Minulla ei ole ollut koskaan niin vähän rahaa kuin nyt.
Tilillä on enää 7230 euroa. Kaikki kallista on nykyään, vielä 10 vuotta sitten tililläni oli 40000 euroa. Kai se johtuu palkasta joka on huonompi kuin 10 v sitten. Pitää kai alkaa säästää tosissaan taas eli ei matkustelua eikä ravintoloita.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Kaveri on perinyt 4 sukulaistaan, naimattomia tätejä ja setiä. Makuuttaa tilillä 400000€:a, mutta ei aio lopettaa työntekoa. Hullu.
Eihän toi nyt vielä semmoinen summa ole millä eläisi loppuikänsä. Tai no riippuu tietysti iästä. Mutta esim 5% osinkotuotolla tuosta saisi vain 20k vuodessa osinkoja, siitä 5k veroihin niin ei siitä jäisi kuukautta kohden kuin 1200-1300. Sillä ei kovin herroiksi eletä. Mutta ihan mukava palkanlisä, varsinkin kun ei joudu progressiivisen verotuksen uhriksi koska osingoista maksettava pääomavero on tasavero.
Mulla ei oo koskaan rahaa ollutkaan, niin en osaa surkutella sen katoamista.
Vierailija kirjoitti:
Niin, jotkut käyvät töissä ja saavat sitä kautta rahaa/varallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, jotkut käyvät töissä ja saavat sitä kautta rahaa/varallisuutta.
Ja jotkut perivät rahaa, mutta tuo on toki se perinteisempi keino.
Siltikin moni myös täällä kommentoivista on sitä mieltä, ettei raha riitä, vaan tukia pitäisi lisätä.
Itse ei kuitenkaan olla ottamassa minkäälaista vastuuta omasta elatuksestaan.
Kaveri on perinyt 4 sukulaistaan, naimattomia tätejä ja setiä. Makuuttaa tilillä 400000€:a, mutta ei aio lopettaa työntekoa. Hullu.