Riettain kokemuksesi viimeisen kuukauden aikana
Oma seksielämä täysin kuollut, millaista on ollut viimeisen kuukauden aikan. Ja jätetään ne fantasiat pois.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Ihana persepanontäyteinen viikonloppu muutama viikko sitten. Hekumaa kaikilla mausteilla, miehen kiima oli loputon, ja sekös naista hivelee! Taisipa olla elämäni parasta seksiä. Rivointa oli varmaan suudella miestä intohimoisesti nuolennan jälkeen, kun miehen parta ja koko naama tuoksui mun perseelle (Huom. Ei Paskalle, vaan puhtaalle perseelle). Hyvin kiihottavaa...!
Kaikki huipentui siihen, että mies veti lärvit, solvasi ja sammui. Lähti kiertoon hän. Uutta etsiskellen kesää kohti.
Mistäpäin etsiskelet? Itse avoimessa suhteessa ja etsin naista kuvailemasi kaltaiseen toimintaan. Pohjois savo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana persepanontäyteinen viikonloppu muutama viikko sitten. Hekumaa kaikilla mausteilla, miehen kiima oli loputon, ja sekös naista hivelee! Taisipa olla elämäni parasta seksiä. Rivointa oli varmaan suudella miestä intohimoisesti nuolennan jälkeen, kun miehen parta ja koko naama tuoksui mun perseelle (Huom. Ei Paskalle, vaan puhtaalle perseelle). Hyvin kiihottavaa...!
Kaikki huipentui siihen, että mies veti lärvit, solvasi ja sammui. Lähti kiertoon hän. Uutta etsiskellen kesää kohti.
Mistäpäin etsiskelet? Itse avoimessa suhteessa ja etsin naista kuvailemasi kaltaiseen toimintaan. Pohjois savo
Hämeessä oon, taitaa olla kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämeessä oon, taitaa olla kaukana.
Jep. niin aina :(
Vierailija kirjoitti:
Surkeaa on, ainoa penetratiivinen kokemus on minulle tehty suolistotähystys sairaalassa. Se kyllä vastaa Holmesin Jussinkin mittoja ja enemmän, letkua työnnetään sisään siihen malliin.
Jätti kyllä miettimään, että miten mahtaisi valtaosa anaalia hinkuvista kanssamiehistä suhtautua, jos saisivat kokea edes peräsuolen tähystyksen, jossa mennään "vain" 25-50cm sisään (paksusuolentähystys sitten vielä erikseen). Voisi jäädä sen jälkeen mankumatta naisilta pyllyseksiä. On nimittäin aika kivuliasta.
M45
Mun suoli kait melkein 2 metria ja laitteet vain 1.5 metriä. Todella kivuliasta ja homma piti lopettaa koska meni jo kidutuksen puolelle. Oli kasvain ja leikattiin jotain 45 cm - sit mitta lähentelee jotain normaalimpaa... mutta tiedän... joudun aina välillä tähystykseen... enkä todellakaan tajua näitä pyllyseksijuttuja... Se on vihon viimeistä jos nuorilla ihmisillä suolistosta ja suolistoon tulee edes jonkunlainen ongelma... kauhulla ajattelen nuoria ihmisiä ja naisia (jotka synnyttää lapsetkin) jos tämä koko peräsuolivärkki ihan romuna ja saa alkaa käyttämään vaippoja... SIIS PÄHKÄHULLUUTTA... tullaan näkemään kun jokunen kymmenen tai parikymmentä vuotta - ehkä vähemmän - mennyt... ovat sitten ihmisiä joilla sellaiset vanhuuden vaivat joita ei edes kaikilla todella vanhoilla edes ole... eivät kaikki 90 veet kulje vaipoissa tms... ongelma voi olla sen sorttinen että keskellä yötä matka kylpyhuoneeseen liian pitkä ja sängyn vieressä tarttee olla joku pönttö - tai että ei ehdi veskiin niin nopeasti! MUTTA JOTKUT VAIPAT - EI TODELLAKAAN - TOISIN KUIN KOHTA NUORILLA IHMISILLÄ!
Vierailija kirjoitti:
Viimein uskaltauduin antamaan peppua toiselle miehelle. Nyt harmittelen etten aiemmin oo tohtinut. Oli upea kokemus, tuntui ihan mielettömän hyvältä.
Oli ihana panna toista miestä peppuun ja r*nkata häntä samalla. Annoin myös oman peppuni toisen miehen käyttöön.
Vaimoni oli perjantaina rakastajansa luona, joka mm. piiskasi häntä pepulle ja haukkui huoraksi. Lauantaina hän otti suihin minulta. Sunnuntaina vedin vaimon kanssa oikein pitkän kaavan mukaisen session, josta jäi parhaiten mieleen se, kun paukutin häntä takaapäin ja hän squirttasi. Kiveksissä tunsin lämpimät virtsasuihkut. Vaimo on aivan käsittämättömästi muuttunut kiltistä virkanaisesta äärimmäisen seksikkääksi nartuksi, joka suorastaan suli, kun paukutin häntä avokämmenellä perseelle ja hän ulvahteli kuin eläin, vaikka kuulemma olikin liian kevyet iskut. Ensi viikonloppuna sidon hänet käsistä ja jaloista kiinni ja hoitelen erinäköisillä laitteilla, kunnes taju lähtee. Mietin vielä, piiskaanko sen jälkeen vyöllä vai pajuvitsalla. Kaadoin pihalta pari pajua, joten hyviä vitsoja olisi. Siitä pitäisi periaatteessa sopia etukäteen eikä kysyä lupaa vasta köysissä, mutta hän on tätä nykyä aina niin kiimassa, että suostuu varmaan kaikkeen kunnon esileikin jälkeen. Olisi antanut ekan kerran anaaliakin, muttei se oikein kiinnosta. Toisaalta, ehkä voisi anaalia koittaa nyt piiskauksen jälkeen, niin tulisi unohtumaton sessio. Ei huono, kun moni 5-kymppinen nainen kiihottuu vain uudesta virkkausohjeesta. Vielä pitäisi löytää itselle joku rakastajatar.
Pieraisin ja tuli hieman kosteaa mukana.
Tumma lukiotyttö alkoi käyttämään pillereitä ja naitiin ensimmäisen kerran ilman kumia. Illan neljännellä varvilla tuleminen oli jo aikamoisen työn takana. Tavattiin aamulla kaupungilla ja todettiin, että molemmilla paikoissa tuntuu eilisillan uurastus. M40
Varmaan se, kun ostaessani siivousliinoja kaupan kassa tokaisi että nyt pyyhkii hyvin.
M 49
Kaupassa miehekäs, rujon komea ikäiseni mies katsoi minua silmiin ja hymyili kivasti.
N47
Heräsin toissa aamuna kulli kovana riettaiden unien jälkeen.
Kyllä se oli ehdottomasti se kun uskalsin kuukausien epäröinnin jälkeen mennä Keltaseen ruusuun ja ottaa gloryhole kautta suuhun. Kumilla tietysti kun en tiedä kuka siellä oli. Jännitti kovin oisin halunnu vielä peppuunkin ottaa mutta en uskaltanut vielä. Otin sitten toisen suukin vielä
Näin vilauksen vaimoni pillusta. Huh huh
Panin vaimoani kun hän tuli kotiin viikon työmatkalta. Tuli fiilis, että täällähän on juuri joku käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös kuollutta. Riettain hetki kun runkkasin. Näkisi edes muijan pillun saunassa niin olisihan se aika rietasta.
Tätähän se elämä monella taitaa tosiasiassa olla. Tsemppiä sinne. Ehkä joskus voi vilahtaa hetkellisesti.
Hieno vastaus :D Huutista kalevien it-taidoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös kuollutta. Riettain hetki kun runkkasin. Näkisi edes muijan pillun saunassa niin olisihan se aika rietasta.
Tätähän se elämä monella taitaa tosiasiassa olla. Tsemppiä sinne. Ehkä joskus voi vilahtaa hetkellisesti.
Hieno vastaus :D Huutista kalevien it-taidoille.
Oliko sulla jotain asiaa?
Täällä vaan lukemassa toisten villejä juttuja. En ole tainnut kuukauteen harrastaa omaa kivaa kummempaa /N35
Riettainta viimeiseen kuukauteen on oma oma käsi ja tämä keskustelu.
Pussailin lähes tuntematonta miestä.