Tyylikäs tuo Suzanne Innes-Stubb Ruotsissa
Kommentit (1550)
Vierailija kirjoitti:
Suzanne näyttää tosi hyvältä, kansainvälinen, tyylikäs, kaunis. Siksi haukutte, kun on varaa olla pikkumaisia, kun perusasiat on niin hyvällä mallilla. Lapset.
No eihän me voida enää olla niin hyviä, jos kerran rouva Stubb on niin erinomainen. Mitä siitä tulisi, jos mekin oltaisiin yhtä hyviä joka asiassa. Joku raja sentään. Ei kyllä ole mikään kaunis, vaikka ei voi rumaksikaan sanoa. Mitä iloa tuosta kansainvälisyydestä sitten on? Moni muukin on tyylikäs. On silti aika pelottavan kolkon näköinen rouva.. En haluaisi hänen hampaitaan ja nenäänsä ainakaan.
Aftonbladetissa on muuten hieno kuva Silviasta ja Suzannesta, kun matkaavat vaunuissa.
https://www.aftonbladet.se/kungligt/a/pPgqaG/finlands-president-kanner-…
Edustava oli rouva Stubb. Katri Niskasen käsialaa asu ja hattu myös nuorekas.
Ei tyylikäs puku ja hattu kuin 1800 luvulta. Silloin naiset käytti tollasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta huono värivalinta, huomaa erityisesti yhteiskuvissa.
Yhteiskuvassa Victorian sininen sekä Suzannen valkoinen asu vierekkäin muistuttaa hyvin Suomen värejä.
Vaistoan, että sovittu juttu. Nimittäin Alex on ollut vuosikausia prinssi Danielin ystävä ja ovat olleet yhteyksissä sitä kautta jopa tuossa puolisoiden pukeutumisasiassa. Tuo pitkäaikainen ystävyys tuli esiin pressavaalin ratkettua, kun Daniel onnitteli ystäväänsä. Muita ruotsalaisia pitkäaikaisia ystäviä Alexilla on myös entinen pm Carl Bild.
Joo ihan varmaan on joku Danielin hyvä ystävä. Varmaan vain tuttu, mutta ehkä se on Stubbille merittiiä, kun tuntee prinssi Danielin.
Kun St
Joo ja mitenkän pystyy pitämään hyvänä ystävänä useita henkilöitä. Kysyn vaan... mutta joillekin ystävyys voi tarkoittaa ihan eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitäskös sun käydä optikolla, roikkui, oli liian iso, kaameat värit, kaksi valkoista ja musta hattu, matki itseään nuorempaa naista.
No, tosin nätimpää kuin ne marimekon lypsymekot :D
Uskotko että matkii jotakuta jolla on ollut päällä valkoista ja musta hattu? Kaikilla vastaavassa asemassa olevilla naisilla on ollut plus kaikki muut väriyhdistelmät tietysti 🤦
Vierailija kirjoitti:
Pitäskös sun käydä optikolla, roikkui, oli liian iso, kaameat värit, kaksi valkoista ja musta hattu, matki itseään nuorempaa naista.
No, tosin nätimpää kuin ne marimekon lypsymekot :D
Mun mielestä nää oli lähinnä omituiset. mekon yläosa oli kiva, muttei sopinut alaosaan. Ja se aamutakki siinä päällimmäisenä... No, ei onneks kukaan rääpi mun pukeutumisia julkisesti ;)
Jos nyt ajattelen oikein rehellisesti niin itse haluaisi olla rouva Stubbin näköinen. On liian kolkko ja luiseva minun makuuni. Liian isot hampaat ja liian iso nenä. Makunsa tietenkin kullakin, eikä kukaan voi sille millainen on. En siis ainakaan ulkonön suhteen ole kateellinen hänelle. Enkä edes haluaisi laittaa päälleni hänen päällään tänään olevia vaatteita. Eikä minulla kyllä olisi tuollaisia tilaisuuksiakaan, missä niitä käyttäisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta rouva Stubb ei ole kyllä yhtään suomalaisen näköinen.
Millainen on suomalaisien näköinen vuonna 2024?
Kyllä se edelleen on keskimäärin nuori Pamela Anderson, halusit sinä sitä tai et.
Pitäisikö presidentin puolisolla isot silikonitissit, jotka pursuisivat kaula-aukosta? Ja paksut Ankkahuulet. Hyi. Sellaista minä en ainakaan haluaisi.
moi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta rouva Stubb ei ole kyllä yhtään suomalaisen näköinen.
Ei niin sanotusti tyypillisen suomalaisen ( pottunokan) näköä. Mutta hyvin samantyyppistä meiltäkin löytyy. Mm lapsuuden kotikylältä oli kaksi naista niin samaa näköä ja olemusta. Sisä-Suomessa. Ja ruotsinkielisten joukosta löytyy enemmänkin samaa tekoa.
Olen tummatukkainen ja ruskeasilmäinen eikä minulla ole perunanenää, eikä ihan suorakaan, vaan enemmän mallia kotka. Ihan suomalainen
Mäkin olen kotkannokkaista supisuomalaista sukua. Itselleni se periytyi loivempana versiona.
Lisään vielä enkä haluaisi toimia hänen ammatissaan eli lakimiehenä. En ole niin kiero ja epärehellinen, mitä siinä ammatissa toimimisessa tarvitaan. Vaikka tietäisi, että joku on tehnyt väärin, pitäisi vain väittää jossain, että tämä ei ole tehnyt mitään yms. En haluaisi myöskään miehekseni Aleksander Stubbia. Tietysti olsi kiva elää ilmaiseksi valtion kustannuksella.
Anna-Maje ja Sofia samassa mekossa, eri väri ja koko. Onneksi ei sama tilaisuus, eikä näissä piireissä kommunikoida etukäteen pukuetiketeistä.
Vierailija kirjoitti:
Perus pirkkoliisa ulkonäkönsä ja tyylinsä puolesta.
Happamia, sanoi kettu...
Kyllä minusta vaatetus on aivan liian väljä. Hänellä on upea vartalo ja jotenkin hukkuu tuohon mekkoon. Kengät aivan upeat ja hyvät sääret hänellä. En myöskään laittaisi hiuksia kiinni. Hymyillessä hänellä luontaisesti kasvot kiristyy ja nenään tulee kurtistumat. Avoimet hiukset pehmentäisivät ilmettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin kuvat... Ei ei ja ei, ei sovi yhtään nuo releet tuolle emännälle :( Häpeän valintaa.
Sulla ittelläs lienee legginsit ja löysä tunika?
Mitä siinä mäkätät. Ei tässä ollakaan missään valtiovierailulla. Jos oltaisiin, niin sinne sitten tyylikkäät vaatteet päälle eikä mitään valkoisia XXXL:n telttoja joissa helman päärme mutkittelee.
Ehkä sun täytyy osoittaa toi sun reklamaatio helman päärmeestä asun suunnittelijalle Kerttu Niskaselle.
Tilaan ajan optikolle pikimmiten !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua mikä hattu🤭Yritetäänkö nyt olla jo kuninkaallisia!?Tuollaiset hatut on brittihovin juttuja..
Hän ON britti.
Tuskin silti kuninkaallinen. Jos olisi häät niin ymmärtäisin, mitta nyt tulee kuva että hieman liikaa korostaa itseään presidentin puolisona..
Just näin. Presidentin vierailulle ei sovi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tyylikäs puku ja hattu kuin 1800 luvulta. Silloin naiset käytti tollasia.
Mä tykkään kovasti siitä vanhasta tuulahduksesta mitä toi asu tuo mieleen. Se just on ihan parasta. 1900 luvun alkupuolen tyyliä nykyaikana. Olen ihan ihastunut ja kopioin tuon idean varmaan itsellenikin.
Hän näyttää huippumallilta ja te haukutte. Meidän maamme presidentin puolisoa jolla on iso tehtävä. Onko nyt hyvä mieli?
Kun Stubb valittiin presidentiksi hän kertoi lukuisista onnitteluista mitä oli saanut eri tahoilta ja ihmisiltä ja yksi oli näin: "Sain myös mukavan henkilökohtaisen viestin prinssi Danielilta, joka on ystäväni."
Itse en uskaltaisi moista postata, jos ei olis totta, koska viesti oli julkinen.