Mitä ajattelet autonromulla ajavasta
Mitä ajattelet ihmisestä joka ajaa muutaman satasen vanhalla autonromulla?
Itsellä tulee heti maksuhäiriö ja vuokraasuminen kerrostalossa mieleen vaikkei itsellänikään mikään ihmeellinen auto ole
Kommentit (104)
Kyllähän se kertoo älykkyydestä ja oman talouden hallinnasta. Ne ketkä ymmärtää rahan arvon ajavatkin usein noin 1000€ maksavilla autoilla. Esimerkiksi treidaaja/sijoittaja Jukka Lepikkö ajaa jollain kolaroidulla Fiat Puntolla, vaikka omistaa satojen tuhensien tai miljoonien arvoisen osakesalkun. Todellakin vuokralähiöiden mamuilla ja nuorilla kantasuomalaisilla miehillä näkee näitä kalliita Tesloja ja bemareita, vaikka tekevät usein matalapalkkatöitä.
Mitäpäs minä. Tämä kuva pullahti mieleen.
https://twitter.com/sovietvisuals/status/1159336481036689408
Vierailija kirjoitti:
Köyhä, luultavasti vihervasemmistoa äänestävä mielenterveysongelmista kärsivä elämäntapatyötön.
Ne ei ajele autolla.
Mulla satkun käyttöauton romu, mutta sit vanha jenkkiauto omassa tallissa. Varmasti kaikki ajattelee että oon maksuhäiriöinen juoppopummi kun ajelen vuoden 2001 nissanin paskalla ja käytän vain verkkareita. En tokikaan ole mikään rikas mutten sentään ihan niin persaukinen että nissani on mun ainoo rakas
Varmasti meitä halvoilla autoilla ajavia luullaan köyhiksi mutta ehkä me olemme vain sellaisia ettei meitä kiinnosta sijoittaa rahoja autoon? Minun auton arvo on ehkä 1000e mutta minulla on velaton kesämökki,asuntolaina pian maksettu pois, säästössä ja sijoituksissa ihan kivasti rahaa.
Voisin vaikka heti mennä liikkeeseen ostamaan omalla rahalla sen 10 000e maksavan auton tai hakea osarilla sen 40 000e teslan mutta en mene koska en halua rahojani laittaa autoon.
M33
Ajaakohan vapaaehtoisesti noin huonolla autolla vai pakon edessä?
Minä niin toivoin, että ranskattareni olisi päässyt kolmikymppiseksi, mutta ei pakko on ajaa se kesällä paaliin. Nyt etsiskelen uutta käytettyä ranskatarta. Tai no jos sopiva mersu tulee vastaan...
Vierailija kirjoitti:
Kuulutko näihin jotka väittää että halpa on automaattisesti huono ja kallis on hyvä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulutko näihin jotka väittää että halpa on automaattisesti huono ja kallis on hyvä?
Kuulun.
Autojen ympärillä ei jaksa kyllä runkuttaa kuin wt-amikset ja 70v+ patut.
Ajakoon millä ajaa, kiinnostaa yhtä vähän kuin jonkun toisen polkupyörän malli.
Ei minua kiinnosta, millä kukin ajelee. Itselläni ei ole nykyään autoa, asun kaupungissa, enkä sitä tarvitse. Asuin kuitenkin nuoruuteni maalla, ja siellä auto on pakollinen. Monenlaisella autolla tuli ajeltua itsekin, kunhan vaan pääsi paikasta toiseen. Onhan uusi auto mukava, mutta jos ei siellä autossa tarvitse suurinta osaa ajastaan viettää, niin sama kai se on, millaisella autolla hoitaa ne pakolliset menonsa.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, se on Penalla taas Audi huollossa. Kun perheen kakkosautolla ajelee.
Audit on todella usein huollossa. Korjaamo tekee niillä hyvän liksan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen autoilija taitaisi mieluummin kuolla Ferrarissa, kuin Ladassa!
Voi tulla aloittajalle yllätyksenä, mutta en koskaan kiinnitä mitään huomiota muiden ihmisten autoihin. Ei kiinnosta pätkääkään. Omakin on pakon edessä hankittu, että pääsen kulkemaan. Vihaan myös ajamista.
Lozeri on, r oskasakkia