Lapsi kateissa Myyrmäessä
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Oliko yksi niistä, jotka hakivat polttoainetta Kaarelan Shelliltä? Maksamatta. Eiköhän olisi jo aika palata Intiaan. Sieltähän ovat lähtöisin, eivätkä viidessä sadassa vuodessa ole kotoutuneet.
Mä olen kerran poistunut huoltoasemalta maksamatta bensoja. Nolointa tässä on se, että olin itse kesätöissä ko huoltoasemalla. Menin aamulla töihin, niin työkaveri totesi, että tulithan sä viimeinkin järkiisi ja mä olin ihan, että mitä ihmettä. Pomo tuli siihen ja sanoi, ettei olisi minusta uskonut. Silloin välähti, että olin tankannut kassamittarista, normaalisti otin aina automaatilta, mutta silloin illalla siinä oli molemmilla puolilla jo auto tankkaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko yksi niistä, jotka hakivat polttoainetta Kaarelan Shelliltä? Maksamatta. Eiköhän olisi jo aika palata Intiaan. Sieltähän ovat lähtöisin, eivätkä viidessä sadassa vuodessa ole kotoutuneet.
Mä olen kerran poistunut huoltoasemalta maksamatta bensoja. Nolointa tässä on se, että olin itse kesätöissä ko huoltoasemalla. Menin aamulla töihin, niin työkaveri totesi, että tulithan sä viimeinkin järkiisi ja mä olin ihan, että mitä ihmettä. Pomo tuli siihen ja sanoi, ettei olisi minusta uskonut. Silloin välähti, että olin tankannut kassamittarista, normaalisti otin aina automaatilta, mutta silloin illalla siinä oli molemmilla puolilla jo auto tankkaamassa.
Olipa jännittävä tarina 🥱
Kuva:
https://poliisi.fi/documents/25235045/59575148/Kadonnut+(1).png/854f1fc…
Kuvasta poiketen pojalla vaatetuksena harmaat shortsit ja valkosininen T-paita.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten 9 v varastaisi bensaa?
Vieläkin on olemassa asemia joissa maksetaan kassalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin on olemassa asemia joissa maksetaan kassalle.
Eipä taida edelleenkään kaikilla huoltoasemilla olla kassamittarit "lukossa" päiväaikaan.
Onko siis löytynyt? Lehdessä ei lue.
Vierailija kirjoitti:
Ja mihin tarkoitukseen?
Vierailija kirjoitti:
Onko siis löytynyt? Lehdessä ei lue.
Joku väitti toisessa ketjussa, että on löytynyt.
Kauheita nämä keissit, kun lapsi katoaa. Teini-ikäinen usein löytyy jostain, kun on karannut kaverin luo. Mutta alle 10-vuotias :(
Vierailija kirjoitti:
On löytynyt. Poliisi tiedotti.
Linkki?
Vierailija kirjoitti:
Kauheita nämä keissit, kun lapsi katoaa. Teini-ikäinen usein löytyy jostain, kun on karannut kaverin luo. Mutta alle 10-vuotias :(
Pitäisi katsoa niiden lasten perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On löytynyt. Poliisi tiedotti.
Linkki?
https://poliisi.fi/-/vantaan-myyrmaessa-kateissa-ollut-9-vuotias-poika-…
Et ikinä lue uutisia?
Vierailija kirjoitti:
Huh. Onneksi löytyi!
Asutaan Kaivokselassa ja Myyrmäki ja -manni tietysti hyvin tuttuja. Usein nähty puolisoni kanssa tuo poika vilistämässä Myyrmanniss ja/tai sen liepeillä. Usein pari kaveria mukanaa. Toivottavasti etsitty löytyy pian.
Vierailija kirjoitti:
Asutaan Kaivokselassa ja Myyrmäki ja -manni tietysti hyvin tuttuja. Usein nähty puolisoni kanssa tuo poika vilistämässä Myyrmanniss ja/tai sen liepeillä. Usein pari kaveria mukanaa. Toivottavasti etsitty löytyy pian.
On löytynyt kunnossa.
Ketään ei kiinnosta