Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Kokoomus ei mielestäsi ymmärrä puolueena?

Vierailija
22.04.2024 |

Sana on vapaa.

Kommentit (171)

Vierailija
81/171 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tiedettä ja tutkimusta kannattaisi kuunnelle, itselle on tullut yllätyksenä kokoomuksen tiedekielteisyys.

Että populismin tielle lähteminen koituu vielä kokoomuksen kohtaloksi.

Ajan myötä kokoomuksesta kehittyy VKK

Vierailija
82/171 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että lupaukset tulisi pitää.

>>>

18.1.2023: Kokoomuksen puheenjohtajan Petteri Orpon mukaan koulutuksen on oltava erityissuojelussa seuraavalla vaalikaudella.

-Olen käyttänyt sellaista termiä, että vaikka tulee vaikeat ja tiukat ajat, koulutuksen pitää olla erityissuojelussa, koska meidän on pidettävä kaikki mukana ja pidettävä yllä Suomen korkeaa koulutustasoa, Orpo sanoi Akavan vaalipaneelissa.

Orpo on huijari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/171 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että Orpo on ylimielinen p a s k i a i n e n.

Ja totaalisen johtamiskyvytön, osaaminen nolla.

Vierailija
84/171 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Sitä että ovat tavalliselle kansalaiselle pelkkä haittapuolue kuten persut. Voisivat fuusioitua, mikään ei muuttuisi noiden osalta.

Vierailija
85/171 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarien puoluetoimisto julistaa sanan vapaaksi, jotta saavat palstaidiootit haukkumaan Kokoomusta. Aika alhaista ja läpinäkyvää, eikä nosta demareiden osakkeita meidän ajattelevien ihmisten joukossa yhtään, päinvastoin. 

Vierailija
86/171 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että heidän johtaja on täys palikka.

Vierailija
87/171 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 000 ihmistä kuolee vuodessa. Asiakkaat senkun vähenee.

Ja nyt leikataan ostovoima työikäisiltä pois.

Juu, kyllä rikas voi kuluttaa vai voiko.

Kuinka paljon yksi rikas voi kuluttaa muiden puolesta ravintoloissa, kahviloissa, parturissa? No, joo, vaatteita voi ostaa, vaikka 24 kevättakkia muiden puolesta tänä vuonna. Entä meikit, paljonko voi huulipunaa laittaa yhden päivän aikana muiden puolesta tai ripsiväriä.

Yritykset haluavat volyymiä. Mitä useampi syö ravintolassa sitä parempi tulos, yksi rikas ei riitä.

Nyt hallitus otti kulutusrahat pois ja tulee kunnolla konkursseja.

Töitä ei saa. Menen heti töihin, kun otetaan. Olen kyllä hakenut töitä.

Vierailija
88/171 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Sitä että ovat tavalliselle kansalaiselle pelkkä haittapuolue kuten persut. Voisivat fuusioitua, mikään ei muuttuisi noiden osalta.

Puolueet ovat aika erilaisia. Perussuomalaisia kiinnostavat ulkomaalaiset, Kokoomusta valtiontalous ja vapaus.

Vierailija
89/171 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demarien puoluetoimisto julistaa sanan vapaaksi, jotta saavat palstaidiootit haukkumaan Kokoomusta. Aika alhaista ja läpinäkyvää, eikä nosta demareiden osakkeita meidän ajattelevien ihmisten joukossa yhtään, päinvastoin. 

Persukokkareella ei ole varaa ulvoa mistään palstaidiooteista mitään.

Vierailija
90/171 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulutus on tärkeää, ei meillä enää montaa tehdasta olla.

Eikös ne Arabiat ja Reimat tehdä ulkomailla nykyään, vain suunnittelu Suomessa.

Vierailija
91/171 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä, että yksi rikas ei voi ottaa montaa kestoväriä, permanenttikiharoita ja raitoja muiden puolesta parturissa. Värjäysväli pitäisi olla 6 viikkoa.

Pätkätöitä tekevänä en voi enää käydä parturissa, kun ansiosidonnaista leikataan. Leikkaan hiukset itse, ostan hiusvärin Citymarketista ja laitan sen kotona itse päähän.

Rahat eivät nyt riitä siihen, että sinun kampaajiaksi makseltaisiin. Ikävä juttu, mutta kivoja leikkauksia ei oikein ole.

Vierailija
92/171 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kokkarit eivät tajua mm.

- sitä, kuinka rahaa saa lisää lainaamalla

- kaikki ei halua tehdä töitä

Vierailija
93/171 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo ja Purra ovat ihan onnettomia tunareita, tanan sohjopäitä! Hallitus pitäisi kaataa!

Vierailija
94/171 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulutus on tärkeää, ei meillä enää montaa tehdasta olla.

Eikös ne Arabiat ja Reimat tehdä ulkomailla nykyään, vain suunnittelu Suomessa.

Mielestäni .myös tuotteet missä lukee Martinex tehdään ulkomailla, suunnitellaan Suomessa, vai olenko väärässä?

Meillä on työpaikkoina yksityisellä pääasiassa kauppoja ja palvelualan yrityksiä, jos ihmisillä ei ole rahaa niin ne loppuvat.

Tehtaat on menneet ulkomaille, ei meillä ole enää paljoa mitään tehdastöitä.

Vierailija
95/171 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla sallitaan yllättävän paljon Kokoomuksen haukkumista. Taitaa olla punatautia modella.

Vierailija
96/171 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä, että yksi rikas ei voi ottaa montaa kestoväriä, permanenttikiharoita ja raitoja muiden puolesta parturissa. Värjäysväli pitäisi olla 6 viikkoa.

Pätkätöitä tekevänä en voi enää käydä parturissa, kun ansiosidonnaista leikataan. Leikkaan hiukset itse, ostan hiusvärin Citymarketista ja laitan sen kotona itse päähän.

Rahat eivät nyt riitä siihen, että sinun kampaajiaksi makseltaisiin. Ikävä juttu, mutta kivoja leikkauksia ei oikein ole.

Voin leikata hiukset itse.

Parturi siinä omaisuutensa menettää, kun asiakkaat ei käy.

Vierailija
97/171 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ymmärrä, ettei se ole enää salonkikelpoinen. Liikaa äärioikeiston lipitystä.

Perustele.

Vierailija
98/171 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen ystävällisen näköinen puheenjohtaja Orpo on taasen korostanut vaalikampanjassaan, kuinka Suomessa ei ole enää aikaa jäädä odottelemaan muutosta nykypolitiikkaan, vaan tarvitaan nopeasti kokoomuksen oikeistolaista talouspolitiikkaa.

Orpon talousohjelma on perustunut siihen, että hän haluaa itselleen käänteisen Robin Hoodin -viitan: Otetaan köyhiltä ja annetaan rikkaille. Hyvää on tietysti ollut se, että Orpo on sanonut asian selkeästi.

Vierailija
99/171 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin leikata hiukset itse.

Parturi siinä omaisuutensa menettää, kun asiakkaat ei käy.

Koronan aikana kävi ilmi, että partureiden asiakkaista 80 % on eläkeläisiä.

Ja 60 000 ihmistä kuolee joka vuosi, ei hyvältä näytä.

Vierailija
100/171 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus leikkaa ja syntyvyys vähenee entisestään. Kohta saamme irtisanoa opettajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme