Eilen USA äänesti, että TIK TOK kielletään Yhdysvalloissa. Helvetin hyvä!
😂🤣
U.S. Voted to Force TikTok to Be Sold or Banned
U.S. House of Representatives voted on Saturday to ban the social media platform unless it is sold to a government-approved buyer.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vapaus roskiin siis?
Ei kitios
Yhdysvalloissa vaikuttaa tosiaan olevan joku vapaakaupan vastainen neoprotektionismivaihde päällä, johon valitettavasti tunnutaan osallistuvan molemmista puolueista.
Taitaa todellinen syy olla rakkaan Amerikan arvostelu. Titok on täynnä videoita sikäläisistä slummeista ja zombeista pitkin katuja, moni pois muuttanut kehuu Eurooppaa ja kehottaa muitakin äänestämään jaloillaan...
Vierailija kirjoitti:
Kan sa la is alo ite Tiktokin ja muiden some alustojen kuten Youtuben, Facebookin ja X:n kieltämiseksi Suomessa.
Ime nysääs
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaus roskiin siis?
Ei kitios
Edustaako kiinalainen vakoilusovellus sinulle vapautta?
Kyllä ihmisten tulisi itse saada valita kenelle he haluavat henkilökohtaisen datansa luovuttaa ja mitä vastaan.
Tiktokissa on asetus, jolla voi estää feedien näkyminen algoritmeihin perustuen. Itse laitoin itselleni ko. Asetuksen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Kan sa la is alo ite Tiktokin ja muiden some alustojen kuten Youtuben, Facebookin ja X:n kieltämiseksi Suomessa.
Ja Tinder
Vierailija kirjoitti:
Taitaa todellinen syy olla rakkaan Amerikan arvostelu. Titok on täynnä videoita sikäläisistä slummeista ja zombeista pitkin katuja, moni pois muuttanut kehuu Eurooppaa ja kehottaa muitakin äänestämään jaloillaan...
Eikä sovi unohtaa siionistien mielipahaa. Nehän siellä on jatkuvasti vinkumassa, jos saavat minkäänlaista kritiikkiä osakseen, joten Aipac rientää poloisten avuksi.
Toivottavasti ei EU:ssa. Olen aivan koukussa niihin napapaidoissa tanssiviin tytteleihin <3