Jarruraidat alushousuissa - en vaan voi käsittää!
Miten huonosti nämä ihmiset huolehtivat hygieniastaan?
Joo, joskus on vatsa pahasti sekaisin ja toisinaan kaupungilla liikkuessaan joutuu käydä julkisessa vessassa, josta puuttuu käsisuihku ja on tyydyttävä pelkkään paperilla pyyhkimiseen. Silti minulla ei ole koskaan ollut näkyviä rantuja kalsareissani, siis kirjaimellisesti ei koskaan.
Kokemuksesta voin kertoa, että on täydellinen turn off kun on sänkypuuhissa naisen kanssa, tämä riisuu alushousunsa ja huomaan, että siellä on sontaiset raidat. Miten voisin haluta nuolla pillua, joka on tuntikausien ajan hinkkautunut ulosteeseen.
Miehissä näitä sottapyttyjä on varmasti vielä enemmän, joten en syyllistä erityisesti naisia tässä. Mutta ihan oikeasti ihmiset, huolehtikaa siitä hygieniastanne!
Kommentit (12)
Paska hommiksi meni. On kait sekin joku fetissi kun tutkii toisen kalsareita. Hommatkaa elämä, suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Paska hommiksi meni. On kait sekin joku fetissi kun tutkii toisen kalsareita. Hommatkaa elämä, suosittelen.
Minusta ihmisellä joka joutuu usein tilanteisiin jossa on vastakkaisen sukupuolen alushousut riisuttu, nimenomaan ON se elämä
Eikö ole normaalia että käy suihkussa sekä ennen että jälkeen seksin?
Aina olen pessyt alapääni ennen sekä jälkeen seksin. Ei vissiin ole normaalia enää nykyihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Aina olen pessyt alapääni ennen sekä jälkeen seksin. Ei vissiin ole normaalia enää nykyihmisille.
Tuskin on koskaan ollut normaalia suurimmalle osalle ihmisistä että asioikseen ennen seksiä mennään joka kerta pesulle. Tietysti jos on mallia kerran viikossa noin muutoin peseytyvä niin onhan se ihan suositeltavaa
Takaapäin seksiä naisen kanssa ja sitten leijailee kitkerä paskan haju nokkaan. Eikä olla edes missään peppuhommissa.
Hyyyyyi!!
Jättäkää nussimatta, jos ette kerran pysty! Mitä täällä valitatte!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on koskaan ollut normaalia suurimmalle osalle ihmisistä että asioikseen ennen seksiä mennään joka kerta pesulle. Tietysti jos on mallia kerran viikossa noin muutoin peseytyvä niin onhan se ihan suositeltavaa
Höpö höpö...... normaali järjellä varustettu ihminen käy pesulla ennen ja jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö...... normaali järjellä varustettu ihminen käy pesulla ennen ja jälkeen.
Eli ette harrasta lainkaan spontaania seksiä? Vaan seksi menee näin "Ai nytkö me niinku sekstailtais? No tää niinku kävis ensin suihkussa pesemässä paikat, sitten vasta voidaan käydä hommiin..."
kiva, oli sovittu naisen kanssa, että tulee tänään puoleltapäivin mun luo naimaan. menin lukemaan tämän ketjun, ja meni halut täysin. laitoin heti aamutuimaan viestin, että tuli äkillinen meno.
t.herkkähipiäinen
Kävin oman vaimon kanssa keskustelua samasta asiasta taannoin. Exillään ollut kuulemma useinkin raidat kalsareissa. Itselläni on ehkä pari kertaa aikuisiällä käynyt ripulin aikaan semmoinen vahinko että jotain on päätynyt kalsareihin asti mutta se on sen jälkeen välittömästi kalsarit pyykkikoriin ja ukko suihkuun. Jotkut ei ilmeisesti osaa sitä persettään vaan putsata kunnolla paskomisen jälkeen