Riettain kokemuksesi viimeisen kuukauden aikana
Oma seksielämä täysin kuollut, millaista on ollut viimeisen kuukauden aikan. Ja jätetään ne fantasiat pois.
Kommentit (86)
Nänni suuhun ja muna pilluun, molemmille orkut ilman esileikkiä. Ei onnistu kaikkien naisten kanssa. Eikä taida kaikilla miehilläkään seistä noin nopeasti.
Tämän lukeminen töissä.
Hieman hyväilin itseäni ja pari runkkaus liikettä nukkuvan vaimoni vieressä.
...tu mun elämää
Annoin nuoren miehen imeä rintojani baarin nurkassa.
työnsin tapin hanuriin ja masturboin itseni loppuun asti
Voi pojat ja tytöt, jos tietäisitte....
Eilen kylpylässä hyväilin vaimon pillua porealtaassa uikkareiden päältä. Lähellä sulkemisaikaa oli jo hiljaista, ja meillä oli koko allas itsellämme, viereisessä altaassa oli toinen pariskunta. Hiplailu ja poreet saivat minutkin jäykistymään, ja jouduin nousemaan altaasta pienen pullotuksen kera, mutta kukaan tuskin huomasi.
Sen roisimpaa tai pidemmälle menevää ei siellä ollut, mutta myöhemmin kotona oli kyllä kiihkeää seksiä. Se oli toki ollut suunnitteilla jo aiemmin joten ei kylpylän tapahtumat sitä saaneet aikaan. Ehkä siitä silti pientä lisäbuustia tuli, koska vaimo muisti mainita hipelöinnit vielä siinä sekstaillessakin.
Nainen tuli viikonloppuna baarireissulta kotiin joskus aamu 7-8 välillä. Itse olin heräillyt vähän ennen ja ajatukset lähti laukalle, ku mietin missä mahtaa olla. Tämä johti jostain syystä kovaan seisokkiin, minkä rouva toki sänkyyn kömpiessä huomas. Laitto mulle tissin suuhun ja käski mut masturboimaan Samalla läpsi avarilla kasseille ja haukku runkkariks. Ei menny pitkään, ku laukesin nöyryytettynä.
tämä puuma heräsi viikonloppuna ennen pitkää, hellää kolliani. hän nukkui sopivasti selällään. koska minulla on lupa, päästin hereilläolevan tutun, lämpimän silkkisen kalun ahtaista kalsareista vapaaksi. hetken sitä hellittelin, sitten asetin sen hitaasti sisääni ja ratsastelin menemään. kollikin heräsi siihen, että joka puolella oli märkää.
Itsenäisyyspäiväviikonloppuna sain piiskaa ja pippeliä. Piiskaa sain sedältä, jolta otan kurituksen jälkeen suihin ja saan mennä kotiin aina yhtä mehuissani. Pippeliä sain illalla poikaystävältä, joka on kiltti ja panee hyvin. Rietasta oli se, että tapasin samana päivänä sedän ja poikaystävän. Pakaroilla näkyi jäljet piiskauksesta ja se kiihotti poikaystävää entisestään. N19
Otin vuokraisännältä suihin ja kämppäkaveri vakoili meitä ovenraosta, vuokraisännän lähdettyä sain kämppikseltä kullia perseeseen ja laukesin ensimmäistä kertaa koskematta omaan kaluuni. Oli kuulemma ensimmäinen kerta kun pani homoa (toivottavasti ei viimeinen, on nimittäin järisyttävän hyvä panemaan).
Suutelin pitkään miehen kanssa, jota en ollut nähnyt vuoteen ja jonka kanssa oli aikaisemmin ollut intiimi suhde. Hän sitten lähti kotiin nukkumaan. 😂
Löysin pervopetteri ravintoloitsijan toimiston ylälaatikosta kondomipaketin ja pistin pienellä terävällä neulalla jokaiseen kumiin reiän. Odottelen mielenkiinnolla jatkoa...
T. Tarjoilijatyttönen
Vierailija kirjoitti:
Löysin pervopetteri ravintoloitsijan toimiston ylälaatikosta kondomipaketin ja pistin pienellä terävällä neulalla jokaiseen kumiin reiän. Odottelen mielenkiinnolla jatkoa...
T. Tarjoilijatyttönen
No höpö höpö trolli. Jos olisit tyttönen, niin ehkäpä olisit ajatellut niitä naisia joita pervo kapakoitsijasi panee... Mutta kun mielikuvitushahmoista on kyse, niin eihän sen niin väliä.
Suutelin poikaystäväni kanssa lukiossa käytävällä niin, että nojasin tyttönä selkääni seinään ja hän kiihotti mua siinä painamalla vartalollaan orgasmiin asti. Huomasin, että hänkin laukesi housuihinsa liikkeistä ja eleistä päätellen. Ollaan toista vuotta ja silloin oli vapaatunti.
Tulin työmatkalta liian aikaisin kotiin ja vaimo oli haarat levällään nuoren miehen alla. Eivät huomanneet tuloani ja jäin salaa tirkistelemään oven raosta. (Huom! vaimollani on lupa seikkailla kun olen pitkillä työreissuilla)
t. +30v naimisissa
Annoin luvan vaimolleni työreissulla panna ilmeisesti työkaverinsa kanssa. Oikeastaan hän kysyi mitä ajattelisin siitä kun tietää mitä ajattelen. Taisi mennä hyvin kun niin iloisena tuli takaisin, ei olla puhuttu asiasta
Riettainta ollut olla vieraan miehen kanssa oman miehen runkatessa ja katsoessa kun olen toisen kanssa! Hän oli itseäni selvästi nuorempi mies.
Kiinnitin vaimon kädet kaula-käsikahleilla selän taakse, laitoin suu-aukollisen hupun hänen päähänsä ja vibrasin kunnes hän squirttasi sänkyyn. Sen jälkeen käänsin hänet mahalleen, istuin jalkojen päälle ja annoin piiskaa sängyn kastelemisesta, jonka jälkeen nain häntä takaapäin. En päästänyt häntä kahleista, ennenkuin olin saanut uuden seisokin ja hän suostui ottamaan suihin (suihinotto ei ole hänen lempi puuhiaan).
Ollessani viime viikolla reissussa, katselin valvontakamerasta kun mies nai vaimoani 2 tuntia.