Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se nyt niin vaarallista, jos lasten vaatteet vähän lahkeista kastuu... itse en jaksaisi olla niin neuroottinen.

Vierailija
21.04.2024 |

Jos maassa on vähän märkää lunta kuten eilen, tuttu ei päästä lapsiaan ulos ilman kurahousuja, vaikka menisivät vain kävelemään. Itse en tajua, että miksi pitäisi verhota lapset rinnuksiin saakka muoviin siksi, että maassa on vähän märkää? Ei toisten asiat muuten minulle kuulu, mutta minua paheksuttiin/kummasteltiin, siksi koska  meidän lapsilla ei ollut kurahousuja mukana. Saappaat tietysti oli ja se on ihan riittävästi mielestäni.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapselle on mielestäni nimenomaan hyväksi joskus kokea myös epämiellyttäviä tuntemuksia, kuten märkyys (kohtuullisessa määrin toki). Jos ei koskaan koe epämiellyttävää oloa, niin ei osaa erottaa myöskään sitä hyvänolontunnetta, kun on kuivaa ja lämmintä ja asiat hyvin. Joskus mietin, mikä osuus nuorison mielenterveysongelmissa on juuri siinä, että mitään epämiellyttäviä tunteita ja olotiloja ei joudu koskaan kohtaamaan lapsena.

Ei varmaan ihan pientä voi tahallaan kastella, mutta isommille voisi yrittää opettaa, että kurahousuja ei pueta siksi, että äiti on tyhmä, vaan siksi, että lapsella itsellään olisi kivempi siellä ulkona olla.

Vierailija
22/22 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä mulle se lapsi joka vain kävelee? Kävellessä touhutaan kaikkea muutakin ojanpientareita myöten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan