Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko niin että ihminen joka ei ole väkivaltainen ei myöskään ikinä tartu mihinkään väkivaltaiseen oli tilanne kuinka hirveä tahansa?

Vierailija
22.04.2024 |

Onko niin että ihminen joka ei ole väkivaltainen ei myöskään ikinä tartu mihinkään väkivaltaiseen oli tilanne kuinka hirveä tahansa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mutta tilanteen pitää silloin olla sellainen "tapa tai tule tapetuksi" tyyppinen ääritilanne jolloin ne kaikkein syvimmät selviytymisvaistot menevät päälle.

Vierailija
2/7 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo yli 50 enkä koskaan ole lyönyt ketään tms mutta uskon että jos tilanne olisi "oikea" pystyisin vaikka tappamaan. Etenkin suojellakseni jotain minulle rakasta/ tuntematontakin, joku vieras lapsi tms.

Vierailija
4/7 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvistä vastauksistanne. Tätä minä ajattelenkin. En usko sitä kun minulle syötetään, että mies joka lyö kerran lyö aina. Just semmonen tilanne jossa kuulen kuin huutaisi, että mä vihaan tota naista tai jopa että huusi mä tapan ton naisen. Eli elämän ja kuoleman kysymys.

Vierailija
5/7 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "ei ole väkivaltainen"? Ihan jokaisella on jonkinasteinen taipumus olla väkivaltainen. Varmasti sinäkin kalautit siskoasi tai kaveria päähän joskus kolmevuotiaana ihan silkasta vihaisuudesta, kunnes sinua sivistettiin ja pikkuhiljaa tajusit että niin ei pidä tehdä.

Vierailija
6/7 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole väkivaltainen, en pysty edes kärpästä  tappamaan vaan vien sen elävänä ulos.Mutta heikon tai syyttömän puolustaminen on minulla vahva vietti, joten jos näen tällaista puutun asiaan sen tarvittavalla tavalla.

En kuitenkaan tappamalla ketään, saanhan ihmisen muutenkin taltutettua.

Vierailija
7/7 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtyisimmekö keskustelemaan siitä kuinka joku kärpäsen kaltainen ihminen tapetaan... leijuuko ympärillänne joku kärpänen ehkä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi