Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikä on, kun aamulla väsyttää?? En millään jaksaa nousta klo 7.00. käyn yleensä nukkumaan klo 1.00-2:00.
22.04.2024 |
Viimeyönä nukahdin vasta klo 2.40.
Olen aamulla aivan tokkurassa. Töihin meno klo 8.
Lopulta riuhtaisen itseni ylös ja teen salaman nopeasti pika-aamutoimet ja juoksen kyydilleni.
Kommentit (23)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Niin...miksiköhän mahtaa väsyttää moisella rytmillä? Miksi menet nukkumaan noin älyttömän myöhään?
Alue: Aihe vapaa
Kyllä ja muitakin poissaoloja on jatkuvasti. Teen vajaata työaikaa jo valmiiksi.
Ap