Eipä mene torissa enää mikään kaupaksi
Tuon uudistuksen jälkeen ei ole mennyt mikään kaupaksi. Toridiiliä en ole ottanut käyttöön enkä ota. Vintedissä kaveri joutui huijatuksi kun myi sillä tavalla kengät. Ostaja väitti että ovat rikki, vaikka kyseessä oli uudet kengät eikä todellakaan olleet rikki postittaessa. Hirveä säätö, ja kaveri menetti rahat ja kengät.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä on aika hiljaista. Ennen siellä on mennyt asiallisesti hinnoitellut tuotteet ihan ok. Nyt ei edes käydä katsomassa.
Sitå sydän-juttua en oikein ymmärrä. Mitä väliä sillä on? Yhdestä myynnissä olevasta tuotteesta on jo 12 tykännyt - yksikään ei ole ottanut yhteyttä.
Minä tallennan suosikkeihin (sydän) sellaisia tuotteita jotka kiinnostaa, mutta ei niin paljoa, että lähettäisin heti viestin myyjälle. Nämä saattaa sijaita vähän kauempana ja pitää miettiä koska pääsee hakemaan, voi olla liian kalliita tai haluan muuten vain miettiä, että tarvitsenko tosiaan.
Ne siis tallentuu käyttäjän omiin suosikit-kansioihin. Sieltä voi sitten vaikka seurailla, että tippuuko hinta.
Sama. Suosikit-listalle laittamalla on hyvä seurata tuotteiden hintatasoa ja vertailla niitä. Ei se silti tarkoita että välttämättä keneltäkään ostaisin, minulla saattaa olla jo sama tuote ja seuraan vain hintatasoa.
Ei mene kirppikselläkään tavarat kaupaksi. Syksyllä tuli 40€ / päivä myyntiä, nyt hyvä jos 15€ / päivä. Vaatteet, kengät ja tavarat sesongin mukaisia noin 10-20% uuden hintaan nähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkossa romut vietävä kierrätysasemalle. Eihän ne kelpaa köyhillekkään
Itse olen vienyt jo vuosia kaiken, mille ei löydy jätekatoksesta astiaa enkä itse enää tarvitse eikä ystävät/sukulaiset halua, sorttiasemalle. Jos jotain on kuormassa, minkä vieminen maksaa, on se kuitenkin kanbatravampaa kuin myydä netissä, kun ottaa huomioon, että sorttiasemalla käyntiin menee alle tunti ja Torissa tms myyntiin+noutojen sopimiseen menee aina vähintään tunti, yleensä useampi ja muutama muutos...
Mistä sinä tiedät miten Torissa menee aikaa, kun et ole vuosiin sitä käyttänyt?
Ei tarvitse kokeilla, kun täälläkin näkee, ettei homma edelleenkään toimi. Persaukisten touhua ilmeisesti edelleen.
Missään ei osteta mitään ja jokainen tajuaa sen että suomalaisten ostovoima tuhottiin Marin ex viisikko hallinnon aikana 2020-2023 ja jokainen näki itse tämän katsoessaan menojaan ja tulojaan. Suomesta on tullut köyhtyvä kehitysmaa ja mikään ei enää pelasta suomalaisia...
Mulla on mennyt lopulta kaikki kaupaksi jotkut nopeasti ja jotkut hitaammin. En stressaa myyntien kanssa vaan laitan myyntiin ja unohdan koko jutun.
Vierailija kirjoitti:
Missään ei osteta mitään ja jokainen tajuaa sen että suomalaisten ostovoima tuhottiin Marin ex viisikko hallinnon aikana 2020-2023 ja jokainen näki itse tämän katsoessaan menojaan ja tulojaan. Suomesta on tullut köyhtyvä kehitysmaa ja mikään ei enää pelasta suomalaisia...
Marinadin aikana ostovoima parani pitkästä aikaa, nyt kaikki kallistuu pieni- ja keskituloisille. Vain rikkaat ja suurpääoma hyötyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkossa romut vietävä kierrätysasemalle. Eihän ne kelpaa köyhillekkään
Itse olen vienyt jo vuosia kaiken, mille ei löydy jätekatoksesta astiaa enkä itse enää tarvitse eikä ystävät/sukulaiset halua, sorttiasemalle. Jos jotain on kuormassa, minkä vieminen maksaa, on se kuitenkin kanbatravampaa kuin myydä netissä, kun ottaa huomioon, että sorttiasemalla käyntiin menee alle tunti ja Torissa tms myyntiin+noutojen sopimiseen menee aina vähintään tunti, yleensä useampi ja muutama muutos...
Mistä sinä tiedät miten Torissa menee aikaa, kun et ole vuosiin sitä käyttänyt?
Ei tarvitse kokeilla, kun täälläkin näkee, ettei homma edelleenkään toimi. Persaukisten touhua ilmeisesti edelleen.
Miten niin näkee? Kun juuri on kijroitettu miten se toimi hyvin ennen uudistusta eli vielä kuukausi sitten kauppa kävi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marinadin aikana ostovoima parani pitkästä aikaa, nyt kaikki kallistuu pieni- ja keskituloisille. Vain rikkaat ja suurpääoma hyötyvät.
Ei hyödy nekään. Jos loppuosalla kansaa ei ole rahaa ostaa, niin se on pois kaikista busineksista
En oo myyny torissa moneen vuoteen mitään, mutta nyt aika vasta laitoin myyntiin ison pirttikaluston joka meni vajaassa viikossa. Samoiten möin 2v vanhan 8kg pyykinpesukoneen ja sekin meni noin viikossa.
"Miten niin näkee? Kun juuri on kijroitettu miten se toimi hyvin ennen uudistusta eli vielä kuukausi sitten kauppa kävi."
Jatkuvasti on ketjuja siitä, että noutoja yms joutuu sopimaan moneen kertaan. Ei se tietenkään minulta pois ole, jos joku jaksaa tuollaista ja kokee pääsevänsä vielä ansioille. Itse olen todennut, että oma aika on arvokkaampaa kuin nuo hilut, mitä tuolta saisi. Ehkä jotain oikeasti arvokasta voisi joskus jossain taas kokeilla myydä. Luulisi, ettei esimerkiksi hintaluokassa keräilytavarat yli 500€, liiku kovin paljon renkanpotkijoita ja muita pilipaliostajia...
Vierailija kirjoitti:
"Miten niin näkee? Kun juuri on kijroitettu miten se toimi hyvin ennen uudistusta eli vielä kuukausi sitten kauppa kävi."
Jatkuvasti on ketjuja siitä, että noutoja yms joutuu sopimaan moneen kertaan. Ei se tietenkään minulta pois ole, jos joku jaksaa tuollaista ja kokee pääsevänsä vielä ansioille. Itse olen todennut, että oma aika on arvokkaampaa kuin nuo hilut, mitä tuolta saisi. Ehkä jotain oikeasti arvokasta voisi joskus jossain taas kokeilla myydä. Luulisi, ettei esimerkiksi hintaluokassa keräilytavarat yli 500€, liiku kovin paljon renkanpotkijoita ja muita pilipaliostajia...
Blaablaablaa vaikutat ihan tavattoman typerältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blaablaablaa vaikutat ihan tavattoman typerältä.
Etpä tuota taida itsekään järjelläsi loistaa.
Me ollaan etätöisså joka tapauksessa eli samalla niitä viestejäkin pyörittää.
Iso osa maksaa mobilapayllä ennakkoon ja hakee meidän parkkipaikan katoksesta tavaran kun heille sopii
Olen myös laittanut Vaihdetaan-ilmoituksia ja silloin he jättää esim suklaalevyn laatikkoon sinne parkkipaikalle. Mulla on kaksi lasta joille se suklaakin on kiva yllätts tavaraata jota ei enää tarvita.
Mitä te, jotka koette että ette saa tavaraa kaupaksi, oikein Torissa myytte? Minä ostan lähinnä vain erikoisuuksia, tietynlaista kuriositeetti- ja keräilytavaraa, tauluja, antiikkia ja koriste-esineitä. Kaikki vaatteet, kengät ja kodintavarat ovat minulle täysin turhia koska ostan ne uutena, samoin ihan kaikki lapsiin liittyvä jää väliin koska minulla ei ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te, jotka koette että ette saa tavaraa kaupaksi, oikein Torissa myytte? Minä ostan lähinnä vain erikoisuuksia, tietynlaista kuriositeetti- ja keräilytavaraa, tauluja, antiikkia ja koriste-esineitä. Kaikki vaatteet, kengät ja kodintavarat ovat minulle täysin turhia koska ostan ne uutena, samoin ihan kaikki lapsiin liittyvä jää väliin koska minulla ei ole lapsia.
Jos ihminen ei saa kaupaksi niin eihän se silloin mitään myy😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suo anteeksi, korjataan kysymystä muotoon "Mitä tavaraa te oikein koitatte saada Torissa myydyksi...". Onko nyt parempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suo anteeksi, korjataan kysymystä muotoon "Mitä tavaraa te oikein koitatte saada Torissa myydyksi...". Onko nyt parempi?
Aamu koittaa. Haet verbiä koEttaa.
Ihan hyvin toimii ja nopeasti menee kaupaksi. Hyvä ilmoitus ja järkevä hinta tuotteille.
Noin kuukausi sitten hiljeni. Sitä ennen myin mm mökin irtaimiston nopeasti muutamassa viikossa.
Uusi haku on todella sekava. Varsinkin kun kännykällä selaa.
Silloin viestiä ei olla luettu