Suomessa liian vähän todella kauniita naisia
Todella kauniita naisia ei näe ollenkaan lähiöissä eikä missään deittisivustoilla. Ainoastaan Helsingin keskustassa näkee todella kauniita naisia aamulla kun he ovat menossa töihin ja muutenkin silloin tällöin näkee heitä kävelemässä Helsingin keskustan kaduilla.
Kommentit (134)
Ei nää komeita uroita ei.Narsisteja,möhömahoja,itsekkäitä netit ja kadut täynnä.Eipä paljo äijät kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Muutin pikkupaikkakunnalta ensin Tampereelle ja sitten Helsinkiin. Ensimmäinen asia, johon kiinnitin huomiota, oli ihmisten parempi ulkonäkö ja reilusti hoikempi olemus. Isossa kaupungissa on pakko kävellä enemmän eikä auto ole järkevin kulkuväline, niin kyllähän se vyötäröllä näkyy.
Helsingissä en näe useinkaan lihavia, mutta jos näen, niin ne on usein nuoria ihmisiä. Esim. Otaniemestä tulee välillä ihan kokonaisia porukoita nuoria pullukoita ihmisiä haalareissaan. Tampereella kun kävin, niin siellä näkyi paljon lihavia ihmisiä katukuvassa, mutta saattoi olla sattumaakin. Palstalta olin lukenut, että Jason Momoa näyttää ihan tavalliselta tamperelaismieheltä niin pidin oikein silmät auki ja hieman pettyneenä sitten poistuin kaupungista, kun olin nähnyt lähinnä pullukoita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So? Ei kauneus vie maailmaa eteenpäin.
No kyllä se vähän vie.
Millä tavalla? Ei naamalla kehitetä lääketiedettä ja teknologiaa.
Eikä kasvateta lapsia tai puolusteta maata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki suomalaiset naiset ovat kauniita. Mutta kaikki suomalaiset miehet eivät ole. Ja ne hyvännäköiset miehet ovat yleensä miehistä kiinnostuneita. Mutta ei haittaa koska olen ihan itseeni tyytyväinen hyvännäköinen nainen ja kiinnostunut vain naisista, koska helmiä ei kannata jakaa sioille.
Ei kai suomalaisten miesten tarvikaan olla kauniita.
Ihan hyvän näköisiä suomalaiset miehet on. En muista milloin olisin viimeksi nähnyt oikeasti ruman miehen.
Kysypä milloin olen nähnyt oikeasti komean miehen! Paljon näkee t-paitaisia tai huppari päällä olevia tusinanaamoja. Moni yrittää parralla tehdä itsestään aikuisemman näköistä siinä kuitenkaan onnistumatta. Ihmettelen miten näillä tusinanaamoilla on usein hyvännäköinen nainen mukana. Mitä ne naiset näkevät noissa pottunenäisissä maitonaamoissa? Siis oikeasti. Vai onko kyse siitä, että komeat ovat usein varattuja? Vai onko näillä naisilla huono itsetunto? Vai eikö valinnanvaraa ole ja pakko ottaa joku?
Ikäluokkaan 20 - 40 -vuotiaat kuuluu n. puoli miljoonaa naista. Kuinka monta AP on mahdollisesti tavannut livenä? Ehkä prosentin, korkeintaan 10%. Ja näistä sitten muka tulee kattava lausunto :)
Ei oikein missään maassa ole näkynyt hirveästi todella hyvännäköisiä ihmisiä, suurin osa maailman ihmisistä on enempi vähempi tavallisen näköisiä. Ja se on ihan ok! Toki jollain voi olla fetissi jonkun tietyn alueen ihmisten ulkonäköön, jolloin kokee toisin, mutta itse katselen luustoa ym.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki suomalaiset naiset ovat kauniita. Mutta kaikki suomalaiset miehet eivät ole. Ja ne hyvännäköiset miehet ovat yleensä miehistä kiinnostuneita. Mutta ei haittaa koska olen ihan itseeni tyytyväinen hyvännäköinen nainen ja kiinnostunut vain naisista, koska helmiä ei kannata jakaa sioille.
Jopas oli omahyvästä paskaa 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutin pikkupaikkakunnalta ensin Tampereelle ja sitten Helsinkiin. Ensimmäinen asia, johon kiinnitin huomiota, oli ihmisten parempi ulkonäkö ja reilusti hoikempi olemus. Isossa kaupungissa on pakko kävellä enemmän eikä auto ole järkevin kulkuväline, niin kyllähän se vyötäröllä näkyy.
Jotkut sairaudet vaikuttavat painon kertymiseen. Ei auta terveelliset syömiset. Liikkuminen jää helposti vähemmälle myös.
No on se kumma jos pikkupaikkakunnilla sairastetaan niin paljon enemmän. Onhan se masentavaa lojua jossain pellon laidalla eikä motivoi kävellä yhtään mihinkään. Paino ei todellakaan nouse, jos liikkuu normaalisti.
Kauneuden vaatiminen toisilta on hyvin itsekästä. Kauneus on sitä paitsi turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Kauniiden pitäisi tehdä lapsia vain kauniiden kanssa. Kaunis ja ruma, niin lapset ovat rumia. Siksi kauniit vähenevät. Ollaan lopuksia kaikki rumia.
Suomalaisilta pottunokkaisilta ja paksunilkkaisilta naisilta pitäisi lailla kieltää itsensä monistaminen. Ihan ed. mainitusta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Sama miesten kanssa. On se elämä vaan niin epäreilua. Joskus harvoin, ehkä kerran vuodessa-parissa, näkee jonkun hyvännäköisen komistuksen jollain keikalla ja siinäpä se.
Kannattaa katsoa vähän vanhempia miehiä tai selvästi nuorempia miehiä. Itse ainakin huomasin, että tosi monet 30v +/- miehet kuvittelee, että treenata ei tarvi. Toki siis on erikseen urheilijat, mutta iso massa ei tuossa ikäluokassa ole kovinkaan mairittelevassa kunnossa. Parikymppiset on vielä luontaisesti jotenkin mahattomia ja monet treenaa, kun kait se on sitä parinhakuaikaa. Sama homma tulee taas nelikymppisillä miehillä, ne alkaa pistämään itseään kuntoon. En tiedä onko se joku herätys elämään pulla- ja bissevuosien jälkeen, vai yksinkertaisesti se että niin moni on nelikymppisenä toisella kierroksella.
Mutta omalla kokemuksella sanon, että jätä 25-35 vuotiaat miehet tietoisesti vähemmälle katselemiselle. Keskity joko yli tai alle, niin niitä hyvännäköisiä alkaa löytymään :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvän näköisiä suomalaiset miehet on. En muista milloin olisin viimeksi nähnyt oikeasti ruman miehen.
Kysypä milloin olen nähnyt oikeasti komean miehen! Paljon näkee t-paitaisia tai huppari päällä olevia tusinanaamoja. Moni yrittää parralla tehdä itsestään aikuisemman näköistä siinä kuitenkaan onnistumatta. Ihmettelen miten näillä tusinanaamoilla on usein hyvännäköinen nainen mukana. Mitä ne naiset näkevät noissa pottunenäisis
Hyvännäköisiä miehiä ei yksinkertaisesti ole kaikille hyvännäköisille naisille. Niistä miehistä on ihan sairas kilpailu, eikä moni ehkä viitsi lähteä siihen. Tajuavat että hyvän miehen voi saada, vaikkei se ulkonäkö välttämättä olekaan ihan priimaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä näkee kotona joka päivä kauniin naisen.
Arvostan tätä kommenttia! Parasta on toisiaan kunnioittava parisuhde.
Kauneus asuu ihmisen sisällä, sen huomaa ihmisen käyttäytymisestä, kun ihminen avaa suunsa. Sitä joko on tai ei ole. Miten ihminen kohtelee itseään ja muita. Jatkuva omaan napaan tuijottelu ja minä, minä-asenne ei ole kaunista. Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten ja pitävät kovaa ääntä, sisältö vaan ei aina ole kaunista tai mitenkään kiinnostavaa. Joka kaipaa kauneutta, menköön luontoon, sieltä löytyy kauneutta.
Mutta tämän ketjun aloittaja taitaakin olla elämäänsä kyllästynyt nuori mies, joka tarvitsee egonsa pönkitykseksi kauniin naisen kainaloonsa. Ja haluaa ärsyttää arvostelemalla suomalaisten naisten ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So? Ei kauneus vie maailmaa eteenpäin.
No kyllä se vähän vie.
Millä tavalla? Ei naamalla kehitetä lääketiedettä ja teknologiaa.
Tiedettä vie eteenpäin kourallinen superneroja. Kaikki muut vain pyörivät siellä mukana ja yrittävät omaksua niiden nerojen keksimiä uusia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Eihän kaikki voi olla todella kauniita. Vain pieni osa naisista voi olla kauniita ihan määritelmän nojalla ja todella kauniita on sitten vielä vähemmän.
Sama koskee komeutta.
Miten sitten JOKAINEN ulkkari on suomalaisten naisten mielestä komea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysypä milloin olen nähnyt oikeasti komean miehen! Paljon näkee t-paitaisia tai huppari päällä olevia tusinanaamoja. Moni yrittää parralla tehdä itsestään aikuisemman näköistä siinä kuitenkaan onnistumatta. Ihmettelen miten näillä tusinanaamoilla on usein hyvännäköinen nainen muk
Ei kyllä miehenä kiinnosta olla kenellekään naiselle Plan B. Joka kerta kun nainen näkee komeamman miehen, hän katkerana miettii, että joutuu tyytymään rumempaan ja vähemmän kiihottavaan. Ei siinä luonne auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaajo, palsanmäki, arttu wiskari?
Sanoisin että suomalaiset naiset ovat paremman näköisiä kuin miespuoliset vastineensa. Tässä suhteessa vähän sama tilanne kuin slaavimaissa, vaikkevat suomalaiset keskimäärin itäeurooppalaisilta näytäkään. Länsi-Euroopassa miehet taas ovat usein naisiaan paremman näköisiä. Jännä juttu. Mutta ei missään maassa tietenkään keskimääräinen mies tai nainen ole kovin hyvännäköinen, ja näin myös Suomessa.
Joo, niit Windows miehiä kyllä näkee, mutta....