Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomessa liian vähän todella kauniita naisia

Vierailija
21.04.2024 |

Todella kauniita naisia ei näe ollenkaan lähiöissä eikä missään deittisivustoilla. Ainoastaan Helsingin keskustassa näkee todella kauniita naisia aamulla kun he ovat menossa töihin ja muutenkin silloin tällöin näkee heitä kävelemässä Helsingin keskustan kaduilla.

Kommentit (134)

Vierailija
81/134 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun näen jo silläkin, kun katson peiliin!

Vierailija
82/134 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on ihan ok taso naiskauneudessa, mutta monet ikävä kyllä itse rumentavat itseään tahallaan tatuoinneilla, kumihuulitäytteillä ja niillä irtoripsihirvityksillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/134 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sinun ongelma, jos arvotat kauneuden vain ulkoisten ominaisuusksien perusteella. Itse olen nuori nainen ja työskentelena aspa työssä ja tapaan päivittäin kauniita ihmisiä ja sitten myös vähemmän kauniita.

Vierailija
84/134 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naisethan ovat kauniita. Korkeat poskipäät ja näyttävät nuorelta pitkään. Ruotsalaiset naiset ovat taas luihukasvoisia ja rypistyvät jo nuorena.

Korkeat poskipääthän on miehinen ominaisuus. Näkee, että media aivopessy.

Vierailija
85/134 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama pätee miehiinkin (ja olen siis itse suomalainen mies). Suomalaiset ovat Euroopan rumimpien kansojen joukossa.

Todella surullista, että ajattelet noin. Taustallahan suomalaisten ulkonäön parjaamiseen ovat ruotsalaiset rotuopit, joissa julistettiin suoraan, että suomalainen = ruma ja ruotsalainen = kaunis. Valitettavaa, kuinka pysyvän arven rasistinen historia jättää yhteiskuntaan.

Vierailija
86/134 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paksut pakkelit naamassa ja hiukset vedetty läpi suoristajalla tai kihartimella. 

Ehkä pahempi on kuitenkin tekohiukset, kuin muotoillut! Leteilläkin nimittäin saa kiharat tehtyä, onko sekin feikkiä mielestäsi? 

Tekohiuksia ei aina erota, jos ne on hyvin laitettu. Mutta kuka jaksaa päivittäin puunata naamaansa ja hiuksiansa? Vain siksi, että saisi huomiota siellä kaupungilla. 

Tekohiukset erottaa aina, kun läheltä katsoo, yleensä jo kaukaakin. 

Vierailija
87/134 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaahan sen siitäkin, millaisia Miss Suomeksi on vuosien saatossa valittu.

Vierailija
88/134 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö nyt taas. Samanlaisia maatuskoja valtaosa ihmisistä, niin miehet kuin naisetkin, on ihan jokaisessa maassa. 

Vierailija
89/134 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Miten sitten JOKAINEN ulkkari on suomalaisten naisten mielestä komea?

HARVA niistä on komea. Eikä mulle kelpaa ulkkis. Mulla on suomalainen mies.

Vierailija
90/134 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on ihan ok taso naiskauneudessa, mutta monet ikävä kyllä itse rumentavat itseään tahallaan tatuoinneilla, kumihuulitäytteillä ja niillä irtoripsihirvityksillä.

Tämä. 

Onko some aivopessyt nämä ajattelemaan että nuo tekohuulet/ripset jotenkin kaunistaisivat heitä vai mistä tämä luonnottomalta näyttäminen on tullut heidän mieleensä? Yllättävän yleistä nykyään 

Vierailija
91/134 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsemme syys vasikkahaallisen Riikka Purra-klooneja.

Vierailija
92/134 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sinun ongelma, jos arvotat kauneuden vain ulkoisten ominaisuusksien perusteella. Itse olen nuori nainen ja työskentelena aspa työssä ja tapaan päivittäin kauniita ihmisiä ja sitten myös vähemmän kauniita.

Rakastan todella kauniita naisia. Internetissäkin kopion heti poikkeuksellisen kauniiden naisten kuvia, joita tosin on ehkä vain noin promillen verran naisista(1/1000).

Vierailija
93/134 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaamea perimä isän puolelta. 

Vain 99 prosenttia suomalaismiehistä on rumia. Melko vähän. 

Täysin varma tieto.

Vierailija
94/134 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama on miehissä. Ei ole montaa komeaa miestä.

Minä aloin ihan miettiä, että koska olisin nähnyt silmiinpistävän komean miehen Suomessa. Enkä muista yhtään kertaa, että jonkun miehen komeus olisi olisi saanut pasmani sekaisin. 

Vierailija
95/134 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama pätee miehiinkin (ja olen siis itse suomalainen mies). Suomalaiset ovat Euroopan rumimpien kansojen joukossa.

Todella surullista, että ajattelet noin. Taustallahan suomalaisten ulkonäön parjaamiseen ovat ruotsalaiset rotuopit, joissa julistettiin suoraan, että suomalainen = ruma ja ruotsalainen = kaunis. Valitettavaa, kuinka pysyvän arven rasistinen historia jättää yhteiskuntaan.

Ja eikö totuus ollutkin sitten se, että suomalaisten kallot olivatkin hienompia kuin ruotsalaisten. Kun ruotsalaiset niitä mittailivat ja pitivät suomalaisia alempana rotuna.

Vierailija
96/134 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muuta keskustaan niin voit haikailla lisää

Vierailija
97/134 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian vähän? Miksi naisen pitäisi olla kaunis? 

Koska ainoastaan kaunis nainen kelpaa miehelle.

Ei pidä paikkaansa. Minutkin on halunnut vaimokseen ainakin kolme miestä ja seurustelua on ehdottanut vielä useampi. En ole kaunis ainakaan omasta mielestäni. Meikeillä voi kyllä tosi paljon muuttaa ulkonäköä. Yllätys on ollut suuri, kun miehet eivät ole säikähtäneet myöskään meikittömiä kasvojani. "Naamion" riisuminen on ollut aina vaikeaa. Kuinkahan yleistä meikkien poistamisen vaikeus naisille on. Eräs naistuttuni nukkui meikit kasvoissa, kun hänellä oli mies yökylässä. Saattoi jopa käydä yön aikana korjailemassa meikkiä 🙄

Vierailija
98/134 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne on hävinnyt kuulas vaalea iho, hyvä maku pukeutumisessa, hoikka tai edes normaali paino, hoidetut hyvin leikatut hiukset ym ym. Tilalle on tullut samea epäpuhdas iho, tekoripset, tekokynnet  lävistykset, tatuoinnit räikeät hiusvärit,kamala pukeutuminen  kolhot lenkkarit aina, hammaskorut, ja kaiken kruununa  ylipaino.  

Vierailija
99/134 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaan höpiset rotuopista, kun asian laidan voi todeta ihan omilla silmillä. 

Vierailija
100/134 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Onpas karmea ongelma sinulla. Ehkä pitäisi muuttaa muualle sitten.