Miten päättää situationship?
Ei taida tulla mitään tästä. Ollaan nähty jonkin aikaa, seksiä lähinnä. Oisko nähty 12krt. Mies ei ole tehnyt selväksi että haluaa juuri minut. Kehuu kyllä mutta siihen jää. En vaan halua tuhlata aikaani. Jos mies ei varma. Itse olen ihastunut. Olen nopeasti ihastuva. Vai pitäisikö vielä himmailla omia tunteita ja katsoa?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein käy ilmi onko kumpikaan teistä yrittänyt viedä tätä shippiä/shittiä mihinkään muuhun suuntaan. Luulisi että voisitte tehdä jotain muutakin yhdessä, jos molemmat kerran kiintyneitä ja haluatte jatkaa tai ette ainakaan halua lopettaa.
Jos mies ei sitten haluakaan viettää aikaa muualla kuin sängyssä, niin keissi on aika selvä. Ja sinun osaltasi ehkä voisi miettiä, haluatko sinäkään tätä kyseistä miestä vai ennen kaikkea sitä tyttöystävänä olemista, jonka tavoitteeksesi mainitsit.
Mä ainakin olen niin ilmiselvä ja ihastuneena suora että päräyttäisin suoraan "tuutko mun poikaystäväksi?". Tässä vaiheessa ne alkaa yleensä hissuttelemaan ja ghostaa. Pitäis tuossa vaiheessa jo vähän jotain tietää. Tosin mä olenkin vähän autisti ja ihmettelen, miten ihmiset saa asiat niin vaikeiksi ja päräytän suoraan että "tykkään susta" tai "ootpa ihana".
Ja eikö miehet tiedä suunnilleen ensitapaamisella onko ainesta vai ei?
Ainakin multa on kysytty jo muutaman eka tapaamisen jälkeen.
No helppo tapa on yksipuolisesti ja varsinkaan kommunikoimatta vähentää viestittelyä, muuttua etäiseksi, ja sitten kadota kokonaan. Ei tarvitse käydä keskustelua tai vaivaantua vastapuolen tunteista jos ne sattuu olemaan ikäviä. Jos kyselevät perään niin voit lähettää nopean viestin että ei kiinnosta ja blokata perään. Helppoa ja nopeaa.
T.viime deittimieheni
Vierailija kirjoitti:
No helppo tapa on yksipuolisesti ja varsinkaan kommunikoimatta vähentää viestittelyä, muuttua etäiseksi, ja sitten kadota kokonaan. Ei tarvitse käydä keskustelua tai vaivaantua vastapuolen tunteista jos ne sattuu olemaan ikäviä. Jos kyselevät perään niin voit lähettää nopean viestin että ei kiinnosta ja blokata perään. Helppoa ja nopeaa.
T.viime deittimieheni
Joo ghostaus toimii ku häkä!
AP:n äidinkielenopettaja on vaikeuksissa 1.1,2026 jälkeen kun potkulaki tulee voimaan.
Ei situationshipiä tarvitse lopettaa, se päättyy kun situation muuttuu.
Äijäs ei ollut yhden naisen nainen. Uutta munaa putkeen vain. Rehellisyys on kaunis piirre ihmisessä.