Sain tänään tietää että minusta tulee mummo, ikää mulla
on 32v! Taitaa pitää paikkansa sanonta, historia toistaa itseään!
Kommentit (42)
mulla ikää 31v ja nuorin lapsikin vasta 2v ja masuasukki itsellänikin, la viikkoa ennen tytärtäni, ollaan sitten molemmat masut pystyssä kesällä, en tosin ole vielä kertonut tyttärelleni että minä saan vauvan samaan aikaan
Ole onnellinen! Meidän lasten mummo jo 70v eikä tahdo jaksaa lasten melua.
Jollei ole, niin todella SÄÄLITTÄVÄÄ.
- on se vaan niin sitä. helsingissäkin voi katsoa tilastoa teiniäideistä, työttömyysprosenteista, kaikista mahdollisisita ongelmista eikä oo vaikee arvata että siellä ne on, kaikki samassa ja just niillä alueilla kuin sopii odottaakin.
Valitettavaa mutta totta. Näinhän ne kaikki mahdolliset ongelmat kasaantuu yleensä samoille reppanoille.
Vierailija:
- on se vaan niin sitä. helsingissäkin voi katsoa tilastoa teiniäideistä, työttömyysprosenteista, kaikista mahdollisisita ongelmista eikä oo vaikee arvata että siellä ne on, kaikki samassa ja just niillä alueilla kuin sopii odottaakin.
lapsiakin jo kohta 6
16v
13v
9v
5v
2v
plus masuasukki
se jolla ikää 31v ja pian mummu
pellejä sitä täällä jatkuvasti hilluu! Mut edelleen, ONNEA=))
Kyllä musta pikemminkin todella surullista. Ei lasten kuulu hankkia lapsia.
Miten käy tyttäresi tästä eteenpäin? Miten vauvan hoito järjestetään, miten lapsesi opiskelut? Miten normaali nuoren ihmisen elämä kavereineen ja toilailuineen? Hän jää kaikesta ikäiselleen kuuluvasta paitsi.
Kotona asuu ja lapsen isä myös muuttaa luoksemme kun vauva syntynyt. Juteltu tytön kanssa tänään 3h ja kaikki on meille ok! ap
Jos olisit ap tehnyt aloitteen niin että " 16 vuotias tyttäreni kertoi olevansa raskaana, vaadin äitinä että hän tekee abortin" Nämä samat emännät olisi täällä huutamassa" pakotat lapsesi murhaan, toivottavasti palat helvetin tulessa"
Hän joutuu nyt sellaiseen maailmaan joka ei vielä vuosiin olisi hänelle kuulunut.
Heti joutuu anopin kans saman katon alle.
Vierailija:
lapsiakin jo kohta 616v
13v
9v
5v
2v
plus masuasukkise jolla ikää 31v ja pian mummu
itse et sitä aikoinaan osannut käyttää! Etkö tajua että tytöstäsi tuskin tulee koskaan mitään. Karkeasti sanottuna tulevaisuus menee persiilleen kun lapsena saa lapsen. Nykyään on muutenkin vaikea pärjätä ja jos vielä on lapsi esteenä ja hidasteena, niin...
En todellakaan onnittele.
Ja todellakin, 2 vauvaa huuti välillä yhtäaikaa jopa yöllä...heidän lisäksi kolme vanhempaa tenavaa.
tyttäreni ja hänen poikaystävänsä haluavat pitää lapsen ja kunnioitan heidän päätöstä. ap
Kauhean valinnan eteen joutuivat. Mutta tosiaan, minkäs sille enää voi. Tulisiko adoptio kyseeseen vai oletko varautunut kasvattamaan lapsen mummon ominaisuudessa?
Vierailija:
tyttäreni ja hänen poikaystävänsä haluavat pitää lapsen ja kunnioitan heidän päätöstä. ap
tehnyt että minusta ei mitään " vara äitiä" tule, että vastuu on AINA äidillä. Olen nyt järkytyksen helpotettua ihan tyytyväinen ratkaisuun. Menen ekan kerran neuvolaan mukaan , koska tytär pyysi minua. ap
Mitkä fiilikset on nyt päällimmäisenä? Minkä ikäinen lapsesi on?