Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miksi hampaat pitää aamulla pestä ennen aamiaista?

Vierailija
03.02.2011 |

Valaiskaa tyhmää.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi hampaita EI kannata harjata aamuisin,

Vierailija

klo 7:57 | 4.4.2023

ilman yksilöllistä lääketieteellistä syytä?

.

Siksi, että aamuisin suu on kuiva ja luultavasti HAPAN, jolloin harjaaminen kuluttaa hammaskiilettä tavallista enemmän.

.

Samalla periaatteella hampaita ei tulisi koskaan pestä ruokailun jälkeen; suun tilanne aamuisin voi olla jopa ruokailua pahempi, onhan yö kestänyt monta tuntia, kun taas ruokailu kestää vain hetken.

.

Tärkeää on, ettei kiille vaurioidu ainakaan mekaanisesti, koska silloin hapot pääsevät helpommin syövyttämään hammasluuta.

.

Erityisesti hiovia valkaisevia hammastahnoja käytettäessä vaurio voi vuosikymmenien saatossa olla huomattava. Hampaiden harjaaminen aamuisin sillä tavalla olisikin iso virhe."

Vierailija
62/66 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt jotain uutta pietarin propagandaa.

Kun naton vastainen propaganda ei mennyt läpi, niin kostoksi yrittävät saada suomalaiset pilaamaan hampaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä harjaan hampaat aamiaisen jälkeen koska haluan tuoksua raikkaalta ja pitää puhtaat hampaat lounaaseen saakka.

Entä lounaan jälkeen?

Kyllä mä pesen varsinkin toimistolla ollessani hampaat vähän lounaan jälkeen. Tulee paljon freesimpi olo ihan muutenkin. Olispa kamalaa mennä johonkin iltapäivän kokoukseen lounaan maku suussa 🤢.

Vierailija
64/66 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus, ettei henki haise muille

Vierailija
65/66 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asialla on korkeintaan marginaalinen merkitys, etenkin jos ei jynssää hampaitaan voimalla, vaan antaa sähkohammasharjan tehdä duuninsa. Itse pesen herättyäni jo sen vuoksi, että raikkaan maun suuhun.

Vierailija
66/66 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun on syönyt hampaat jää likaisiksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme