Olen oikea narsisti
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Oletko vieläkin kovin kiinni äidissä? Miellytätkö äitiä riittävästi?
Miellytän. Pidän häntä kellarissa ja teen itse töitä motellissa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei muuten aina edes kerrota diagnoosina narsistille että on narsisti. Osaako joku sano miksei sitä laiteta diagnoosilistaan näkyväksi?
Ei sitä virallista diagnoosia uskalla psykiatrit antaa ellei ole joku Niuvaan tai elinkautista istumaan pistettävä locopoco kyseessä. Pelkäävät että jos ovatkin väärässä, narsismi on raju diagnoosi kuitenkin.
onko sinulla omatunto, joka ohjaisi tekemään hyvää tai katumaan?
Mitä ajattelet eläimistä ja eläinoikeuksista?
Vierailija kirjoitti:
Ap on narsistinen psyko-sosiopaatti ja muutenkin erilaisten hoitotoimenpiteiden, kuten sähkösokkien ja vaihtokylpyjen tarpeessa. Hoitojen välillä suljettava kahleissa pimeään koppiin.
Sometauko ja pitkä sellainen olisi aplle enemmän kuin paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet eläimistä ja eläinoikeuksista?
Entä minkkien tarhaamisesta?
Minä olen oikea narsissi, koska identifioidun sellaiseksi. Olen kevään kaunein kukkanen imho. Kesällä saatan identifioitua pioniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista, että kukaan ei jää sinua kaipaamaan.
Ainä löytyy uhri joka jää kaipaamaan minua.
Totta, kolme millisekuntia unen ja valveen rajalla, kunnes järki voittaa. Hyvä jos se riittää sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten olet? Siis mistä juontaa narsismisi juurensa?
Ei tiedetä tarkalleen mutta aivojen toimintahäiriö.
Ei narsismi ole aivojen toimintahäiriö, narsismi on persoonallisuushäiriö, eli mieleen ja käyttäytymiseen vaikuttava häiriö, joka on muodostunut ympäristötekijöiden johdosta lapsuudessa. Narsismiin ei ole lääkkeitä, kuten vaikka masennukseen, joka on aivojen toimintahäiriö, mutta narsismia voidaan hoitaa terapialla, jos potilas on itse siihen halukas (monesti toki näin ei ole, ja narsisti ei näe mitään ongelmaa toiminnassaan).
Epäsosiaalisen persoonallisuushäiriön.