pyytänyt saikkua ja tällä hetkellä ei edes kuntouteta, kun pitää saada edes kivut pois. Eka fyssari 2 viikon päästä
t.ap
Mutta et ole kykeneväinen tekemään töitäsi työantajan vaatimalla tavalla, joten sinun oikeastaan pitäisi olla sairauslomalla.
Olet sankari, teet sairaana töitä? Anteeksi, mutta en ymmärrä, miksi et hae sairauslomaa. Oletko korvaamaton? Siis myötätunto kivuillesi, mutta mietippä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Istuminen on myrkkyä tuollaiselle selälle ja myös mitä kummallisimmissa asennoissa lihasten jännittäminen. Sinun pitäisi mennä fysiatrille (lääkäri) ja fysioterapeutille, joka antaa kuntoutusohjeet. Särkylääkkeillä ei selkää paranneta, oikeastaan tilanne pahenee, jos ilman kipuja pystyy niiden avulla istumaan. Kokemusta minulla siitä on, joten tiedän mistä puhun.
Pahimmillaan sinulta saattaa loppua ulosteiden pidätyskyky ja sitten onkin kiire leikkaukseen, ettet ole pyörätuolissa lopun ikääsi. Ole kiltti ja hoida selkääsi!
Fyssari on 2 viikon päästä. Olen varsin tietoinen riskeistä
t.ap
Esimies on oikeassa. Jos olet kipeä haet sairaslomaa. Kuka tahansa voi väittää selän olevan kipeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t.ap
No tuo on nyt ihan sun omaa typeryyttä, että et ottanut sairaslomaa. En tajua mitä hienoa tuossa on väkisin tehdä töitä kun pitäisi oikeasti keskittyä itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t.ap
Mutta et ole kykeneväinen tekemään töitäsi työantajan vaatimalla tavalla, joten sinun oikeastaan pitäisi olla sairauslomalla.
Itse asiassa pystyn omat hommani hoitamaan. Tämä oli ihan ylimääräinen palaveri, jonka olisi voinut hoitaa teamsilla. Sain siis valitusta kun olin 2 viikkoa saikulla tän pullistuman vuoksi ja fiiliksistä olisi pitänyt mennä juttelemaan
t.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t.ap
No tuo on nyt ihan sun omaa typeryyttä, että et ottanut sairaslomaa. En tajua mitä hienoa tuossa on väkisin tehdä töitä kun pitäisi oikeasti keskittyä itseensä.
Sain siis esimieheltä puhelun, että ei ole hyvä että olen saikulla. Siitä tämä koko soppa lähti
t.ap
Hae saikkua. Esimies on varmasti tyytyväisempi kun et tee töitäsi lainkaan sen sijaan että tekisit ne etänä.
Vierailija kirjoitti:
Hae saikkua. Esimies on varmasti tyytyväisempi kun et tee töitäsi lainkaan sen sijaan että tekisit ne etänä.
Ei ole, koska sitten hän joutuu ne tekemään.
t.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, koska sitten hän joutuu ne tekemään.
t.ap
Niin, kommenttini olikin olevinaan sarkasmia. Ehkä sitten miettii että kannattiko suuttua ihmisen terveysongelmista.
Makaaminen ja istuminen pahentaa tuollaista selkää. Itselle tuli hirveä selkäkipu kun istuin kolme päivää ilman liikkumista. Ennen tätä liikuin ja ei mitään ongelmia selän kanssa. Olen huomannut ennenkin, että liikkumattomuus pahentaa selkäkipuani.