Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä ja nuorekas kampaaja tampereelta?

Vierailija
22.01.2007 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan nyt leinolasta lähtisi ikuriin kampaajalle?;)

Vierailija
2/11 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin välillä poistuun konellta, kiitos ekasta ehdotuksesta!

Lisää otan vastaan ja omia kokemuksianne mieluusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen!

Vierailija
4/11 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn Treeltä saakka ja mielellään käynkin, Jaana on tosi ammattilainen.

Vierailija
5/11 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:7

p. s ja paras kampaamo on muuten kalkussa, Duetto!

Vierailija
6/11 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy varmaan vaihtaa palstaa kun täällä jää aina kiinni:). Lähe säkin vaan sinne Ylöjärvelle ja unohda moiset Duetot:).

Vierailija
7/11 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nukkuu (ja kohta myös minä), ukko on työkavereiden kanssa hillumassa jossain, omituista eikö?:D

Ja mä en päässy Lumoon sen ainoon kerran kun olisin halunnu, joten en mee ikinä, hah.

Menisit sääki nukkumaan, huomenna työt ja kaikki! Millon lähet mun kaa viihteelle?

Vierailija
8/11 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi on, taas täällä ja aamulla töihin. Hirvee väsy kun herään ja itseäni saan syyttää kun ei voi mennä ajoissa nukkuun. Mites se ukko tällain maanantaina iltaa viettää?

Vierailija:

Lapset nukkuu (ja kohta myös minä), ukko on työkavereiden kanssa hillumassa jossain, omituista eikö?:D

Ja mä en päässy Lumoon sen ainoon kerran kun olisin halunnu, joten en mee ikinä, hah.

Menisit sääki nukkumaan, huomenna työt ja kaikki! Millon lähet mun kaa viihteelle?

Vierailija
9/11 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennäänkö lauantaina viihteelle? Tuliko vähä äkkiä?:D Meillä ois kyllä menoa lauantaille mutta ainahan sen voi perua jos tärkeempää tulee ;)

Hyvä kirjottaa tänne kun ei voi mailatakkaan, heh. Ei olla juoruttu oikeen kunnon kunnolla piiiiiiitkään aikaan.

Vierailija
10/11 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku olla enempää av-mamma kuin me:)? Saattaa olla että lauantai käykin, onko teillä jotain tärkeetäkin menoa? Ei varmaan kun sen voi noin vaan perua? Alustavasti lauantai mutta tekstaan sulle vielä?

Vierailija:

Mennäänkö lauantaina viihteelle? Tuliko vähä äkkiä?:D Meillä ois kyllä menoa lauantaille mutta ainahan sen voi perua jos tärkeempää tulee ;)

Hyvä kirjottaa tänne kun ei voi mailatakkaan, heh. Ei olla juoruttu oikeen kunnon kunnolla piiiiiiitkään aikaan.

Vierailija
11/11 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei ollakkaan meseilty enkä mä siittä oikein edes välitäkkään, mä oon av-mammeli ja muuksi en muutu.

Lauantaina vaan oltais menty käymään tuolla lähikunnassa, ei siellä missä asuttiin kuitenkaan ;) Ei oo tärkee meno eli sen voi perua.

Hei kivaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi