Vegaaninen ystäväni väittää, ettei vegaani käytä hunajaa. Miksi ihmeessä?
Tuon perusteella ei voi syödä omenoitakaan. Nekin on ampaisten tuottamia!
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hunaja on mehiläisen itselleen tuottamaa ravintoa. Mehiläiset kuuluvat eläinkuntaan.
Tämä. Ei ole tullut koskaan edes mieleen, että tässä voisi olla jotain epäselvää. Jos vegaani ei määritelmän mukaan käytä mitään eläinperäistä, mitään minkä saaminen vaatii eläinten hyväksikäyttöä, niin ihan luonnollista ettei käytetä mehiläisten hyväksikäyttöä vaativaa.
Mutta vegaanille ei kuitenkaan ole ongelma ajaa tai matkustaa fossiilisia polttoaineita käyttävissä ajoneuvoissa? Fossiiliset polttoaineethan ovat nimensä mukaisesti peräisin fossiilisesta biomassasasta, joka voi olla peräsin kasveista TAI eläimistä.
Olet idiootti. Lue kirja tai pari, se voi auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää nyt jos ampiaiset tuottavat hunajaa eikä sitä kukaan syö. Se menee hukkaan, ei siinä ketään tapeta.
Mehiläiset ja kimalaiset pölytttävät, ampiainen tekee hunajaa.
Ei se ole sen kummempaa.
Ap
Ei hunajaa käytä moni sekasyöjäkään.
Vierailija kirjoitti:
No koska hunaja on mehiläisen kakkaa! Vegaanit eivät käytä eläinperästä tullutta tavaraa.
Onko pakko tulla esittämään hölmöyttäsi tälle palstalle? Hunaja ei ole mehiläisten ulostetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyyttään, joku on heidät aivopessyt tällaiseen tyhmyyteen.
Olen vakuuttunut että antiveganismi on joku ihan oma erillinen aivovammansa. Sitä tulisi tutkia enemmän jotta siihen voidaan kehittää hoito.
Kuten huomaatte 😉 vegaanit ovat tällaisia omanlaisiaan.Yritetään kestää heitä silti.Kyllä he vielä joskus totuuden ja virheensä ymmärtävät.
Vierailija kirjoitti:
Onpa syöminen tehty vaikeaksi. Jos joskus tulee vielä nälkävuodet ( niinkuin menneisyydessä) kukaan ei ole silloin ruokarajoitteinen.
Niinpä. Siitä tietää, että asiat ovat hyvin, kun voi tieten tahtoen tehdä itselleen ideologisia ruoka rajoitteita.
Allergiat ovat asia erikseen, koska niissä on terveydellisten syiden vuoksi rajoitteita. Esim pähkinä allergia on vaarallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vegaanit kun ovat ateisteja, he eivät tiedä, että tämä kaikki mitä maanpäällä on ,on luotu ihmistä varten.
Hunaja on ihmiselle, ei itse mehiläiselle.
Kuten munatkin ovat ihmiselle ,ei kanalle itselleen.Mitä ne niillä edes tekisi.
Eläinten liha, lehmien maito , kaikki ovat ihmistä varten Jumala luonut.Ihmisen iloksi ja hyväksi.
Ateistit menettävät paljon ja tekevät elämästään vaikeaa aivan turhaan.He eivät hyödy siitä itse mitään, ovat vain pölkkypäitä näissä kieltäytymisissään.
Ei veganismi ja ateismi liity toisiinsa.
Uskovaisia vegaanejahan on paljon. Kaikki ne, jotka noudattavat käskyä "Älä tapa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hunaja on mehiläisen itselleen tuottamaa ravintoa. Mehiläiset kuuluvat eläinkuntaan.
Tämä. Ei ole tullut koskaan edes mieleen, että tässä voisi olla jotain epäselvää. Jos vegaani ei määritelmän mukaan käytä mitään eläinperäistä, mitään minkä saaminen vaatii eläinten hyväksikäyttöä, niin ihan luonnollista ettei käytetä mehiläisten hyväksikäyttöä vaativaa.
Mutta vegaanille ei kuitenkaan ole ongelma ajaa tai matkustaa fossiilisia polttoaineita käyttävissä ajoneuvoissa? Fossiiliset polttoaineethan ovat nimensä mukaisesti peräisin fossiilisesta biomassasasta, joka voi olla peräsin kasveista TAI eläimistä.
Kauan sitten kuolleista eläimistä. Elävien eläinten kärsimystähän veganismilla pyritään vähentämään, ei se sano mitään siitä saako kuolleita ja ajat sitten hajonneita eläimiä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vegaanit kun ovat ateisteja, he eivät tiedä, että tämä kaikki mitä maanpäällä on ,on luotu ihmistä varten.
Eläinten liha, lehmien maito , kaikki ovat ihmistä varten Jumala luonut.Ihmisen iloksi ja hyväksi.
Ateistit menettävät paljon ja tekevät elämästään vaikeaa aivan turhaan.He eivät hyödy siitä itse mitään, ovat vain pölkkypäitä näissä kieltäytymisissään.
Juujuu, mennyvittuun
Onko siellä kivaa? Oletko kauan jo ollut siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet idiootti. Lue kirja tai pari, se voi auttaa.
Itse olet idiootti. Minua edeltänyt kommentoijahan sanoi, ettei vegaani käytä mitään eläinperäistä. Fossiiliset polttoaineet OVAT eläinperäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskovaisia vegaanejahan on paljon. Kaikki ne, jotka noudattavat käskyä "Älä tapa".
Veganismi on itsessään jo uskonto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vakuuttunut että antiveganismi on joku ihan oma erillinen aivovammansa. Sitä tulisi tutkia enemmän jotta siihen voidaan kehittää hoito.
Kuten huomaatte 😉 vegaanit ovat tällaisia omanlaisiaan.Yritetään kestää heitä silti.Kyllä he vielä joskus totuuden ja virheensä ymmärtävät.
Minkä totuuden ja mitkä virheet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä opit käyttämään välejä kun pääset peruskouluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tapa käsky ei koske tietenkään eläimiä.Eihän muuten kotieläimiä olisi edes luotu, jos niitä ei saisi tappaa ruuaksi.
Äly hoi,älä jätä.
MINUA HARMITTAA KUN TYKKÄÄN SYÖDÄ KYLJYSTÄ MUTTA EN HALUA TIETÄÄ ETTÄ SE ON OLLUT ELÄVÄ TUNTEVA ELÄIN😭
Siksi kiusaan täällä vegaaneja
Mutta jokainen vegaanikin käyttää taatusti hyväkseen eläviä olentoja, sillä en ole kuullut, että joku olisi päässyt eroon kehonsa bakteerikannasta. Ja bakteerit ovat taatusti eläviä olentoja.
Käyttäjä37282 kirjoitti:
Mutta jokainen vegaanikin käyttää taatusti hyväkseen eläviä olentoja, sillä en ole kuullut, että joku olisi päässyt eroon kehonsa bakteerikannasta. Ja bakteerit ovat taatusti eläviä olentoja.
Siis luuletko että veganismissa on kyse siitä että pysytellään erossa luonnosta?🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ampiaiset eivät pölytä.
Tiededenialisteille on turha selittää mitään. Ne keksivät oman totuutensa.
Vai onko kyse kuitenkin MEHILÄISISTÄ ??
Vierailija kirjoitti:
Uskisten elämä se vasta helppoa onkin kaiken maailman satukirjojen rajoituksissa😂
Hei te vegaaneja päivästä toiseen mollaavat henkilöt!
Mistään muusta ei voi kenkä kohdallanne puristaa kuin siitä, että tekin haluatte olla vegaaneja ja olette kateellisia vegaaneille. No, vegaaniksi alkaminen on helppoa! Mene Vegaanihaasteen sivuille ja lue sieltä ohjeita ja katso YouTubesta videoita ja aloita. Mitä nopeammin aloitat, sitä nopeammin harmistus loppuu.